Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttären ulkomaalainen poikaystävä tulee meille

Vierailija
19.05.2014 |

Tyttäreni poikaystävä on siis tulossa 3 viikon päästä ensimmäistä kertaa meille. Keski-Euroopasta kotoisin, jos sillä on jotain merkitystä.

Poika on 16v ja oma tyttäreni 15v. Kysymys kuuluukin: teenkö oikein, kun annan nuorten nukkua samassa huoneessa ja jopa vierekkäin? En näe siinä mitään ongelmaa, mutta mieheni kanta on jyrkkä ei. Olemme vielä suht "nuoria" mieheni kanssa, itse 35v ja mies 38v, ja muistan kun omassakin nuoruudessamme nukuimme vierekkäin yökyläillessä.

Lisäksi talossamme on muutenkin aika niukasti huoneita, joten tyttären huone olisi muutenkin paras vaihtoehto. Eikä niin kaukaa saapuvaa vierasta kehtaa laittaa patjan kanssa keittiöön nukkumaan... Ehdotuksia, miten saisin mieheni mielen muuttumaan?

Onko jollain kokemusta nuorten yökyläilystä? Miten olette järjestäneet nukkumisen?

Olen puhunut pojan kanssa Facebookissa ja Skypessä, kunnolliselta ja kohteliaalta jäbältä vaikuttaa. :) Tullaan tosi hyvin juttuun Skypenkin kautta keskustellessa ja tyttären mukaan poika on ollut positiivisesti yllättynyt siitä, miten rento, mukava ja nuorekas olen ollut. Otan siis ilolla tämän pojan vastaan ja tutustumaan perheeseeni ja Suomeen enemmän :) Ainoastaan yöjärjestelyt ja ehkä ruokatarjoilutkin ovat mietityttäneet, mitä (mieluiten suomalaista) ruokaa tarjoaisitte?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos teillä ei kerran vierashuonetta ole niin anna miehesi meuhkata ja pistä poika nukkumaan tyttösi huoneeseen. Sitäpaitsi sinne se kuitenkin aina öisin menee ihan sama missä käskette sen nukkua...

Vierailija
62/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi taivas. Samaan huoneeseen vaan. Jos laitatte eri huoneisiin nii luuletteko oikeasti ehkäisevän jotain? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea tapaamiseen! :)

kummitytölläni on myös poikaystävä ulkomailta. he ovat olleet yhdessä parisen vuotta

mielestäni teinit voi laittaa samaan huoneeseen nukkumaan. jos on pelkoa seksin harrastamisesta, niin yhtälailla sellaiset touhut voisi tapahtua päivälläkin.

ruuaksi tarjoaisin ihan sellaista ruokaa mitä normaalisti syötte. mitä sitä hienostelemaan, näkee poika ainakin ihan normaalia suomalaista ruokaa

Vierailija
64/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, meillä oli hieman samankaltaista mutta tytär hieman vanhempi. Meillä oli kyllä molempien vanhempien mielestä itseestään selvää että poika nukkui vierashuoneessa. Se riippuu perheestä ja arvoista. Takaan että siellä keski euroopassa monessakaan perheessä ei tytärtäsi ja poikaa laitettaisi vierekkäin nukkumaan. Jos pojan vanhemmat kuulevat teidän yhdessä nukkumisista voi olla aika kova järkytys ja voi antaa nuorelle miehellekin aivan väärän signaalin, niin erilaisia ovat kulttuurit! En ikinä tekisi nnoin kun suunnittelet!

Lohi on hyvä idea, monessa maassa arvostetaan korkealle, samoin muikut ja muut kalaruuat. Muutkin tavalliset kotiruuat. Meillä on ollut menestys myös hyvät maustetut suomalaiset lihapullat muussilla..italian ja turkin teini jalkapalloilijat ovat olleet niistä innoissaan, ihan kuin kotona ja niin hyvää ovat sanoneet!

Eikä muuten kukaan ole koskaan nukkunut tytön kanssa samassa huoneessa ja on ollut aivan luonnollista kaikista vaikka seurusteluakin on ollut. Isältä on jopa käyty kysymässä lupa muutaman tunnin kävelyretkeen, näin toimii fiksut etelän pojat jotka arvostavat tyttöä! Miehesi taitaa tajuta asian ytimen!

Vierailija
65/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole varaa isompaan kämppään ja vierashuoneeseen, niin ei tuskin ole varaa majoittaa mitään ulkomaalasia vieraitakaan. Muutenkin aika nuorena olet tytön saanut, onko sulla ees kunnon koulutusta?? Tollasen kasvatuksen saadessa tytöstä tulee aikuisena ihan nobody. Jotkut rajat täytyy osata asettaa, sillä kukaan täysjärkinen ihminen ei laita teini-ikäisiä saman peiton alle nukkumaan.

Vierailija
66/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan huoneeseen laittaminen on kuin käsky käydä käsiksi, entä jos lapsesi ei ole valmis seksiin, jota hänelle tyrkytät?

Kun teille tulee joku miespuolinen kaverisi kylään, niin nukkuuko hän sinun vieressäsi? Tuskin.

Ja jos teille vieras tulee noin kaukaa, niin eikö ole  asiallista antaa vanhempien makuuhuone peuhupaikaksi, ettei tarvitse jollain 120 cm levyisellä petillä puuhata.On noloa sekä pojalle että tytöllesi, että pakotat heidät samaan sänkyyn.

Vierailija
67/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuoret myös itse haluavat nukkua vierekkäin (no miksikäs ei), niin luulisi asian olevan ok.

Vierailija
68/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ollut onnellinen, jos mulla olis ollut yhtä ymmärtäväinen ja rennon olonen mami...

nimim. äitini ei antanut tavata ulkomaalaista poikaystävää, vaikka olin täysi-ikäinen.

Nyt olen 24-vuotias, tavannut miehen muutama vuosi sitten, olen kihloissa hänen kanssaan ja asutaan miehen kotimaassa.

Vierailija
69/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä maasta?

Vierailija
70/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nuoret tavanneet netissa, ei koskaan irl?

Vierailija
71/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten he tapasivat?

Vierailija
72/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko seurustelleet jo kauankin ja miten he aina tapailevat?

Vierailija
73/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikookohan vetää tytärtäsi viikseen anoppilassa...

Vierailija
74/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmaa on, että keskieurooppalaisen pojan perhe ei suostuisi majoittamaan teinejä (niitähän he ovat) samaan huoneeseen saati vierekkäin. Miten he ovat tavanneet, ts. ovatko jo viettäneet öitä yhdesä ja jos niin missä? Tuskin pojan kotona kuitenkaan. Vierekkäin nukkumalla varmistatte, että pojan vanhemmat eivät koskaan tule hyväksymään tytärtänne tai nuorten suhdetta. En haluaisi olla tiukkapipo enkä olekaan, ymmärrän vain kulttuurierot... Tosin omatkaan tyttäret eivät voi tuon ikäisinä tuoda poikia yökyläilemaan kuin vierashuoneeseen. Sori, miehesi on nyt kyllä harvinaisen oikeassa.

Vierailija
75/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa on ihan normaalia että 15 vuotiaan oletetaan harrastavan seksiä. Hävettää.

Vierailija
76/79 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkkisboyfrendin laittaisin minäkin tyttäreni huoneeseen. Suomalainen sika saisi katsella muita harrasteita.

Vierailija
77/79 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoteen päälle kondomi.

Vierailija
78/79 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meekeri sankkeri kirjoitti:

vuoteen päälle kondomi.

Eiköhän ole kolmessa vuodessa ratkennut ja parikin suklaanappia syntynyt

Vierailija
79/79 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että poika uskaltaa tulla teille kylään. Mitä pahaa siinä on, että pariskunta nukkuu yhdessä? Mieluummin kiva kokemus näille nuorille kuin riitelyä tyhjästä, ja voitte samalla tutustua paremmin.

Minulla on myös ulkomaalainen mies jonka toin kotiin näytille. Olin silloin tytärtäsi vanhempi, mutta ei siinä mitään ongelmia ollut kun hän nukkui sängyssäni. Ei olisi tullut mieleenkään alkaa siinä nylkyttämään perheen läsnäollessa..