Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalaiset on surkeita kuskeja

Vierailija
13.07.2014 |

Toholammin tapahtumat huomioiden maalaiset ovat helsinkiläisiin nähden niin huonoja moottoriajoneuvojen käsitteilöitä, että asialle pitäisi tehdä jotain. Tyhjillä teillä kun oppii luukuttaman tuhatta ja sataa, eikä tarvitse ottaa huomioon muita, ei tule ottaneeksi huomioon itseään tai fysiikan lainalaisuuksia. Ja tämä sama väki kehtaa kuitenkin talvella naureskella, kuinka "talvi yllätti autoilijat". Niin, liikennetiheydellähän ei ole talviyllättää-asiassa mitään merkitystä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä... viepäs maalainen johonkin isoon kaupunkiin... ei vittu mitä kohellusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän