Naisopettajat
Uskallatko kertoa ketkä ovat olleet kuumimmat naisopet?
Kommentit (93)
Lukioaikaan väittivät, että meidän historian lehtori oli saanut eräästä keskustan "paremmasta" lukiosta lemput, koska oli jäänyt kiinni naimisesta oppilaiden kanssa.
Meillä oli lukion kielten opettajana kauan sitten eräs nainen L..... joka oli todella "syötävän" seksikäs, oikealla tavalla muodokas ja flirttaileva meille pojillekin. Rehtorille hän flirttaili aina, kun reksi oli tosi kova naistenmies silloin.
L.... kulki aina hameessa, korkkareissa ja kauniissa puseroissa, jotka korostivat ihania muotojaan. Istui usein pöydälle tunnilla ja reisiä näkyi....Varmasti minun lisäkseni suuri osa meistä pojista kuvitteli häntä seksiin ja masturboi.
Yhtenä vuonna eräs lukiomme komean oloinen abipoika oli nähty talvella tulevan hänen rivitaloasunnostaan aamulla aikaisin joitakin kertoja. Tuskin oli poika ollut kielten tukiopetuksessa kun oli erittäin hyvä koulussa....Oli siinä kaveri saanut varmasti kuumaa seksiä ja oppia ja hiukan me olimme kateellisia hänelle.
Yksi nuorehko lukion biologian opettaja oli aika kuuma nainen. Olisin kyllä mielelläni ottanut naisvartalon anatomian yksityisopetusta häneltä.
Yläasteella taas yhdellä ihan hyvännäköisellä kouluavustajalla taas oli jäätävän isot todennäköisesti naturellit tissit mitkä jäivät kyllä mieleen.
Lukiossa alle 30v kuvaamataidon opettajatar.
Nimeä en kerro, ettei hän joudu ongelmiin. Uskomatonta opetusta. Voi sanoa, että hän opetti minulle seksistä kaiken.
Lukiossa päälle 50 vuotias Saksan kielen maikka. En ole sen jälkeen nähnyt yhtä isoa varustusta kellään
Opettajakollega, noin 40 v, äiti. Ottaisin koska vaan.
Ala-asteella koulu järjesti tapaamisia opettajan ja jokaisen oppilaansa vanhempien kanssa koulun jälkeen. Odotin luokasssa lapseni pulpetin takana, kun nuori naisopettaja käveli luokkaan tukka vielä märkänä, ihonmyötäisissä revityissä farkuissa ja valkoisessa T-paidassa. Pahoitteli, että oli vähän myöhässä, kun oli käynyt lenkillä, ja piti käydä suihkussa ennen tapaamista. Kaikki opettajan kertomat jutut meni kyllä ohi kun hän tuli istumaan hajareisin edessä olevan tuoliin, nojasi rinnallaan selkänojaan, laittoi kätensä edessä olevalle pulpetille ja katsoi suoraan silmiini alta metrin päässä. Olisin niin voinut vaihtaa paikkaa lapseni kanssa koulussa.
Omalle lukioajalleni osui ainakin kaksi opettajaa jotka ovat jääneet ikuisiksi ajoiksi verkkokalvolleni muistiin. Toinen oli tumma n.50v kuvisopettaja jolla oli paksutsilmälasit ja kurvikkaat muodot joiden alta vietteli aina niin halutessaan. Tuossa iässä kun teinikundilla lukiossa tuntui aina joka päivä ja hetki olla virtaa seisokkiin olipa syy miten 'pieni ja viaton' hyvänsä. Olen varma että ko.kuvisopettaja tiesi tämän varsin hyvin ja käytti sitä miellään vielä hyvåksi. Useasti kävi niin että hän ikään kuin 'väkipakolla tunki' itsensä eli vartalonsa niin kiinni teinipojan pullottavaan etumukseen joko etu- tai takapuolelta. Se oli aina ja joka ikinen kerta yhtä ihanasti kuumottavaa ja teinistä noloa. NIin jänniä muistoja! Joka kerta kun näitä 'huolimattomia osumia' tuli tuon kurvikkaan opettajan puolelta niin teinipojan pullotus housuissa päätyi joko koulunveskissä tai vasta kotona räjähdysmaisesti reisille. Tätä kiihottavaa 'kärsimystä ja kidutusta' kesti koko lukion ajan. En muista miten mutta selvisinvsen suuremmitta vaurioita.
Tuo toinen omalle lukioajalleni osunut ikimuistoinen oli yksi vastavalmistunut sijaisopettaja. Hän oli noin 25v max! ja aivan jumalaisenhyvännäköinen nainen tuolloin +15v teinipojan silmissä. Aina joka kerta monesti koulun siinä pienemmässä portaikossa kohdatessa kun jäi tuijottamaan hänen jumalaista vartaloaan miten se liikkui portaissa hänen astellessa yläkertaan oli se näky. Hänen jumalaisenkauniit muotonsa tulivat niin seksikkäästi ja hyvin esille hameessa ja ohuessa paidassaan. Tuon naisen pyrstön ja rintojen lumoihin hullaantunut teinipoika aina joka kerta kohdattuamme kasvokkain päätyi joko koulunveskissä tai vasta kotona purkautumaan voimalla reisille. Oli se upea niin seksikäs ilmestys niin jumalaisenkaunisnainen. Sellaisia muistoja näin reilun 30v takaa hymyssä suin löytyi mielestäni.
Kyllä itse ainakin olen ollut jo ala-asteella aina ihastunut johonkin silloiseen opettajaan. Taisi olla oma luokanope,alle 30v, vaalea siro vartalo, en tiedä oliko naimisissa?
Ja siitä sitten vielä yläasteelle tullessa ja teinihormonien hyrrätessä se oli vielä väkevämpää ihastumista. Taisin ainakin yhteen musaopettajaan olla ihastunut, +30v, tumma siro vartalo, en tiedä oliko naimisissa, mutta öisin oli sängyssäni mukana monesti.
Se lukioaika oli varmasti se itselleni kaikista hekumallisinta opettajiin ihastumusta. Varmaan tuo miten lapsellisia yläasteella tytötkin ovat ei vain mua yhtään sytyttänyt. Lukiossa oltiin jo melkein täysikäisiä, lähes aikuisia luultiin olevamme ainakin niin monet lukiossa oli silloin vielä aika kakaroita.
Siksi ihastumiset itselläni kohdistui itseäni aina vanhempiin naisiin. Ja lukiossa se oli enemmänkin sitten sääntö kuin poikkeus. Nuo vastavalmistuneet nuoret, n.25v naisopettajat olivat monet aika namuja vaan ensitöikseen aina ensin joko ala-tai yläasteella. Lukiossa sijaisia oli mielestäni vähemmän.
Lukion suurin ihastukseni oli yksi kovin kaunis uskonnonapettaja,+50v, muodokas vartalo, osasi flirtit kunnolla. Se oli teinikiimassaan kiehuvalle lukiolaispojalle sellainen seksuaalinen kiirastuli vähintään. Itse en ollut yhtään uskonnollinen vain tunneilla käsitellyt historiaan liittyvät asiat ja tuo seksuaalistamielihyvää tuonut vanhempi flirttaileva uskonnonopettaja upean selsikäs nainen kiinnosti silloin mua eniten.
moniko naisopettaja myöntää panneensa kolleegaansa??
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa alle 30v kuvaamataidon opettajatar.
Nimeä en kerro, ettei hän joudu ongelmiin. Uskomatonta opetusta. Voi sanoa, että hän opetti minulle seksistä kaiken.
Oliko Pohjois-Pohjanmaalla?
Jostain kumman syystä aikuiskoulutuskeskuksissa on aistittavissa eroottista latausta
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä aikuiskoulutuskeskuksissa on aistittavissa eroottista latausta
Huomattu on. Havaittu, kuinka vanhemmat naisopettajat seisovat jalat harallaan itseään nuorempien miesten edessä olemassaolostaan kertoen.
Uskallan, koska mulla ei sellaisia ollut, ei nais- eikä miespuolisia kuumotuksia (itse olen nainen). Lähinnä ihmettelin itsekseni, että miten nuokin ovat puolison löytäneet ja vielä lisääntyneetkin 😨
Vierailija kirjoitti:
Uskallan, koska mulla ei sellaisia ollut, ei nais- eikä miespuolisia kuumotuksia (itse olen nainen). Lähinnä ihmettelin itsekseni, että miten nuokin ovat puolison löytäneet ja vielä lisääntyneetkin 😨
ANTEEKS..siis kuinka?!
Ketä mahdat noin epäselvässä tekstissäsi oikein tarkoittaa: niitä erootista latausta antavat opettajat vai ketä? Ihmeellistä kuvitteellista sananhelinää kun en täällä tunne kenenkään kertoneen mitään omia siviilisäätyjään? Tahi lisää mistään lisääntymisistä, vai hullujakosäsiellä vain puhut.
En ymmärrä tuollaista ihmepurkausta? Miksi.
Vierailija kirjoitti:
moniko naisopettaja myöntää panneensa kolleegaansa??
Mina myönnän. Aamupano ennen koulua. Sitten vielä uudestaan illalla.