Vaatiiko isorintainen isoa kalua?
Onko kaikilla isorintaisilla isokaluinen mies? Isorintainen on naisten alfanaaras niin kuin isokaluinen on miesten alfauros. Onko jokaisen isorintaisen naisen vaatimus mieheltä iso kyrpä? Joutuuko pienimunainen tyytymään pienirintaiseen naiseen, koska isorintaisen saadakseen pitää olla megamela?
Kommentit (27)
joo siis näinhän se sääntö on. jos joku tekee toisin eli suuririntainen on pienimunaisen kanssa, rikkoo hän koodia ja voi saada jopa sakkorangaistuksen. ei sentään vankeutta, ei ole niin iso rikos mutta yleisen syyttäjän harkinnassa kuitenkin!
Vaatii kyllä, tämän takia isorintaiset aloittavat usein keskustelun sanomalla "vaadin ison kalun" kättelyn jälkeen, sen jälkeen katsovat sinua silmiin, ja jos et vastaa ilmoittamalla kalusi mitat, niin lähtevät vain pois tuhahdellen samalla paheksuvasti.
Ei sulle sitten se yksi aiempi ketju riittänyt samasta aiheesta. Onko sulla joku pakkomielle? Ja onko se isoita rinnoista vai liian pienestä munasta?
"Onko se oikeesti tarpeeks iso? Varma kans? Kato nyt! Tuntuuko tää varmasti? Sanot kuitenkin vaan mun mieliks... Oliko sun eksällä isompi?" Ei mikään ihme, jos on muija lähteny kävelemään. :D Vinkki: Asialla ei ole mitään tekemistä kullin tai tissien koon kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 14:16"]"Onko se oikeesti tarpeeks iso? Varma kans? Kato nyt! Tuntuuko tää varmasti? Sanot kuitenkin vaan mun mieliks... Oliko sun eksällä isompi?" Ei mikään ihme, jos on muija lähteny kävelemään. :D Vinkki: Asialla ei ole mitään tekemistä kullin tai tissien koon kanssa.
[/quote]
Ja kukas tämä fantasiasi mies on? Ainakaan minä en ole moista kysellyt keneltäkään, omani on ihan riittävä ja tiedän sen kyselemättä. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 14:11"]Ei sulle sitten se yksi aiempi ketju riittänyt samasta aiheesta. Onko sulla joku pakkomielle? Ja onko se isoita rinnoista vai liian pienestä munasta?
[/quote]
En ole nähnyt tällaista ketjua. Ap
Miehellä isohko 18/4,5 ja mulla F80. Tiedä sitten johtuisko siitä, että pitkällä miehellä on keskimäärin isompi kyrpä ja rintavilla näkyy usein pidempiä miehiä.