Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa välttämättä Hannan siskon nimeksi Henna :/

Vierailija
19.05.2014 |

ja tämä ei ole provo, olisikin. Sointuu kuulemma niin kivasti. Molemmat mielestäni kivoja nimiä mutta ei yhdessä. Mies ei kuitenkaan kertakaikkiaan anna periksi, ei niin että Henna olisi vaikka toisena nimenä tai mikään kaksoisnimikään ei käy. Eli meillä on kohta Hanna ja Henna, tosi kiva, ei ollut kyllä omassa ajatuksessani. Ja selittelenkö nyt sitten aina että mies ne halusi, kun kaikki ajattelee että onpas "kivasti" samanlaiset nimet sisaruksilla...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin tunne perheen jossa on kaksi tyttöä, nimet ovat Iina ja Niina xD

Vierailija
2/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna periksi.

Vierailija
4/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiku ja Taku :)

Vierailija
5/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi joku muunnos Hennasta ettei Hanna - Henna olisi niin ilmeinen, esim Hennika. Mutta juu älä anna periksi, kannattaa muistaa että lapselle voi antaa ihan omankin nimen joka on häntä vasten mietitty/keksitty eikä vaan muunnettu siskon nimestä.

Vierailija
6/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se anna periksi. Siskollaan on Anni ja Antti ja toteaa vain, että yhtälailla heillä on samankuuloiset nimet. Mun mielestä ei kuitenkaan ihan verrattavissa? Ei antti ja anni kuulosta yhtä paljoa samalta kuin hanna ja henna. onni ja anni oliskin sitten eri asia.

Vierailija
7/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teitä on kaksi päättämässä ja molemmilla on oikeus sanoa mielipiteensä, eihän hän sitä nimeä yksin voi päättää jos olet eri mieltä! Keksikää nimi joka kelpaa molemmille. Ei kannata hyväksyä nimeä joka vaivaa sitten vuosikausia mieltäsi t. nro 6

Vierailija
8/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain sanoa viimeisen sanan esikoisen nimestä ja silloin todettiin että miehellä sama mahdollisen toisen kanssa. et kivakiva. ap

Vierailija
9/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta oikein kivalta. Hannan rinnalle voisi sopia vaikka Joanna, jos haluaa samantapaisen nimen. 

Henna on sellainen punainen väriaine myös. Sopiiko teidän lapselle?

Vierailija
10/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:25"]

Minä sain sanoa viimeisen sanan esikoisen nimestä ja silloin todettiin että miehellä sama mahdollisen toisen kanssa. et kivakiva. ap

[/quote] 

Olet nainen sinulla on oikeus muuttaa mielipidettäsi :P

Vierailija
11/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa lapsella saa tietääkseni olla kolme etunimeä, kyllä sinne mahtuu hennakin, mutta muista myös antaa lapsellesi sellainen nimi kuin itse haluat! Joitain ihmisiä kutsutaan myös toisella nimellään; jos mies ei anna kirveelläkään periksi ensimmäisen nimen suhteen niin miettikää hyvä toinen nimi jolla voitte sitten yksilöllistää lapsenne etteivät aina menisi sekaisin.

Vierailija
12/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna ja Henna ois mun mieleen. Molemmat nättejä nimiä.

Meilläkin mä sain sanoa viimeisen sanan esikoisen nimestä ja sovittiin, että jos toisen kanssa ollaan eri mieltä, niin miehen sana voittaa. Meilä on sit toisen tyttären nimi Emma. Argh. Joo, ei se että niin yleinen, mutta kun esikoistamme Neaa kutsutaan Nemmaksi. :/

Vierailija
13/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses, kyse on lapsenne nimestä! Eiköhän silloin pitäis löytyä molempia miellyttävä vaihtoehto. Ja eiköhän miehes oo ollut ihan tyytyväinen tuohon Hanna-nimeen silloin, jos on suostunut antamaan sen lapselleen nimeks.

Vierailija
14/14 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vaikka Jenni? On yleinen meidän ikäisillämme, mutta ei enää lapsilla. Esim. Annia on vuosina 2010-2014 annettu pari tuhatta, Jenniä vain pari sataa kertaa. Sointuu yhteen Hannan kanssa mutta ei ole niin samanlainen kuin Henna. On samalla tavalla perinteinen kuin Hanna ja lasten serkkujenkin nimet.