Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisopettajat

Vierailija
21.12.2020 |

Uskallatko kertoa ketkä ovat olleet kuumimmat naisopet?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra

Tiedän yhden Petran . Ope Helsingistä.

Vierailija
82/93 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapseni ala-asteen opettajatar. Nuori, kaunis ja uhkea. Vanheinpainilloissa omituisesti välillä vilkuili mua. Törmättiin viime kesänä mummotunnelissa ja olin kunnon humalassa. Yritin heti iskeä, mutta sanoi, ei voi, koska opettaa lastani ja olen naimisissa. Sanoi kyllä, että olen komea. Ilta jatkui ja juotin naisen humalaan ja pääsin saattamaan hänet kotiinsa. Panemiseksi se meni. Sen jälkeen naitu noin kerran kuussa, kerran kahdessa kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 eri alan opea tullut naitua. Pari on ollut todella mieleenpainuvia. Jätetään alat sanomatta kuitenkin. 

Vierailija
84/93 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli koulupäivän päätteeksi naitua kaunista kollegaa ennen kuin lähdimme koteihimme. Alkaa tulla tavaksi.

Vierailija
85/93 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveliina

Vierailija
86/93 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman lapseni ala-asteen opettajatar. Nuori, kaunis ja uhkea. Vanheinpainilloissa omituisesti välillä vilkuili mua. Törmättiin viime kesänä mummotunnelissa ja olin kunnon humalassa. Yritin heti iskeä, mutta sanoi, ei voi, koska opettaa lastani ja olen naimisissa. Sanoi kyllä, että olen komea. Ilta jatkui ja juotin naisen humalaan ja pääsin saattamaan hänet kotiinsa. Panemiseksi se meni. Sen jälkeen naitu noin kerran kuussa, kerran kahdessa kuussa.

Asiaa. Antaako kakkostakin

Vierailija
87/93 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva Helsingistä 

Vierailija
88/93 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä Helsingin "hienostokoulussa" olivat nämä kympin oppilaat päässeet jälki-istunnossa kopeloimaan tätä naislehtoria. Oli saanut lemput ja tuli meidän lukioon opettamaan.

Vierailija
89/93 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisuuden nobelin pitäs osalle kirjoittajista antaa. Laukkaa mielikuvitus ja fantasiat niin hienosti.

Vierailija
90/93 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisopena olen kokenut nuorten poikien ihastumiset monta kertaa. Jotkut jäävät juttelemaan tunnin jälkeen liian usein ja liian pitkäksi aikaa. Toiset taas hakeutuvat seuraan, kun on ulkovälkkävalvojana. Jotkut tulevat ihan iholle asti, mikä on haasteellisin tilanne. Silloin olen vienyt aina asian eteenpäin, ja minua kosketellutta poikaa on puhuteltu, maltillisesti, kohteliaasti ja rauhallisesti tietysti. Tämä on pojasta tietysti loukkaavaa, mutta eihän näiden tilanteiden voi antaa toistua, sillä ennemmin tai myöhemmin ne tulevat ilmi.

Kun oppilaat täysikäistyvät ja aloittavat oman elämänsä, silloinhan kohtaamiset voivat olla luonteeltaan toisenlaisia.

Vierailija
91/93 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä pirkanmaalaisessa lukiossa tuli virkaan uusi ruotsinopettaja Raili 70-luvun alussa. Hänellä oli varmasti koko koulun upein pylly. Oli kyllä meillä pojilla vaikeaa katsoa mitä hän kirjoitti liitutaululle kun katse oli kirjoituksen tahdissa olevassa pyllyssä.

Vierailija
92/93 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt nimiä ala mainita mutta varmaan lähes kaikille alle 50-vuotiaille hyvännäköisille naisopettajille tuli runkattua ala ja yläasteella. 

Vierailija
93/93 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristina Espoosta 80/90 - luvun vaihteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi