Haavisto perustelee ettei suomalaisia voi tuoda lentokoneilla koska lentokielto. KUKA sen lentokiellon määräsi?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä en ymmärrä, kuka helvata tässä tilanteessa matkustaa? Jos on niin urpo, olkoon sitten siellä mihin tunki.
Mutku me haluttiin Lontooseen jouluostoksille, ku on joka vuosi käyty!
T. Make & Pirre
Ps. Korvaako matkavakuutus hotellihuoneen odotusajalta? Meillä meni koko matkabudjetti noihin lahjoihin!
Make & Pirre lähti Britanniaan jouluostoksille.
Sanna lapsineen lähti Syyrian tappelemaan islamilaisen kalifaatin puolesta.
Kummassa todennäköisempää että matkalla käy köpelosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä en ymmärrä, kuka helvata tässä tilanteessa matkustaa? Jos on niin urpo, olkoon sitten siellä mihin tunki.
Mutku me haluttiin Lontooseen jouluostoksille, ku on joka vuosi käyty!
T. Make & Pirre
Ps. Korvaako matkavakuutus hotellihuoneen odotusajalta? Meillä meni koko matkabudjetti noihin lahjoihin!
Make & Pirre lähti Britanniaan jouluostoksille.
Sanna lapsineen lähti Syyrian tappelemaan islamilaisen kalifaatin puolesta.
Kummassa todennäköisempää että matkalla käy köpelosti?
Super-H tulee ja pelastaa
Kaikenlaisia kieltoja, mutta eivät koske kaikkia. Keväällä oli hirveä älämölö turisteista mutta Syyriasta tuli pari koneellista joista ei media kirjoittanut sanallakaan. Vihreillä oli kaikkien rajotustoimien ehtona hallituksen sisäisissä keskusteluissa, että eivät saa vaikuttaa humanitaariseen apuun..
Olisiko TAAS salaliitto tässä koko lentokieltoasiassa?
Siis siinä missä kaikki järkevät valtiot asettavat lentokiellon Britanniasta tuleville koneille koska Britannia ymmärtäen kaikki seuraukset on itse rehdisti ilmoittanut uudesta 70% helpommin tarttuvasta variantista joka nostaa tartuttavuuslukua 0,4?
Vai mikä salaliitto taas tänään?
Palstapersut hakevat taas säälittävyydellään rajoja - brexitkiusanteko? Jos sopimuksista lähdetään niin aivan turha kitistä.
Jos hankit oma-aloitteisesti ja tietoisesti häädön asunnosta, on aivan turha kitistä ettei ole kattoa pään päällä.
Al-Hol liity brexittiin mitenkään. Venäjä edellä taas mennään.
Miten ihan tavallisia suomalaisia ei voi kotiuttaa Britanniasta mutta ISIS vaimoja voi? Vai junallako ne ISIS terroristit tänne tuotiin?
Ei hätää Pekka, Al-Hoin lennot jatkuvat, vain kunnon kansalaisia potkitaan päähän.
V i h e r v a s s u t voi jatkaa k ä t e e n v e t ä m i s t ä ja valtakunnan varojen kavaltamista.
Haaviston mollaaminen on lopetettava. Ette näytä olevan virheettömiä tekään. Äitiyslomaa pitää varmaan lyhentää, kun yhteiskunnan varoilla haukutaan päättäjiä. Mistä tiedätte mitä lapsenne joutuvat joskus kärsimään. "Mìnä kostan isien (äitien) pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen..."
Suomessa huostaanotetaan lapsia vaikka ja kuinka. Miksi noita lapsia ois voinut huostaanottaa tuommoisista oloista. Nyt äidit otetaan siivellä mukaan. Äidit saa varmaan täällä kaiken suojeluksen. Kenties turvamiehet kotiin. Ois haavisto ottanut kotiinsa vaan niitä pikkupoikia
Taas joku persujen hyökkäys. Miksi britanniaan menneiden suomalaiste pitäisi juuri tällä sekunnilla päästä takaisin Suomeen? Ja mahdollisesti levittämään koronaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
THL esitti eilen illalla myöhään Traficomille, että lennot olisi suositeltavaa keskeyttää. Tästä alle tunnissa tuli päätös Traficomilta, että lennot keskeytetään pariksi viikoksi.
Nyt THL ja Traficom sai tunnissa ihan itsekseen kaikki lennot Britanniasta parkkiin, mutta tähän asti kukaan ei ole voinut oikein mitään vaikka virusta on rahdattu Skopjesta vaikka millä mitalla?
Erikoista, vähintäänkin.
Oliko skopjessakin uusi tarttuvampi variantti?
Tähän asti täällä nämä "eräät" ovat vaatineet suu vaahdossa rajoja kiinni ja lentojen lopettamista. Tuli sitten ensimmäinen totaalikielto ja taas meni väärin, ei olisi saanut määrätä lentokieltoa. Varmaan ihanaa, kun voi vastustaa aivan kaikkea ja näkee virheitä joka puolella (paitsi omissa tekemisissä).
Vierailija kirjoitti:
THL esitti eilen illalla myöhään Traficomille, että lennot olisi suositeltavaa keskeyttää. Tästä alle tunnissa tuli päätös Traficomilta, että lennot keskeytetään pariksi viikoksi.
Joo, persut vaati että enää ei saa lentää...Mestari oli tullut tähän tulokseen anoppinsa kellarissa...
Vierailija kirjoitti:
Miten ihan tavallisia suomalaisia ei voi kotiuttaa Britanniasta mutta ISIS vaimoja voi? Vai junallako ne ISIS terroristit tänne tuotiin?
Miksi ne pitäisi kotiuttaa just nyt? Todistakoon ensin luotettavasti, ettei ole mitään vaaraa, että toisivat koronamuunnoksen tänne. Miksi lähteä ulkomaille, jos nyt on niin kiire takas, ettei ehdi muutamaa viikkoa odottaa takaisinpääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei ole vieläkään tajunnut, että korona-aikana ei lomailla minnekään, niin on korkea aika sitten tipauttaa jalat maan pinnalle ja ottaa järki käyttöön. Ei voi olla niin vaikeaa. Tämä kriisi olisi jo selätetty, jos kaikki olisivat hoitaneet oman vastuunsa tilanteen suhteen ja istuttanut takapuolensa kotisohvalleen.
Mutta mutta kun minä olen vihreä enkä ole saanut istua lentokoneen kyydissä pitkään pitkään aikaan. Ei kait mitään säännöt nyt minua koske koska olen vihreä???
Jokusella Iso-Britanniaan palanneella jäi Suomen joulureissu lyhyeksi eilisten MTVuutisten kommenttien perusteella.
Eräs Englannissa asuva nainen oli matkustanut toissapäivänä Suomeen ja joutui palaamaan jo eilen takaisin oltuaan Suomessa vain noin vuorokauden.
Ikävää toki että hänen joulunviettonsa jäi lyhyeksi, mutta mietin samalla eikö ollut riskialtista matkustaa Englannista Suomeen ilman mitään karanteeniaikaa? Kyseisen matkustajan oli tarkoitus alunperinki. Lentää takaisin tapaninpäivänä.
Tiedän että karanteeni Suomessa on täysin omaehtoinen mutta jos kerran tilanne Iso-Britanniassa on niin kaaottinen että koko muu Eurooppa peruu lennot yllättäen niin olisiko silloin matkustajien hyvä miettiä omia koronakäytänteitään uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa huostaanotetaan lapsia vaikka ja kuinka. Miksi noita lapsia ois voinut huostaanottaa tuommoisista oloista. Nyt äidit otetaan siivellä mukaan. Äidit saa varmaan täällä kaiken suojeluksen. Kenties turvamiehet kotiin. Ois haavisto ottanut kotiinsa vaan niitä pikkupoikia
Jos te lukisitte perustiedot asioista ennen vouhkaamista niin olisi kaikille helpompaa. Tieto siitä miksi ei voitu huostaanottaa on väännetty rautalangasta moneen kertaan. Vaikka susta olisi pitänyt voida niin se ei realiteetteja muuta muualla kuin sinun päässäsi.
Junallako ne alholin muijat tuotiin???!
Vierailija kirjoitti:
Haaviston mollaaminen on lopetettava. Ette näytä olevan virheettömiä tekään. Äitiyslomaa pitää varmaan lyhentää, kun yhteiskunnan varoilla haukutaan päättäjiä. Mistä tiedätte mitä lapsenne joutuvat joskus kärsimään. "Mìnä kostan isien (äitien) pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen..."
Minua ja Pekkaa erottaa yksi selkeä asia.
Minä en ole rikollinen. Pekka on.
Minun oikeustajuni ei ymmärrä sitä että Suomella on rikollinen ulkoministerinä.
Hei! Kiva että on mukavaa. Jos kiinnostaa alkaa teroksi, sekin on ihan ok. Jos ei ole rahaa, niin valtio lainaa muutaman tonnin, tai en tiedä onko vaatimuksena että on tero.