Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettotuloni on ~1400€/kk. Kaveri väitti, että en ole vähävarainen

Vierailija
21.12.2020 |

Kuulemma hyvin toimeentuleva. Ei taida olla rahasta mitään käsitystä, jos noin väittää.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyysraja taisi olla noin 1200 ekee kuussa.

Vierailija
42/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kempeleen keskustassa kerrostaloyksiö 550€/kk. Naapureina narkkeja.

Kyllä ne alle 500€ kämpät alkaa olla menneen talven lumia missään järkevässä paikassa.

Asun noin 10km päässä Jyväskylän keskustasta (omasta mielestäni ihan järkevä paikka). Naapurina lähinnä eläkeläisiä, joilla ei tietääkseni ole päihdeongelmia. Vuokra 480€. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt miten

i nämä piiloverot ja vuokrat ja muut on elämän tehny. Jos miettii et 750 menee vuokraan, 300 auton kaikkiin kuluihin vähintään vaikka 2000e ropposella ajaisi ruokaan 200 niin tuosta 1400e eurosta jää muihin laskuihin vain 150e/kk!!! Ei olisi 90-luvun lopulla tullut kuuloonkaan että palkasta ei jää mitään käteen!!

No jos tähän lähdetään niin 90-luvulla ei olisi tullut kuuloonkaan, että näin suurelle osalle väestöstä maksetaan työttömyyskorvausta, asumistuet ja vielä sossun rahat. Silloin köyhä oli oikeasti köyhä: ts. ei oletettu, että köyhän lapsella olisi samat merkkivaatteet ja harrastukset kuin varakkailla. Sossun rahoilla eläminen oli häpeä.

Vierailija
44/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo summa on enemmän kuin minä olen saanut tässä kuussa.

Vierailija
45/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan asuntoni ostin kun mun Brutto oli 1300

Vierailija
46/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan eläkettä tuon verran nettona, eli ei se palkkatulona häävi ole.

Sama täällä, nettoeläke tuon. Onneksi asun tilavasti omassa rivarikolmiossa, vastike 190 €/kk, sis. kaukolämmön ja veden. Onneksi sain taloni myytyä ja ostin tämän, uusi talo, ei korjauksia isompia edessä. Ja jäi vähän sukkiksiinkin. 😅

Vierailija
47/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloinen, varallisuudesta en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän