Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jouluvalmisteluja olette tehneet tänään?

Vierailija
22.12.2020 |

?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin tapetit keittiöön ja olohuoneeseen. Mieheni saa kohta joulukaakelit vessan seinään.

Huomenna pesen katot ja ikkunat, mieheni vaihtaa jalkalistat ja keittiön kaappeihin punaiset jouluovet.

Vierailija
22/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutaman joululahjan ja rosollia ja muuta jouluruokiin tarvittavaa. Huomenna on laatikoiden ja kinkun paisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi suatana tuota..."joululakanat";D

Ei tarvitse nauraa. Tykkään laadukkaista petivaatteista ja tykkään käyttää erilaisia eri vuodenaikoihin. Jouluksi laitan  ihanat puuvillasatiiniset, punaiset pussilakanat ja tyynyliinat. Nuo on ihan lempparit, on kiva mennä illalla nukkumaan. Eiköhän meillä jokaisella ole omat hullutuksemme ;D

Vierailija
24/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos, että synnyin mieheksi.

Rouva tuolla kohkaa hullun lailla, mä teen ..hmmm..etätöitä......😉

Nämä joulun ajat ovat ihan kamalia. Nainen touhuaa vaan kaikkea töiden jälkeen. Rättiväsyneenä sitten illalla kaatuu petiin, eikä puhettakaan mistään vaakamambosta.

Pyhinä on sitten niin kiukkuinen ja/tai liikaa ahtanut ruokaa, ei sittenkään tee muuta kun nukkuu.

Vierailija
25/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse nauraa. Tykkään laadukkaista petivaatteista ja tykkään käyttää erilaisia eri vuodenaikoihin. Jouluksi laitan  ihanat puuvillasatiiniset, punaiset pussilakanat ja tyynyliinat. Nuo on ihan lempparit, on kiva mennä illalla nukkumaan. Eiköhän meillä jokaisella ole omat hullutuksemme ;D

No enhän mä pahalla;D

Mukavaa Joulua sinne lakanoihin😗

Vierailija
26/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enhän mä pahalla;D

Mukavaa Joulua sinne lakanoihin😗

Kiitos samoin :) tekisi mieli jo kömpiä nukkumaan.

Vierailija
27/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin saunan ja vessat. Muuten on jo siivottu. Huomenna noudan valmiit jouluruuat ravintolasta ja kaupan noutopalvelusta. Sitten jo nautitaan. En tajua niitä, jotka siivoavat vielä aatonaattona tai aattona.

Vierailija
28/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin tapetit keittiöön ja olohuoneeseen. Mieheni saa kohta joulukaakelit vessan seinään.

Huomenna pesen katot ja ikkunat, mieheni vaihtaa jalkalistat ja keittiön kaappeihin punaiset jouluovet.

Ihanaa että täällä on muitakin jouluihmisiä. Oma mieheni sai just vaihdettua mustat kattotiilet punaisiin.

Vierailija
29/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että täällä on muitakin jouluihmisiä. Oma mieheni sai just vaihdettua mustat kattotiilet punaisiin.

Kyllä. Mieheni lähti juuri autokauppaan vaihtamaan autoa joulun punaiseksi (tällä hetkellä itsenäisyyspäivän sininen). Itse olen juonut koko päivän punkkua, että silmät ovat sävy sävyyn punaisen mekon kanssa.

Vierailija
30/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiin piparkakutalon mutta ilmeisesti home oli jo ehtiny syömään sen ennekun ehti valmistua.

Vierailija
31/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksais eikä huvittaisi. Tein lanttulaatikot ja pesin pyykkiä. Nyt pitäis siivota, että sais kuusen sisään. Lakanatkin pitäis vaihtaa. Oon kyllä tosi laiska.

Vierailija
32/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketoin pari lahjaa kahvitauolla, töiden jälkeen tein viimeiset ruokavalmistelut, jotka voin etukäteen tehdä. Huomenna olen vapaalla ekaa päivää, jolloin vielä hieman siivoan, koska koira sotkee ja tuo kuraa sisälle. En stressaa, eikä meillä kukaan muukaan.

Vierailija
33/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä lattiat?

Vierailija
34/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin paketoida lahjoja, mutta teippi oli loppu. Yritin käydä joulukaupassa, mutta lähdin kesken kaiken pois, kun kuukautiset meni farkuista pahasti läpi. Sain patistettua miehen kauppaan, mutta hän unohti ostaa Julia-rasian minulle jouluksi. 

Vierailija
35/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa kuusen valmiiksi naapurin metsästä.

Ja sitten jouluna jalalla koreasti ryöstösaaliin ympärillä.

Vierailija
36/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiin piparkakutalon mutta ilmeisesti home oli jo ehtiny syömään sen ennekun ehti valmistua.

Taii ainakin yksi lahopää. Kävipähän ainakin kaupaksi.

Vierailija
37/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joulusuihkussa. Aattona sitten suvun kanssa uudestaan.

Vierailija
38/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haki kinkun kaupasta ja pesi saunan.  Itse illalla varmaan pesen kylppärin ja silitän joulupöytään liinat.

Huomenna sitten siivotaan huusholli ja laitetaan kuusi + muut joulukoristeet.

Vierailija
39/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin koronatestissä.

Vierailija
40/118 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä lattiat?

Olohuoneen laattalattia on jo rakennusvaiheessa vesieristetty. Tuodaan vaan enää aattona lunta kuusen ympärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan