Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutin 16kg - takaisin tullut kilo, ahdistaa.

Vierailija
18.05.2014 |

Keletana että potuttaa, jo kilo tuntuu vyötärössä kamalalta kummulta. 59kg oli jo, nyt aamulla 60,3kg. Henkisesti on mulle tosi iso juttu, että paino pysyis alle 60kg. Tavoittelen 55kg, mutta miten ihmeessä se onnistuu. Jotenkin tuntuu, että heti kun ei tarkkaile itseään, niin pam, kilo ja kaks vyötäisillä.

Laihat, tätäkö se on, itsensä kyyläämistä ja jatkuvaa tarkkailua? Miten saisin nuo puuttuvat 5kg veke??!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen ihan tuollaistakaan pitäisi olla, ainakaan pitemmällä tähtäimellä. Nestetasapainon ym muutosten seurauksena paino heittelee normaalisti parilla kilolla ihan jokaisella. Jos syöt kevyesti ja terveellisesti ja liikut niin pysyt varmasti ihannepainossasi.  Tuollaisella painon kyyläyksellä  luovutat henkisesti pian.

Vierailija
2/3 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonko oli pituutta? Ehkä se alle 60 on sulle jo liian vähän. Tai ainakin se 55.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

166cm, joten 55kg olis just passeli. Maha vielä vähän pömpöttää (olen omenaan taipuvainen) ja olen suht rintava, tuossa painossa ylävartalo ei ole niin kaappimainen ja raskaan näköinen. Liikuntaa yritän taas lisätä, kun olen nyt potenut pari viikkoa flunssaa. Olen vaan tosiaan sitä sorttia, että mihin jo pelkästä pullan kuvasta. Blääh... Ap