Mies 29v miettii; miehestä helpottuminen?
Helpottuuko nainen ikinä kun huomaa, että vastaantuleva ihminen tai ihminen, jonka kanssa hänen tulee asioida, onkin mies eikä nainen?
Vai aiheuttaako mies aina enemmänkin epävarmuutta ja jopa lievää pelkoa kontekstista riippuen?
Ainakin moni nainen tuntuu helpottuvan siitä, kun huomaa miehen olevan esim.jonkun liikennevälineen puikoissa. Moni nainen ei luota naisten ajo- ja lentotaitoihin.
Itse helpotun lievästi siitä kun huuto.net myyjäksi paljastuu nainen miehen sijaan; se perustuu siihen, että nainen huijaa pienemmällä todennäköisyydellä.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:58"]
Eipä juuri tule tilanteita, missä tällaisia pitäisi edes miettiä. Esim. bussi- tai taksikuskien suhteen en tee eroa sukupuolen perusteella. Sama koskee oikeastaan kaikkia muitakin arjen tilanteita. Varsinaista sukupuoleen perustuvaa helpotusta tunsin kymmenisen vuotta sitten lääkärillä, kun oli oletus että lääkäri tekee sisätutkimuksen. Silloin tunsin helpotusta kun lääkäri oli nainen.
[/quote]
Mun mielestä on helpotus saada miespuolinen gyne, tai kumpaa sukupuolta vain oleva vastavalmistunut. Miehillä pysyy sellainen terve kunnioitus naisen alapäätä kohtaan ja muistavat, että sitä ei runnota väkivalloin. Akat kyrpiintyy kaivelemaan päivästä toiseen pilluja ja alkavat käsitellä sitä kuin kasvimaata.
[/quote]Miehet eivät varmaan uskalla runnoa kun eivät tiedä miltä se runnominen tarkalleen tuntuu.
-Mies 29v-
[/quote]
Ja naiset uskaltaa, koska tietävät paljonko se sattuu?
En ole kyllä koskaan ollut kaahaavan naisbussikuskin kyydissä. Miespuolisia kaahareita on kyllä tullut kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:42"]
Naiset ovat parempia kuskeja, jos eivät ole hiiriä. Ainut asia, missä sukupuolella on väliä minulle, on pillutohtorointi. Varaan aikani aina miespuoliselle gynelle. Kovakouraisuus ei haittaa minua, mutta naiset vähättelevät esim kuukautisiin liittyviä ongelmia.
Kerran oli yhdyntäkipuja, joista valitin lyhyen ajan sisään sekä miehelle että naiselle. Nainen käski valita toisen asennon. Mies sanoi että ei sen pitäisi kyllä sattua ja etsi aikansa vikaa. Löysi jumissa olevan lihaksen ja hieroi sen auki, vaiva helpotti.
T. Rallia ajava nainen
[/quote]Pitäisikö sinun nyt vain rehellisesti hyväksyä, että naisten saavutukset moottoriurheilussa ovat melko mitättömät? Sitten kun naiset alkavat hallita miehiä rallissa, formulassa, Nascarissa, indyautoilussa ja moottoripyörälajeissa voidaan yhtyä sinun mielipiteeseesi.
-Mies 29v-
[/quote]
No niin, sieltä se hyökkäävyys taas alkoi!
Joku nainen sanoi harrastavansa rallia, ja sinä alat haukkua naisten kyvyttömyyttä ajaa ilmakehää saastuttavilla ajoneuvoilla ympyrää. On yleisesti tutkittu tosiasia, että naiset kolaroi vähemmän kuin miehet, koska miehet hurjastelee enemmän ja ottaa useammin typeriä riskejä. Nainen on taas surkea kuski, jos ei uskalla tehdä mitään.
Kato peiliin.
Eipä juuri tule tilanteita, missä tällaisia pitäisi edes miettiä. Esim. bussi- tai taksikuskien suhteen en tee eroa sukupuolen perusteella. Sama koskee oikeastaan kaikkia muitakin arjen tilanteita. Varsinaista sukupuoleen perustuvaa helpotusta tunsin kymmenisen vuotta sitten lääkärillä, kun oli oletus että lääkäri tekee sisätutkimuksen. Silloin tunsin helpotusta kun lääkäri oli nainen.
[/quote]
Mun mielestä on helpotus saada miespuolinen gyne, tai kumpaa sukupuolta vain oleva vastavalmistunut. Miehillä pysyy sellainen terve kunnioitus naisen alapäätä kohtaan ja muistavat, että sitä ei runnota väkivalloin. Akat kyrpiintyy kaivelemaan päivästä toiseen pilluja ja alkavat käsitellä sitä kuin kasvimaata.
[/quote]Miehet eivät varmaan uskalla runnoa kun eivät tiedä miltä se runnominen tarkalleen tuntuu.
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]Siis miehet eivät uskalla, koska luulevat että saattaa sattua. Naiset uskaltavat, koska tietävät että ei hirveästi satu kuitenkaan ja naisen seurassa ei jännitä muutenkaan yhtä paljon.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:53"]
Naiset ovat parempia kuskeja, jos eivät ole hiiriä. Ainut asia, missä sukupuolella on väliä minulle, on pillutohtorointi. Varaan aikani aina miespuoliselle gynelle. Kovakouraisuus ei haittaa minua, mutta naiset vähättelevät esim kuukautisiin liittyviä ongelmia.
Kerran oli yhdyntäkipuja, joista valitin lyhyen ajan sisään sekä miehelle että naiselle. Nainen käski valita toisen asennon. Mies sanoi että ei sen pitäisi kyllä sattua ja etsi aikansa vikaa. Löysi jumissa olevan lihaksen ja hieroi sen auki, vaiva helpotti.
T. Rallia ajava nainen
[/quote]Pitäisikö sinun nyt vain rehellisesti hyväksyä, että naisten saavutukset moottoriurheilussa ovat melko mitättömät? Sitten kun naiset alkavat hallita miehiä rallissa, formulassa, Nascarissa, indyautoilussa ja moottoripyörälajeissa voidaan yhtyä sinun mielipiteeseesi.
-Mies 29v-
[/quote]
No niin, sieltä se hyökkäävyys taas alkoi!
Joku nainen sanoi harrastavansa rallia, ja sinä alat haukkua naisten kyvyttömyyttä ajaa ilmakehää saastuttavilla ajoneuvoilla ympyrää. On yleisesti tutkittu tosiasia, että naiset kolaroi vähemmän kuin miehet, koska miehet hurjastelee enemmän ja ottaa useammin typeriä riskejä. Nainen on taas surkea kuski, jos ei uskalla tehdä mitään.
Kato peiliin.
[/quote]Toistan sen mitä sanoin; silloin kun mies haluaa ajaa kunnolla, niin mies ajaa taitavammin kuin nainen. Miesjääkiekkoilijat ottavat ehkä enemmän jäähyjä kuin naiset ja tappelevat enemmän muttei se tarkoita, että miesjääkiekkoilijat olisivat huonompia jääkiekossa kuin naiset. Jäähyt ja tappelut ovat vain valinta ja miehet osaavat pelata naisia paremmin joka tapauksessa ja silloin kun miehet eivät halua jäähyjä, niin he eivät ota niitä. Mutta silloin kun nainen haluaa tehdä maaleja yhtä hyvin kuin mies, se ei vain onnistu.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:55"]
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]Siis miehet eivät uskalla, koska luulevat että saattaa sattua. Naiset uskaltavat, koska tietävät että ei hirveästi satu kuitenkaan ja naisen seurassa ei jännitä muutenkaan yhtä paljon.
-Mies 29v-
[/quote]
No onneksi sinä telepaattisesti tiedät, että naisen alapäästä puuttuu tunto?
Samaten olet tullut loogiseen päätelmään, että miespuolista gynekologia, joka näkee ennen lounastaukoa enemmän pimperoita kuin sinä koko kurjan elämäsi aikana, jännittää ennen jokaista uutta jalkoväliä?
Mies ei osaa ajaa naista paremmin "kun haluaa ajaa hyvin". Miehet esimerkiksi roikkuvat moottoritiellä ohittavan takapuskurissa, naiset eivät niinkään. Sellainen mies taatusti laskee itsensä "riskittömästi ja järkevästi ajavaksi" kuskiksi, koska ei ole kännissä eikä aja ylinopeutta.
Sekä taksi- että bussikuskit: turvallisempi olo naisen kyydissä.
Täytyy myöntää, että lentokapteenin toivon olevan suomalainen mies, tuntuu turvallisemmalta! Kerran oli kapteenina nuorelta kuulostava nainen ja hirvitti vähän, ajattelin että onneksi edes perämies on mies..
Ja on myös ammatteja joissa mies ei todellakaan ole helpotus - synnytyksessäni kätilönä toimi alle kolmekymppinen mies, joka kyllä itse asiassa osasi työnsä oikein hyvin, mutta ei juurikaan herättänyt luottamusta ensinäkemältä...
T. Rallia ajava nainen
[/quote]
Löytyyköhän naispuolisia urologeja, jotka innokkaasti etsisivät kyrpäni vasemmalla puolella jumittavan lihaksen, joka sattuu joskus yhdynnässä, ja "hieroisi sen auki", jotta vaiva helpottaisi. En voinut olla repeämättä tuolle tekstillesi.
Mua naurattaa että ap:n mielestä rallin ajaminen on meriitti liikenneajamisessa ja että useimmat kolarit ajetaan ambulansseilla ja poliisiautoilla, minkä vuoksi miehet ovat niin yliedustettuina kuolonkolareissa ja liikenteessä perseilyssä. Ambulanssia ja poliisiautoa voi tiedoksesi ajaa nainen, ja liikenneonnettomuuteen joutuu useimmin miehen ajama siviiliauto. Liekö johtuu rallista?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:40"]
Ei, asioin mieluiten naisten kanssa. Ja ihan tavallinen, elämää nähnyt heteronainen olen.
P.S.
On muuten tilastollinen tosiasia, että miehet ovat vaarallisempia kuskeja.
[/quote]
Sama täällä! Olen kaikkea muuta kuin ilahtunut, jos esim. kaukoliikenteen bussikuljettaja on mies, varsinkin nuori mies.
Lääkärissä kohtaan ehdottomasti mieluummin naisen kuin miehen, etenkin gynellä ja neuvolassa.
Mies29v aiheuttaa omilla naisvihamielisillä ja pakkoneuroottisilla kommenteillaan lisää syitä arvostaa miehiä vähemmän.
Luulin, että mies 29 v on alkanut pohtimaan miehiin siirtymistä:D Mutta ehkä kannattaisi, koska kirjoitukset ovat sen laatuisia, ettei hänen kanssaan kenenkään naisen kannata olla sen enempää tekemisissä. Ihme naisvihaaja. Rassukka pyörii vielä päivittäin naisvaltaisella keskustelupalstalla.
T. Rallia ajava nainen
-Mies 29v-