Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsänen kertoi Alfa-tv:n lähetyksessä, että häntä oli lähestynyt ihminen joka oli kertonut hänelle, että nykyään hänen tulee elää kaapissa sen suhteen, että elää kristinuskon oppien mukaisesti

Vierailija
22.12.2020 |

muutoin kokee tulevansa syrjityksi. Päivi myös puhui ohjemassa siitä kuinka Suomi lähestyy nykyään totalirismia ja on menossa takaisin suomettumisen aikakauteen jolloin tiettyjen puolueiden kannattaminen oli kiellettyä ja joistakin asioista ei saanut puhua ääneen julkisesti.
Miten tällaiseen on tultu ja kuinka ihmiset hyväksyvät tällaisen?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva NWO. Paluu alkuseurakuntaan ns. maan alle, koska kristittyjä vainotaan.

Et pääse sisään uuteen maailmanjärjestykseen, ellet vanno palvovasi saatanaa.

Vierailija
2/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän työpaikalla on ihan normaalia julistaa että "hihhulit on suurimpia sikoja" ja muita vihapuheita. Jos siihen menee puuttumaan niin on ties mikä fundishihhuli. Ihan tavallinen duunariammatti kyseessä. Parempi kun pysyy vain kaapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleenkään syrjiä uskovaisia. Ennemminkin jotkut uskovat välttelevät meidän maallisten vaeltajien seuraa. Ja uskovainen on ollut se ensimmäinen kivenheittäjä, jos joku sukulainen töpännyt elämässään.

Vierailija
4/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syrjii ihmisiä ja sitten itkee, jos joku ei pidäkään hänen elämäntapaansa ainoana oikeana. Oo marttyyrius ja uhriutuminen on uskovilla niin salamannopeaa!

Vierailija
5/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiville tulee yllätyksenä se, että Suomessa pitää elää Suomen lakien mukaan? Miten noin pienellä ymmärryksen tasolla elävä voi olla kansanedustaja. Tai saa toimia lääkärinä.

Vierailija
6/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän melko hyvin 10 käskyn sekä mukaisesti ja lähimmäistäkin pyrin rakastamaan kuten itseäni. En vain ole uskovainen, joten jumalia minulla ei ole. En koe, että kukaan olisi paheksunut millään tavalla huomiota siihen, että en esim. himoitse toisten omaisuutta, varasta ja kunnioitan isääni ja äitiäni. Lepopäivän pyhittämisen kanssa on vähän niin ja näin, mutta vaikea uskoa, että joku paheksujien armeija hyökkäisi yhtä äkkiä nurkan takaa, jos lopettaisin satunnaisen töiden teon sunnuntaisin.

Vierailija
7/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, uskovaisten pilkkaaminen on aika tyylitöntä. Olen itse eronnut kirkosta, mutta en saa mitään siitä, että naureskelisin ihmisille, jotka ajattelevat eri tavalla kuin minä. Jokainen tavallaan, kunhan ketään ei syrji eikä pakota elämään oman itsensä vastaisesti. Siinä tietyt uskovaiset voisivat parantaa tapojaan, mutta moni ns. rivikristitty on melko avarakatseinen. Muutama räsänen vaan pilaa niiden fiksujenkin maineen.

Vierailija
8/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö hän orjia?

Vierailija
10/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä vuosiin ole monikaan noita hihhuleita jaksanut kuunnella. Onko sekin syrjintää että sanon jehoville ei kiitos.

Tuo muuten vaatisi vähän lisää tietoa siitä miten ja missä tilanteissa ko. uskovaista on syrjitty. Jos joku on sanonut että en kyllä jaksa kuunnella tuota paasausta tai ei kiinnosta, niin ei se ole syrjintää. Jos taas usienkin saa turpiinsa tms. niin sitten poliisiin yhteys.

Vierailija
11/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papit joutuvat miettimään mitä päästävät suustaan, ettei vain Toiviainen narauta.

Vierailija
12/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiville tulee yllätyksenä se, että Suomessa pitää elää Suomen lakien mukaan? Miten noin pienellä ymmärryksen tasolla elävä voi olla kansanedustaja. Tai saa toimia lääkärinä.

Raamatun tekstien julkaiseminen on jo kiellettyä laissa?

Vierailija
13/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei Suomessa elä raamatun oppien mukaan. Kysehän on siitä että uskovaiset poimivat sieltä kirsikoita eli ottavat käyttöön sellaiset opinkappaleet mitkä itse täyttää mutta joilla voi lyödä muita. Sitten jos joku raamattua tunteva agnostikko/ateisti alkaa keskustelemaan tästä, uskova uhriutuu.

Tästä oli esimerkkinä vaikka Nancy Reagan. Vastusti homoja kunnes tyttärensä osoittautui lesboksi. Hienoa kyllä että pystyi siinä muuttamaan mieltänsä, arvostan.

Vastusti myös sikiöiden solujen käyttöä kantasolututkimuksessa kunnes miehelleen tuli Alzheimer, jolloin tuolla tekniikalla kehitetyt lääkkeet olivatkin hyvä juttu.

Vierailija
14/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menemme vihreiden ohjauksessa kohti islamilaista valtiota, isis on tuotu maahan jo.

Vihreät ovat kyllä suuri huijaus. Ei mitään tekemistä ympäristönsuojelun kanssa.

Vierailija
15/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ennenvanhaan sitten kaapissa olijat vielä meni naimisiin ja perusti perheitä sosiaalisten paineiden vuoksi?

Vierailija
16/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun aikaa eletään. Toivon, ettei kaikki hätä ja vainoaminen tule pahemmaksi mutta niin saattaa käydä.

Kummallista sekin, että koronalla pelotellaan ihan hirveästi joka ikinen päivä ja monta eri uutista lähes joka mediassa.

Vierailija
17/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän usein kertomatta olevani uskova ihan toisesta syystä. Ihmiset alkaa tavallaan jännittää seurassani, jos tietävät. Miettivät liikaa miten voisivat kunnioittaa uskoani.

Toki on myös ne uskonnon vastustajat. Yllättävän usein heillä on taustaa jossain uskonnollisessa liikkeessä ja huonot kokemukset. Tällöin tottakai vastustaminen on ihan ymmärrettävää.

Vierailija
18/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Päivi Räsänen elä kristinopin mukaisesti, joten ei hänen tarvitse sen puolelta sanojaan varoa. Ei susi muutu lampaaksi sillä, että kiskoo päälleen lampaantaljan.

Vierailija
19/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei Suomessa elä raamatun oppien mukaan. Kysehän on siitä että uskovaiset poimivat sieltä kirsikoita eli ottavat käyttöön sellaiset opinkappaleet mitkä itse täyttää mutta joilla voi lyödä muita. Sitten jos joku raamattua tunteva agnostikko/ateisti alkaa keskustelemaan tästä, uskova uhriutuu.

Tästä oli esimerkkinä vaikka Nancy Reagan. Vastusti homoja kunnes tyttärensä osoittautui lesboksi. Hienoa kyllä että pystyi siinä muuttamaan mieltänsä, arvostan.

Vastusti myös sikiöiden solujen käyttöä kantasolututkimuksessa kunnes miehelleen tuli Alzheimer, jolloin tuolla tekniikalla kehitetyt lääkkeet olivatkin hyvä juttu.

Kuka määrittelee sen kuka elää Raamatun oppien mukaan? Jotkut ihmettelevät miksi krisityt eivät Vanhan Testamentin mukaisesti kivitä homoja, vaikka Vanhan Testamentin sääntöjä ei enää edes tarvitse noudattaa.

Uskovaisena mua ei kauheasti edes kiinnosta keskustella ateistin kanssa Raamatusta, koska mulla on oma syyni uskoa siihen eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa onko kaikki yksityiskohdat Raamatussa oikein.

Lisäksi olen kyllä sitä mieltä, että kaikista elämänfilosofioista poimitaan ne kirsikat kakun päältä eli otetaan ne kivat jutut sieltä, mutta sitten ne vähemmän kivat jätetään huomioitta.

Vierailija
20/55 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi on itse aika hyvin onnistunut pilaamaan uskovien maineen julkisesti ahdasmielisyydellään. Kaikki uskovat eivät onneksi ole samanlaisia kuin Päivi. Tunnen monta syvästi uskossa olevaa ihmistä, jotka kunnioittavat ja rakastavat muita ihmisiä. Hyväksyvät heidän erilaisuutensa ja valintansa tässä elämässä. Jos uskovaisuuteen kuuluu homoviha ja muutenkin yritys elää ja levittää ahdasmielisiä käsityksiään kristinuskosta ja raamatusta niin en ihmettele miksi kokee, että joutuu olemaan kaapissa. Syrjiminen sukupuoleen, rotuun tai seksuaaliseen suuntautumiseen perustuen ei vaan kuulu nykyaikaan saati Jeesuksen oppeihin lähimmäisen rakastamisesta. Tämä on se suuntaus jota Päivi hartaasti yrittää levittää ja se on inhottavaa. Ihmisoikeudet kuuluvat kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi