Mikä YLE Areenaa vaivaa?????
Ohjelmat sekä kuva, että ääni muuttuu ajoittain suttuiseksi. Todella ikävä katsoa tuollaista. Varsinkin Sydämen asialla ja Kyläsairaala heijaavat koko ajan.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:50"]Huomannut saman. Katson muuten juuri noita samoja sarjoja. :D
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:50"]Huomannut saman. Katson muuten juuri noita samoja sarjoja. :D
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa
Ihan saman minäkin huomannut, alkoi mun mielestä jo jokunen viikko sitten. Toivottavasti korjaavat pian. Itse epäilen, että vika voisi olla niidenkin päässä, jotenkin niin, että niillä tulee ajoittain ruuhkaa ja se jotenkin hidastaisi sitä virtaa ja siten sitä kuvan ja äänen laatua. Tätä mietin siksi, että meillä on kuitenkin nopea ja tasainen nettiyhteys, että outoa olisi jos siitä johtuisi.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:16"]
Ihan saman minäkin huomannut, alkoi mun mielestä jo jokunen viikko sitten. Toivottavasti korjaavat pian. Itse epäilen, että vika voisi olla niidenkin päässä, jotenkin niin, että niillä tulee ajoittain ruuhkaa ja se jotenkin hidastaisi sitä virtaa ja siten sitä kuvan ja äänen laatua. Tätä mietin siksi, että meillä on kuitenkin nopea ja tasainen nettiyhteys, että outoa olisi jos siitä johtuisi.
[/quote]
Pelaa keskellä yötä ja aamuyöllä ihan yhtä huonosti.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:57"]
Tuo suttuisuus johtui muistaakseni yhteyden nopeudesta. Ohjelma näkyy nykyisin HD:nä silloin, kun nopeus riittää siihen, ja muuttuu automaattisesti huonommaksi, kun yhteys on jostain syystä hitaampana. Ärsyttää, kun kuva jatkuvasti seilaa tarkan ja sutun välillä.
[/quote]Eli tää ei riitä? http://aijaa.com/IKZTxM
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:57"]
Tuo suttuisuus johtui muistaakseni yhteyden nopeudesta. Ohjelma näkyy nykyisin HD:nä silloin, kun nopeus riittää siihen, ja muuttuu automaattisesti huonommaksi, kun yhteys on jostain syystä hitaampana. Ärsyttää, kun kuva jatkuvasti seilaa tarkan ja sutun välillä.
[/quote]Eli tää ei riitä? http://aijaa.com/IKZTxM
[/quote]
Ilmeisesti ei, jos sekin on "ajoittain" hitaampana Ylen suuntaan.
Eikö sekään pelitä? Katsomo ei näytä ollenkaan esim. Eastenderssiä.
Huomannut saman. Katson muuten juuri noita samoja sarjoja. :D
Samoin ärsyttää vietävästi.
Lähettävät Sydämen asialla keskellä päivää jolloin olen töissä ja kun illalla yritän katsoa tulee ihan känninen olo kun kuva ja ääni heijaa koko ajan.
Huoh, ei pelitä täälläkään!!! Oon luullu että vika mun koneessa mutta ei, onneksi muillakin.. ärsyttävää, pistin palautettakin ylelle asiasta. Voi pienet asiat ärsyttää aiva suunnattomasti!!!! :")
Se johtuu varmaan siitä, että kun netti hidastuu, huonontuu kuvan ja äänenlaatu. Ohjelma pyörii katkotta sen sijaan, että pätkisi ja pysähtyisi lataamaan.
Eikös Yle saa verovaroista riittävästi, että saisivat jonkun ATK ihmisen paikalle vai menikö budjetti miinukselle mustan-Mannerheimin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:58"]
Se johtuu varmaan siitä, että kun netti hidastuu, huonontuu kuvan ja äänenlaatu. Ohjelma pyörii katkotta sen sijaan, että pätkisi ja pysähtyisi lataamaan.
[/quote]
Ongelma on ollut vasta muutamia päiviä/ viikkoja. Miten se ennen toimi?
Netflix kyllä toimii hyvin HD:na aivan samalla yhteydellä. Yle onnistui taas kerran huonontamaan palveluaan, vaikka verorahoja on millä mällätä. Aiemmin Areena toimi ihan hyvin. Katsomo on myös toiminut ihan hyvin, mutta Ruutu.fi pätkii melko usein.
Hmm, katsomossakin ollut ongelmia vasta pari viikkoa... Onkohan tullut taas joku tosi fiksu uudistus näihin ilmaisiin nettiohjelmiin.
Itse en pääse katsomoon lainkaan. Pari viikkoa vierotusta eikä enää tule edes yrittäneeksi.