Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako joululahjaa miehesi on hankkinut lapsille?

Vierailija
22.12.2020 |

Meillä puhdas nolla. Minä olen kaikki hankkinut ja paketoinut. Rahallisesti on osallistunut pitkin hampain.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme ovat 21- ja 18-vuotiaat ja veikkaan että koko heidän elämänsä aikana mies on hankkinut heille noin 5 lahjaa. Sisältää syntymäpäivät.

Vierailija
2/9 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla yhtä monta kuin minä, miten niin? Osti jo valmiiksi synttärilahjankin tammikuulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. En muista että olisi ikknä hankkinut mitään lahjoja lapsille. Työmatkoilta tuo tosin kivoja tuliaisia.

Vierailija
4/9 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tietoni mukaan molemille kaksi. Itse olen hankkinut yhdet molemmille. Lisäksi mies huolehtinut tänän vuonna isovanhempien (=omien vanhempiensa) lapsillemme antamien lahjojen hankinnasta heidän puolestaan.

En ole koskaan ajatelut että tämä olisi joku sukupuolikysymys.

Vierailija
5/9 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on  hankkinut kalliimmat lahjat. Lukumääräisesti vähemmän, mutta en tiennyt tämän olevan mikään kilpailu.

Vierailija
6/9 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joululahjojen hankkiminen on oletusarvoisesti miehen tehtävä? Miehen ei kuulu olla mikään vaimon kävelevä lompakko!

Vierailija
7/9 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään vielä koskaan, mutta toisaalta myös aivan kaikki. Meillä on yhteiset rahat ja ihan on samalla kauppareissulla kaikki ostettu.

Vierailija
8/9 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kaikki, muutamaa on mietitty yhdessä. Mies haluaa lahjoa lapsia muutenkin enemmän kuin minä.

Vierailija
9/9 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on hommannut lapsemme lahjoista varmaan n 85%. T. Ammattivalittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän