Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sattuiko eka kerta?

Vierailija
21.07.2014 |

Mulla sattu aivan sikana. Johtu varmaan siitäkin koska en ollut tarpeeksi märkänä.

Ikää oli 16 vuotta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui ja vertakin tuli aika runsaasti, lakanat kastuivat ihan kunnolla ja patjaan jäi tahra iso tahra. Yhdyntä sattuu vieläkin vaikka ekasta kerrasta on jo 2 vuotta.

Vierailija
2/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut

m42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:32"]Olin vastatäyttänyt 14 ja ei sattunut :) vieläkin olen sen ensimmäisen miehen kanssa yhdessä, n20

[/quote]

Miksi tätä alapeukutetaan? Ai 14 v iän takia? Pyh, nykyään monet jo sen ikäisinä ovat hyviä sängyssä ;)

Vierailija
4/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut, rauhallisesti edettiin. Tuntui tosi hyvältä ja sain orgasminkin. Olin tosin melko "vanha", 21-vuotias. Ei olisi parempaa ekaa kertaa voinut toivoa :)

Vierailija
5/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut eka kerta, eikä edes eka itsetyydytys sitä aiemmin. Vertakaan ei tullut. Luojan kiitos, etten syntynyt minkään immenkalvosta umpeen kuroutuneen pillun kera!!! Seksi on ollut mulle alusta asti miellyttävän tuntuista hommaa.

Vierailija
6/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut, edettiin sen verran hitaasti, että oli koko ajan molemmille mukavaa. Kummankin eka kerta, niin mitä muutakaan sitä olisi osannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut. Ehkä asiaa auttoi muutaman siiderin pöhnä ja rento fiilis, olin ihan märkä.

Vierailija
8/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunu..johtu ehkä humalatilasta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan helvetillisen paljon.

Vierailija
10/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui ja oli muutenkin kamalaa, koska ensin sattui kun en ollut tarpeeksi märkä, sitten siksi etten kokemattomuuttani tajunnut että mies veti kakkoseen. Sänky oli paitsi veren, myös kakan tahrima.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattui.

Vierailija
12/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti teidän vastauksia, vähemmästäkin saa traumoja. Ja mua siis ei sattunut, mä olin niin märkä, että ei se muna sen kummemmalta tuntunut kun sormikaan. Silmillä oli kuitenkin havauttavissa, että se ei ollut kuitenkiin sormen kokoinen vaan muutaman kerran isompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän.

Vierailija
14/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei sattunut ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunu, oli ihana eka kerta :)

Vierailija
16/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eip

Vierailija
17/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut oikein miltään

Vierailija
18/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut kuin hetken, sellaista epämukavuutta oikeastaan se hetken.

Vierailija
19/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui, melkein lopetimme kesken. Myös seuraavat useat kerrat sattuivat. Ei haitannut, koska nautin kivusta.

Vierailija
20/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.