Sattuiko eka kerta?
Mulla sattu aivan sikana. Johtu varmaan siitäkin koska en ollut tarpeeksi märkänä.
Ikää oli 16 vuotta.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:32"]Olin vastatäyttänyt 14 ja ei sattunut :) vieläkin olen sen ensimmäisen miehen kanssa yhdessä, n20
[/quote]
Miksi tätä alapeukutetaan? Ai 14 v iän takia? Pyh, nykyään monet jo sen ikäisinä ovat hyviä sängyssä ;)
Ei sattunut, rauhallisesti edettiin. Tuntui tosi hyvältä ja sain orgasminkin. Olin tosin melko "vanha", 21-vuotias. Ei olisi parempaa ekaa kertaa voinut toivoa :)
Ei sattunut eka kerta, eikä edes eka itsetyydytys sitä aiemmin. Vertakaan ei tullut. Luojan kiitos, etten syntynyt minkään immenkalvosta umpeen kuroutuneen pillun kera!!! Seksi on ollut mulle alusta asti miellyttävän tuntuista hommaa.
Ei sattunut, edettiin sen verran hitaasti, että oli koko ajan molemmille mukavaa. Kummankin eka kerta, niin mitä muutakaan sitä olisi osannut.
Ei sattunut. Ehkä asiaa auttoi muutaman siiderin pöhnä ja rento fiilis, olin ihan märkä.
Ei sattunu..johtu ehkä humalatilasta. :)
Sattui ja oli muutenkin kamalaa, koska ensin sattui kun en ollut tarpeeksi märkä, sitten siksi etten kokemattomuuttani tajunnut että mies veti kakkoseen. Sänky oli paitsi veren, myös kakan tahrima.
No hyi helvetti teidän vastauksia, vähemmästäkin saa traumoja. Ja mua siis ei sattunut, mä olin niin märkä, että ei se muna sen kummemmalta tuntunut kun sormikaan. Silmillä oli kuitenkin havauttavissa, että se ei ollut kuitenkiin sormen kokoinen vaan muutaman kerran isompi.
Ei sattunu, oli ihana eka kerta :)
Ei sattunut kuin hetken, sellaista epämukavuutta oikeastaan se hetken.
Sattui, melkein lopetimme kesken. Myös seuraavat useat kerrat sattuivat. Ei haitannut, koska nautin kivusta.
Sattui ja vertakin tuli aika runsaasti, lakanat kastuivat ihan kunnolla ja patjaan jäi tahra iso tahra. Yhdyntä sattuu vieläkin vaikka ekasta kerrasta on jo 2 vuotta.