Pano, jota kadut?
Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.
Hävettää veläkin.
Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.
Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.
Enkä edes saanut orkkua.
Kommentit (387)
Ennen kuin mentiin naimisiin ja asuttiin vielä eri paikkakunnalla, tuli paneskeltua mieheni parhaan kaverin kanssa, kun hän tuli meille yöksi kun oli työmatka paikkakunnalla jossa asuin. En edes ollut häneen mitenkään viehtynyt, muttta alettiin siinä ottaa vähän kuppia ja sen myötä iski "kiimakänni", ja päädyttiin sänkyyn. Kyllä hävetti kun tuo mies oli sitten bestmanina häissämme vielä.
Ja aina välillä iskee pelko, että entä jos esim. juovuksissa tai suutuspäissään joskus kertoisi miehelleni tuon tapauksen... Voi olla että mies jättäisi minut samantien kuin nallin kalliolle.
Useita kännipanoja, yksinäisyyttäni ja huonon itsetunnon takia niihin sorruin. Kaduttaa, inhottaa ja hävettää. Nyt olen elänyt yksin vuosia, olen niin surullinen. Itseäni vain syytän ja vihaan. Usein suustani pääsee sana anteeksi yksinollessani. Kyllä, kovasti masentunut olen.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:10"]
ehkä se ensimmäinen..
[/quote]
Minulla varmuudella se eka. Ja kolmas.
Toka ok, ensirakkaus. Neljäs nykyinen aviomies ja lasten isä, toivottavasti myös viimeinen.
Kaduttaa, että panin kännissä yhtä hyvää kaveria. Outo lesboilukohtaus.... Ollaan kyllä vielä kavereita mutta enää ei panna.
Varatun miehen kanssa vietetty aika panoineen kaduttaa paljon. Olin niin idiootti, että uskoin kun mies kertoi olevansa eronnut. Miten sitä voi olla vielä nykyaikana niin sinisilmäinen, että uskoo miesten juttuja.. Siis nyt pitää koko loppuelämä kantaa muistoa tuosta miehestä ja niistä nainneista mielessään. Voi kun olisi jokin täsmäpilleri, jonka avulla nuo muistot voisi sammuttaa ikiajoiksi.
Yhden panon kaverini kanssa olisi voinut jättää väliin. Oli nuoruuden suuri ihastukseni vaikka ei koskaan seurusteltukaan. Kun sitten aikuisena erottuani silloisesta miehestä tiemme törmäsi uudelleen kaveruuden merkeissä sain päähäni haluta tietää millaista seksi olisi tämän kanssa kun olin sitä aina miettinyt, että onko meidän välillä jotain suurta. Mitään muuta suurta ei ollut kuin tämän miehen vehje joka sai kohdunpohjan kipeäksi, mutta ei sitten mitään muita värinöitä saanut aikaan. Ei oikein kemiat ja seksimieltymykset kohdanneet. Jotkut asiat olisi parempi jättää fantasioiksi :D mutta noh eipähän tarvinnut sen jälkeen miettiä, että onko meidän välillä mitään. Harmi vain, että kaveruuskin meni kun jäi jäljelle vain outo kiusallisuus. Oli kuitenkin hauska ja mielenkiintoinen tyyppi muuten.
En kadu mitään, mutta jatkossa tsekkaan kyrvän koon etukäteen.
Kaduttaa yksi kerta joka jäi väliin. Minuun iski joku kunniallisuuskohtaus ja jätin lähtemättä ihanan miehen mukaan. Tiesin kyllä, ettei saatavilla ollut erityisen isoa, mutta olisin halunnut silti. Jos saaja on fiksu, antajakin saa paljon.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:27"]En kadu mitään, mutta jatkossa tsekkaan kyrvän koon etukäteen.
[/quote]
Miten?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:27"]En kadu mitään, mutta jatkossa tsekkaan kyrvän koon etukäteen.
[/quote]
Miten?
[/quote]
No vaikkapa koskettamalla? :o
Kieltäydyn jos on liian pieni. Ei enää mikrokaluja minulle, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:44"]
[/quote]
Miten?
[/quote]
[/quote]
Lepotila ei kerro juhlakunnosta mitään.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:44"]
[/quote]
Miten?
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:50"]
[/quote]
Miten?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä se siitä nopeasti kovettuu. Ja kyllä lepotila muuten kertoo.
Minimuna bongattu! Ne on just näitä väittelijöitä ja jankuttajia.
Kännissä r-vikainen jolle olin todennäköisesti ensimmäinen. Pari kertaa tuhras siihen kun ei osannu laittaa. Samantien kun laitto sisälle alko hokee "mä tuun mä tuun mä tuun" ja niihän se sitte tuli. Työntöjä ehkä 5. Syvä molemminpuolinen hiljaisuus ja se lähti sanaakaan sanomatta pois. :D oli kyllä niin wtf olo. Myöhemmin ehdotti uusintaa. En lähteny.
Vittu jotkut miehet on kyllä niiiiiiin surkeita :/
Hyi hitto.
kadun enisten yhtä yhden illan juttuani. Asuin aivan keskustassa tuolloin ja törmäsin tähän mieheen, kesken drinkkien painelimme luokseni panemaan, äkkiä vaattet takaisin päälle ja takaisin baariin bailailemaan. Kerroin bestikselleni tästä sattumuksesta ja seuraavana päivänä frendini soitti naureskellen että oli pannut tätä samaa miestä. silloin jotenkin oksetti, molemmat, mies ja mun kaveri. mies oli siis puolituttu, ja tiesi hyvin että olemme "bestikset". hyi, ja seksikin oli kamalaa.
Kadun että panin itseäni yli 20v vanhempaa miespuolista ja ihan susirumaa kaveriani viime syksynä kännissä erottuani juuri eksästäni. Mies oli surkea sängyssä, tuskin edes kunnolla seisoi ja muutenkin morkkis sen kaiken jälkeen.. YÖK! (olin vain liian puutteessa ja humala sai minut toimimaan)