Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisopettajat

Vierailija
21.12.2020 |

Uskallatko kertoa ketkä ovat olleet kuumimmat naisopet?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikinopettaja oppikoulussa 70-luvulla. Isorintainen nainen, runsaat 30v. Voimme kutsua hänet B:ksi. B oli mulle, noin 15 vuotiaalle pojalle, seksiobjekti numero 1. Päivittäin hän oli mielessä kun runkkasin.

B käytti useinmiten erittäin lyhyet hameet, niin kuin tapana oli siihen aikaan.

Ennen joulujuhlia olimme juhlasalissa kantamassa tuolia ym. Kun tunti loppui pojat (oli poikakoulu) lähtivät saman tien. Jäin vielä auttamaan B:tä. Silloin B kiipesi tikkaille ja laittoi jonkun koristeen ikkunaan. B kurkotti ylöspäin/eteenpäin ja hänen lyhyt mekkonsa nousi ylöspäin niin että koko ihanuus näkyi sukkahousujen alla. Jäin tuijottamaan ja tunsin kun rupesi seisomaan. B tuli alas kuin mitään ei olisi tapahtunut. Vieläkin muistan sen hetken ja uskon että hän teki sen tahallaan. Monta vuotta tapahtuma oli mielessä kun runkkasin. Kiitos B.

Eli nykyään yli 80v?

Vierailija
22/93 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivalan metsäkoulussa oli joskus englanninopettajatar. Lyhyt rintava blondi. Kuuma kuin sata kiuasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsassa oli aikanaan lukiolla naisopettaja joka viihtyi poikaoppilaiden parissa. Sitä kävi meidänkin luokalta useampi naimassa.

Vierailija
24/93 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden Helsingissä asuvan suomenruotsalaisen ala-asteen opettajan kanssa päädyin samaan sänkyyn. Pienet piirit niin en kehtaa kertoa nimeä enkä koulua. Saatte tietysti arvata...

Pieni vinkki, please.

Vierailija
25/93 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden Helsingissä asuvan suomenruotsalaisen ala-asteen opettajan kanssa päädyin samaan sänkyyn. Pienet piirit niin en kehtaa kertoa nimeä enkä koulua. Saatte tietysti arvata...

Pieni vinkki, please.[/quote

Runsaat 10 v sitten

Vierailija
26/93 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläisenä opettajana olisi kiva tietää. Lisää vinkkiä niin tunnen varmasti.

Vierailija
27/93 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koulupäivän alkua tuli käytyä naisopettajan luona aamupanolle. Illalla jatkoimme. Sen jälkeen emme harrastaneet seksiä mutta ystävyys säilyi. Olemme nykyisin eri kouluissa ja ollaan säännöllisesti yhteydessä muutaman kerran vuodessa. Tästä on runsaat 10 vuotta ja jotain pientä huhua oli silloin liikkeellä.

En vaihtaisi pois tätä kokemusta.

Vierailija
28/93 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Pohjanmaalla yksi ihana blondi ope laittaa oppilaiden ja miesopettajiennpäät sekaisin. Kaikki kuolaa.

Vierailija
29/93 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään. Kenellä opella on aikaa aamu ja iltapanolle? Uulalaa.

Vierailija kirjoitti:

Ennen koulupäivän alkua tuli käytyä naisopettajan luona aamupanolle. Illalla jatkoimme. Sen jälkeen emme harrastaneet seksiä mutta ystävyys säilyi. Olemme nykyisin eri kouluissa ja ollaan säännöllisesti yhteydessä muutaman kerran vuodessa. Tästä on runsaat 10 vuotta ja jotain pientä huhua oli silloin liikkeellä.

En vaihtaisi pois tätä kokemusta.

Vierailija
30/93 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna-rehtori.

Tiedän, upea uhkea täti.

Vierailija
31/93 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoossa noin 30 vuotta sitten työskenteli todella seksikäs ala-asteen opettaja. Erittäin lyhyt hame ja kaunis hymy. Joskus jopa ilman rintsikoita. Kerran sain korjata hänen housupuvun vyönsä ja samalla näin hänen suht pienet ja pystyt rinnat ja törröttävät nännit. Toisen kerran hän vei minut autolla pysäkille. Istuessa autossa hameen helma nousi ylös niin että alushousut oli esillä. Tämä tapahtui illalla jonkun tilaisuuden jälkeen. Ehkä hän halusi minut kotiin nussimaan mutta en uskaltanut tarttua tilaisuuteen. Harmittaa vieläkin, vaikka kohta sen jälkeen rupesin seurustelemaan nykyisin vaimoni kanssa. M27 / N30 silloin.

Siis oletko nainen vai mies?

Vierailija
32/93 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, muistan hyvin erään kuvankauniin ja kivan sijaisope SIRPAN !

Toivottavasti elämä on kohdellut häntä hellästi.

Hän on nyt luullakseni n. 70-75v. Jos joku tunnistaa tuon ikäisen opettajan niin kertokaa hänelle salaiselta ihailijaltaan terkkuja!

Vierailija
33/93 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Optimassa on ainakin ollut runsaat viiskymppinen kaunis vaaleahko naisopettaja. Joku joka tuntee?

Vierailija
34/93 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoon Optimassa on ainakin ollut runsaat viiskymppinen kaunis vaaleahko naisopettaja. Joku joka tuntee?

... kysyy naisen mustasukkainen ex-mies!

Vierailija
35/93 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole. Nähnyt tulevan ja menevän kyseiseen rakennukseen.

Vierailija
36/93 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole. Nähnyt tulevan ja menevän kyseiseen rakennukseen.

Mitä sitten? Ei kai se siihen kuulu

Vierailija
37/93 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen vuotta sitten olin aikuiskoulutuksessa. Siellä oli eräs isotissinen, mua noin 20 vuotta vanhempi opettaja. Hänen tuntinsa olivat melkoista kidutusta, kun koko ajan piti taistella nousevaa erektiota vastaan. Hieman yritin flirttailla ja hän jopa vastasi siihen, mutta ei siitä mitään tullut, kun koulutus on väärä paikka yrittää mitään. Muistot kuitenkin jäi ja nytkin, kun tuota ajattelen nousee muna suoraan pystyyn.

Vierailija
38/93 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisen vuotta sitten olin aikuiskoulutuksessa. Siellä oli eräs isotissinen, mua noin 20 vuotta vanhempi opettaja. Hänen tuntinsa olivat melkoista kidutusta, kun koko ajan piti taistella nousevaa erektiota vastaan. Hieman yritin flirttailla ja hän jopa vastasi siihen, mutta ei siitä mitään tullut, kun koulutus on väärä paikka yrittää mitään. Muistot kuitenkin jäi ja nytkin, kun tuota ajattelen nousee muna suoraan pystyyn.

Säälittävä copy-paste postaus vuosien takaa

Vierailija
39/93 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse kirjoitin ja tapahtuma omasta elämästä. Sori, jos luulit muuta.

Vierailija
40/93 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse kirjoitin ja tapahtuma omasta elämästä. Sori, jos luulit muuta.

Sorit itsellesi.

Sori, my name is Jori

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan