Thigh gap eli reisirako
Mitä mieltä? Näyttääkö luonnottomalle vai hyvälle? Omistatko itse?
Meillä oli nimittäin parin kaverin kanssa pieni väittely asiasta. Kaveri totesi että jalkani näyttävät ruman anorektisilta tuon rakosen takia. Auts.
Kommentit (54)
Ei mulla mene edes polvet yhteen...
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:26"]
Yleinen väärinkäsityshän on, että vain laihoilla ihmisillä on reisirako. Tämä ei ole totta. Reisirako johtuu reisien muodosta. Minulla on aina ollut, enkä ole ylpeä siitä. Mutta minkäs mahdan. Oli reisirako myös silloin, kun olin normaalipainoinen. Törkeää, että siitäkin jaksetaan ihmisiä haukkua...
[/quote]
Öö, siis kuka haukkuu slimmeistä reisistä?
[/quote]
Niin, ajattele, on ihmisiä jotka haukkuu toisia muhkeistakin reisistä! Itse valitsisin muhkeammat, pidän ohuita reisiä vähemmän kauniimpina, mutta kelle ylipäänsä tulee mieleen haukkua kenenkään ruumiinosia?
Olen vartaloltani päärynä ja kaikki rasva kerääntynyt tosiaan alavartaloon. Varsinkin jalat on semmoista pehmeää mössöä, ei toivoakaan pitää yllä minishortseja, kun ne läskit puristuu istuessa. Silti minulla on jopa aika isokin reisirako, koska minulla on älyttömän leveä lantio. Jos olisin anorektikko niin tuo rako näyttäisi jo naurettavalta :D Se on jo nytkin aika iso eikä näytä hyvältä, vaikka jalat muuten pulleat ovatkin.
Itselläni jalkaterät yhdessä reidet ottaa yhteen, mutta kävellessä jalat on kauempana toisistaan, joten silloin onneksi ei, koska muuten housut kuluisivat liian nopeasti. Reiteni ovat ihan kivan muodokkaat mutta myös hoikemmat rakoreidet on ok. Puunrunkomaiset läskit sellureidet, jotka oikein liimautuvat toisiinsa, ovat yäk.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:49"]
Musta on vain jotenkin outoa, että ihmisen luonnollinen vartalonmuoto voi olla tai olla olematta muotia.
[/quote]
Ei se ole mikään ihmisen luonnollinen vartalonmuoto! Se on joidenkin ihmisten luonnollinen vartalonmuoto, ja joidenkin ei. Se on vartalon rakenteesta kiinni, ei kaikille tule thigh gappia vaikka olisi sitten kuinka laiha.
Muuten myös minusta on omituista, että joidenkin ihmisten jotkut ominaisuudet ovat välillä muotia vrt. vaalea iho, tumma iho, pituus, vaaleat hiukset, ruskeat silmät jne.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:49"]
Musta on vain jotenkin outoa, että ihmisen luonnollinen vartalonmuoto voi olla tai olla olematta muotia.
[/quote]
Ei se ole mikään ihmisen luonnollinen vartalonmuoto! Se on joidenkin ihmisten luonnollinen vartalonmuoto, ja joidenkin ei. Se on vartalon rakenteesta kiinni, ei kaikille tule thigh gappia vaikka olisi sitten kuinka laiha.
Muuten myös minusta on omituista, että joidenkin ihmisten jotkut ominaisuudet ovat välillä muotia vrt. vaalea iho, tumma iho, pituus, vaaleat hiukset, ruskeat silmät jne.
[/quote]
En mä nyt viitannut pelkästään tähän reisivakoon, vaan ylipäätään mihin tahansa ihmisen luonnolliseen vartalonmuotoon, joka voi olla reisivako tai sitten yhteen ottavat reidet. En sanonut, että tämä reisivako on ainoa ihmisen luonnollinen vartalonmuoto.
Voi vittu kun ette ymmärrä mitään ihmisen anatomiasta. Teidän armoitettu superleveä läskilantionne ei muodosta mitään reisivakoa. Taidatte omistaa rumaakin rumemmat länkisääret ja kuvittelette, että teillä on thigh gap! Lol!
Onhan se tavallaan kiehtova ilmiö, vähän kuin joku Suuri kanjoni jota tuijotellessa voi vaipua meditatiiviseen tilaan.
Haluaisin aina laittaa käden siihen rakoon ja kuljettaa sitä hitaasti ylöspäin..
Itselläni oli reisirako teini-ikäisenä. Mielestäni se oli niin ruman näköistä, että päätin lihottaa. Oli silloin liian laiha. Ja se, joka sanoi raon johtuvan luuston rakenteesta niin höoö höpö. 20 vuotta/kiloa myöhemmin rako on menossa umpeen.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:24"]
Ei se mistään luuston rakenteesta riipu, eihän ne luut siinä yhteen ota. Riippuu pitkälti rasvakudoksen määrästä sisäreisissä, toinen vaihtoehto jos ihan hillittömät lihakset sillä alueella.
[/quote]
Lonkkaluiden leveydellä se rako saadaan. Kapealanteisen on mahdotonta saada sellaista rakoa jollei sairasta vakavaa sairautta.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:43"]
Mulla menee koko matkalta yhteen jalat!
[/quote]
Liitän kuvan. Mulla siis esimerkki A:n muotoiset jalat
No mulla ainakin on rako, vaikka olen kapealanteinen. Ei siis koko matkalta reisien välissä, vaan just tuossa kohdassa polvien ja yläreisien välimaastossa. Enkä todellakaan sairasta minkäänlaista sairautta, ja ihan kauniit on sääret.
Johtuu nimenomaan leveestä lantiosta, eli kun ne reisiluut on kauempana toisistaan, oli sitten lihava tai laiha, se rako syntyy.
Tottakai hoikemmalla sen homaa paremmin, mutta jos on kovin kapea lantio (luut) ei sitä rakoa voi olla.
Tuossa se selvitetään.
http://media.tumblr.com/tumblr_mer4d9B5ig1qdhsxp.jpg
Joillakin suht normipainoisilla naisilla on niin paksut reidet, etteivät he pysty kävelemään "normaalisti" :O
Olen vaan huomannut.
Ei se reisirako (=leveä lantio) ole häpeä, meitä vaan on niin monenlaisia. Kukin omanlaisensa, raolla tai ilman.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:49"]
Musta on vain jotenkin outoa, että ihmisen luonnollinen vartalonmuoto voi olla tai olla olematta muotia.
[/quote]
Ei se ole mikään ihmisen luonnollinen vartalonmuoto! Se on joidenkin ihmisten luonnollinen vartalonmuoto, ja joidenkin ei. Se on vartalon rakenteesta kiinni, ei kaikille tule thigh gappia vaikka olisi sitten kuinka laiha.
Muuten myös minusta on omituista, että joidenkin ihmisten jotkut ominaisuudet ovat välillä muotia vrt. vaalea iho, tumma iho, pituus, vaaleat hiukset, ruskeat silmät jne.
[/quote]
En mä nyt viitannut pelkästään tähän reisivakoon, vaan ylipäätään mihin tahansa ihmisen luonnolliseen vartalonmuotoon, joka voi olla reisivako tai sitten yhteen ottavat reidet. En sanonut, että tämä reisivako on ainoa ihmisen luonnollinen vartalonmuoto.
[/quote]
No meille muille välittyy ainoastaan se, mitä kirjoitat... Kirjoituksessasi viittaat ainoastaan reisivakoon (=sitä käsittelevä ketju) ja kirjoituksessasi ja sen kontekstissa suoraan toteat sen olevan ihmisen (=ihmislajin) luonnollinen vartalonmuoto.
Thigh gap löytyy. Mutta on eletty sekin aika, kun reidet hinkkasivat yläosasta yhteen. Mitenkään sen kummemmin laihuutta ihannoimatta, otan mielummin tämän rakosen.