Oletko nuollut miehesi pyllyreikää?
Taidan olla niitä harvoja naisia, joita se kiihottaa..
Kommentit (18)
Olen. Ei mitään lempipuuhaani, mutta parisuhde on kompromisseja.
Olen. Hyvällä hygienialla hoidettuna asia on mulle ok, miestä se ainakin kiihottaa
Hyi! Bakteeripesä, vaikka kuinka pesis! Ja pieruvaara, voi saada p*skaa suuhunsa! Kukaan ei voi pakottaa ketään tällaisiin!!! Jos joku vapaaehtoisesti, niin siitä vaan per*een nuolentaan!
Eipä tästä enää paljon alemmas päästä kansakuntana. Mitä seuraavaksi, oletko hieronut miehesi paskaa naamaasi?
Olen toisinaan. Meillä on molemmilla oma lelulaatikkokin:D
Voisin harkita anuksen nuolentaa siten, että laittaisin siihen päälle suuseksisuojan. Niitähän saa apteekista ainakin. Onko joku ostanut? Millä nimellä niitä myydään, jollei juuri tuolla suuseksisuojanimellä?
Oot kyllä melko löysäperse jos et osaa pierua pidättää :D samoin tuntuu ihanalle ku mies nuolee pillun ja työntää sormea pyllyyn :p
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 21:32"]
Oot kyllä melko löysäperse jos et osaa pierua pidättää :D samoin tuntuu ihanalle ku mies nuolee pillun ja työntää sormea pyllyyn :p
[/quote]
tuleeko sulla silloin lämmintä, höyryävää paskaa miehesi sormelle?
Eksän kyllä, koska hän piti siitä valtavasti. Tosi varovasti ja kauniisti kerran sanoi, että saattaisi tykätä sellaisesta, mutta minun ei tarvitsisi tehdä niin, ellen varmasti halua. Ei se minua kiihottanut yhtään, mutta halusin silti joskus tehdä niin.
Kyllä. Korvanreikää ja nenänreikää myös.
Voisin nuollakin, jos mies pyytäisi. Haluaisin muutenkin leikkiä mieheni anaalilla, esim. käyttää pientä anaalidildoa eturauhasen stimulointiin.
Olen nuollut naisystävieni pepandeeria ja he taas minun peppareikää. Ainakin ne naiset, kenen peräreikää olen nuoleskellut, ovat kertoneet sen kiihottavan.
Mies siis kyseessä
Olen