Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko eilinen Kaappaus keittiössä jo käsitelty.

Vierailija
20.05.2014 |

Mielestäni kaamea riivinrauta-perfektionisti se äiti ja aivan liian kiltti mies. Jos jopa haarukanpiikeistä pitää valittaa niin on se elämä rankkaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin käsitellä sitä kokkia koska vaan ;) ah nam

Vierailija
2/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mietin, ihmettelen että mies on jaksanut tuollaista katsella. Nainen sanoi hermostuvansa miehelle ka komensi että kakista nyt ulos kun mies hidasteli puheessaan kun kertoi ruoka-aineista.

Minusta oli aika nolo tilanne naisen kannalta kun se kiva kokki sanoi miehelle että ei toimisi heidän keittiössään tuo ja sanoi vielä miehelle että jos ei peli muutu niin vaihtoon! Mies vastasi aika innostuneesti joo. Tosin nainen ei ollut kuulolla, siitähän olisi sota syttynyt! Varmasti on ihan fiksu mies mutta täysin vaimonsa tossun alla, rohkaistui hieman ohjelman kuluessa mutta voi olla että vanhaan palaa. Minusta on väärin että toista mitätöidään tuolla tavalla edikä sillä äidillä mielestäni olisi ollut varaakaan. Mutta mies taitaa olla auttamaton nössö, kauan on jaksanut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo! Se karmean lihava nainen mollasi miestään niin, että tuli oikein sääli sitä miestä kohtaan ja paha mieli. Mies oli sellainen vähän vässykkä, joka ei tankille pirttihirmulleen uskaltanut sanoa vastaan. Liikaa on olemassa sen kaltaisia miestään vähätteleviä vaimoja/tyttöystäviä. En kestäisi, jos olisin itse sellainen toisen tukahduttava puoliso.

Vierailija
4/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:36"]

[/quote]

Siis kumpaa Aihista vai sitä täydellistä kotikokkia.

Vierailija
5/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:36"]

[/quote]

Siis kumpaa Aihista vai sitä täydellistä kotikokkia.

[/quote]

aihista :D nams

Vierailija
6/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kestäisi jos minulla olisi tuollainen vaimo, en kyllä ihan noin hissukka miestäkään olisi ottanut joka tekee kaiken mitä pyydetään, tuntui ettei ole omaa tahtoa ollenkaan.

Vierailija
7/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti läski äiti lukee näitä juttuja.Mies oli todella kiltti ja niin vietävissä.Menisi itseensä toi lehmä ja olisi hyvillään kun edes sai miehen.Aivan karmea läski,ilkeä ja vielä rumakin.On siinä vara sanoa toiselle :KAKISTA NYT JO ULOS MITÄ MEINASIT SANOA.Onnellisempi olisi tuo liian kiltti mies yksin !.Ärsyttää tuollaiset lehmät jotka eivät tajua olla kiitollisia siitä mitä ovat e käytöksellä/luonteella ja ulkonäöllä saaneet!.

Vierailija
8/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki mieli mennä auttamaan sitä miestä ottamaan ero vaimostaan

Vierailija
9/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. Puuttumatta itse sarjaan tai jaksoon, niin eipä ole kellään sanoja "ruma, läski, tankki, lehmä" viljelevällä ihmisellä mitään varaa itselläkään ketään arvostella. Peilistä katsoo aika pinnallinen ja tökerö tyyppi takaisin.

Vierailija
10/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se nainen mikään kaunotar ollut ja siitä viis mutta ei se hänen käytöksensä, toisen arvostelu ja mitätöinti ollut mistään kotoisin, se tässä oli surullista.

Mieshän ei ollut hassumman näköinen, mutta sellainen aivan liian kiltti joka ei uskalla vastaan sanoa kun antaa tuollaisen hetan pyörittää.

Vierailija
11/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kohta oli se kun kokki tokas sille miehelle et jos vaimos alkaa tästäkin tehdystä ruuasta valittamaan niin vaihtoon vaan.. Niin tais tokasta se mieskin :D

mut joo, oli kyllä sellanen mamma taas ruudussa et voi stiisus että oli ärsyttävä! Kokkikin huomas kuinka sen miehen kivekset oli sen naisen jalan alla..  Sille miehelle vois vaan todeta, jätä se sika! Sillä siltä se nainen näytti! 

Vierailija
12/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt huomioon että se mies on ihan itse vslinnut vaimonsa. Halunnut juuri hänet. 

Vierailija
13/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärrän sitä vaimoa. Oma hermo ei kestäis yhtään tollasta ohjailtavaa kuudetta lasta. Toki vikansa vaimossakin, kun antaa epäselviä ohjeita ja oli vaikea luopua ohjaksista. Eikä kunnioittanut miestään. Mutta toi mies oli suloinen, kiltti ja hyväntahtoinen varmaan, mutta silti niin hidas. Eihän ton kanssa vois keskustellakaan mitään, kun ei saa kakistettua, mitä teki 10 minuuttia sitten. 

Vierailija
14/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärrän sitä vaimoa. Oma hermo ei kestäis yhtään tollasta ohjailtavaa kuudetta lasta. Toki vikansa vaimossakin, kun antaa epäselviä ohjeita ja oli vaikea luopua ohjaksista. Eikä kunnioittanut miestään. Mutta toi mies oli suloinen, kiltti ja hyväntahtoinen varmaan, mutta silti niin hidas. Eihän ton kanssa vois keskustellakaan mitään, kun ei saa kakistettua, mitä teki 10 minuuttia sitten. 

Vierailija
15/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/24 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset