Naapurini on seisonut oveni takana kohta puoli tuntia. Pitäisikö ilmoittaa poliisille?
Olen 35-vuotias mies ja asun yksin kerrostaloasunnossa. Olin aikeissa lähteä kauppaan, mutta kun katsoin ovisilmästä käytävään, näin naapurini seisovan suoraan minun oveni takana, ja hän seisoo siinä edelleen, vaikka kohta on kulunut 30 minuuttia. Muutin tähän kerrostaloon vasta pari viikkoa sitten, enkä ole nähnyt tätä kyseistä henkilöä kuin 2 kertaa. Hän on siis mies, luultavasti suunnilleen saman ikäinen kuin minä. Tuo ovella seisoja ei kertaakaan ole soittanut ovikelloa tai koputtanut niin alkaa jo pelottaa, mitä hän haluaa minusta. Pitäisikö soittaa poliisi?
Kommentit (41)
Ei missään tapauksessa. Katso kauanko jaksaa seista siinä. Voi tulla vaikka maailmanennätys!
Itse vastaavassa tilanteessa en lähtisi minnekään tai ehkä kysyisin ovea avaamatta, että voinko auttaa. Jos se on jotenkin sekaisin eikä tiedä olevansa väärällä ovella
Oot mielisairras... Avaimethan siltä on jäänyt kottiin ja odottaa huolto-ukkoo..
Mitä jos kysyisit vaikka postiluukusta
Asutko Tampereella? Siellä yhdessä kerrostalossa tuollainen hullu seisoskelija. Kaverini asui siellä ja saattoi joskus öisinkin seistä rappukäytävässä pimeässä ja tuijottaa.
Odottaa jotta tulet ulos ja vetäisee turpaan, Voi olla myös homo joka on ihastunut suhun ja haluaa antaa halauksen.
Ala kynsimään ovea jostain sen pään korkeudelta ja samalla katso ovisilmästä, että miten se reagoi ja toimii
Homostelu mielessä? Päästä se sisään...
Kappas, tää aloitus on ollut täällä ennenkin. Montako vuotta se on siinä seisonut, ei taida olla hengissä enää? Miten olet pysynyt hengissä siellä asunnossasi nämä kaikki vuodet käymättä ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Huoh.
Moi, huoh-kirjoittaja!
Huohelishuu. Huuhuu. Huohuoh.
Oletko varma ettei seiso rappukäytävällä odottamassa esim vaimoa tai muuta oven aukaisijaa jos avaimet jääneet? Vai tuijottaako siis sinun oveasi ja ihan ovesi takana? Asuuko samassa kerroksessa, tiedätkö?
Outo ongelma.