Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jouluvalmisteluja olette tehneet tänään?

Vierailija
22.12.2020 |

?

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiih, miten vaihdatte lakanat jo nyt? Mulla ne on oltava täysin puhtaat jouluaattona eli vaihdan vasta silloin aamulla. Kahdessa yössä niistä ehtisi jo kadota vastavaihdetun tuntu.

Vierailija
102/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äitini kanssa perinteisellä joululahjareisuulla. Ostetaan toinen toisillemme lahjat ja käydään kahvilla ja joululeivonnaisella 😋.

Kävin myös ruokakaupassa. Ja ostin kuusen ja koristelin sen.

Onneksi älysin tarkistaa kuusenkynttilöiden toimivuuden ennen kuuseen laittoa. Puolet pimeänä. Siksi pikakeikka rautakauppaan ja uusien valojen hankinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiiih, miten vaihdatte lakanat jo nyt? Mulla ne on oltava täysin puhtaat jouluaattona eli vaihdan vasta silloin aamulla. Kahdessa yössä niistä ehtisi jo kadota vastavaihdetun tuntu.

Mulle on tärkeämpää itse tehty ruoka jouluaattona, joten lakanoiden vaihtoon en tuhlaa aikaa aattona. Lakanat on vaihdettu jo lauantaina.

Vierailija
104/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottiin ja otettiin kinkku ulkosaunasta huoneenlämpöön lämpiämään huomista paistoa varten. Ja mies kävi kaupassa, tosin vähän pitää huomenna täydentää.

Vierailija
105/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin ennen iltavuoroa. Aaton oon töissä 7-20

Vierailija
106/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein torttuja, valmistin silakat loppuun ja tyttären kanssa tehtiin polkamarenkeja. Enpä juuri muuta. Isän kanssa juteltiin kahvin äärellä aaton aikatauluista, varasin aatoksi saunavuoron.

Vierailija
107/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tärkeämpää itse tehty ruoka jouluaattona, joten lakanoiden vaihtoon en tuhlaa aikaa aattona. Lakanat on vaihdettu jo lauantaina.

Itse vaihdoin lakanat, kun imelletyn perunalaatikon potut oli kiehumassa. Huomenna meillä vasta muut laatikot tehdään, kala graavataan ja kinkku paistetaan, ettei tarvitse jouluaattona kuin keittää kuin riisipuuro ja saunoa.

Tekeekö oikeasti ihmiset jo tänään jouluruoat?

Vierailija
108/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattona ei ehdi kaikkea. Aamupäivä menee ruokia valmistellessa eikä miestä kiinnosta lakanoiden vaihtaminen aattona.

Vierailija
109/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan ja kylppärin pesu. Tortttujen paisto,paketointia

Vierailija
110/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin perusjalostajalaatikot ja soitin tyttärelle että tulisi kylään.  Eilen siivosin vähän.  Huomenna ehkä käyn etsimässä kaupassa kilon "kinkkua".

Vierailija
111/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin tulevan vaimoni, kosin ja hän suostui.  Tästä ilahtuneena ostin merenrantahuvilan ja urheiluauton.  Tilasin joulukuusen ja koristeet.  Avasin tulevalle vaimolleni sijoitustilin ja ostin hänelle kaksi sijoitusasuntoa ja balinmatkan.  Illalla kävin ongella.  Ennen iltauutisia kävin lenkillä.  Lenkin jälkeen tarkistin piikojen tekemän joulusiivouksen ja totesi piiat ihan kunnon Naisiksi.  Kohta alan odotella Joulua ja onnellista avioelämää tulevan Vaimoni kanssa.

Vierailija
112/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin limput ja saaristolaisleivät, tein jäädykkeen. Ostin joulukukat.

Vierailija
113/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin kämpästä sen nurkan johon kuusi tulee. Hain kuusen ja koristelin sen. Kaupasta ostin laatikot, kinkkuviipaleet, joulutortut, joululimpun, piparit ja riisipuurot. Ulos viritin jouluvalosarjan roikkumaan.

Vierailija
114/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivosin kämpästä sen nurkan johon kuusi tulee. Hain kuusen ja koristelin sen. Kaupasta ostin laatikot, kinkkuviipaleet, joulutortut, joululimpun, piparit ja riisipuurot. Ulos viritin jouluvalosarjan roikkumaan.

Hyvä.

Vierailija
115/118 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kolasi tänään kaikki vähäiset lumet tontilta etupihalle, että on huomiseksi hanki mihin ajaa perhe kirveellä.

Vierailija
116/118 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kolasi tänään kaikki vähäiset lumet tontilta etupihalle, että on huomiseksi hanki mihin ajaa perhe kirveellä.

Onneksi täällä etelässä ei ole lunta, kirves kyllä löytyy.

Vierailija
117/118 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
118/118 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan glögiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi