Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä turvallista matkaseuraa?

Vierailija
18.05.2014 |

Minulla ei ole ystäviä ja oma mies ei ole niin kiinnostunut matkailusta kuin minä. Yksin matkaileminen ei kuitenkaan kuulosta houkuttavalta vaan tylsältä.

Olen yrittänyt esimerkiksi matkaseuraa.fi-sivustoa, mutta sieltä ei ole tullut yhden yhtä vastausta! Ihan hiljainen paikka.

Mistä te muut "yksinäiset" olette löytäneet seuraa, jos omasta tuttavapiiristä ei ole lähtijöitä? Kuinka hyvin olette tulleet juttuun tuntemattoman kanssa lomalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvi seuraa. Paljon helpompi liikkua kun ei tarvi ottaa toista huomioon. Olen niin varma liikkuja.

Vierailija
2/8 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä. Mikäli otat valmismatkan esim finnmatkoilta niin saat huonekaverin. Minä olin viime vuonna 2 x reissussa ja kumpaakaan en kelpuuttanut seuraani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut pallontallaajat.net -sivuston keskustelupalstan matkaseuraa-osiota?

Vierailija
4/8 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähteä! Omaa miestä ei matkustaminen kiinnosta ja itse haluaisin reissata. Ei ole lapsia ja nuori olen mutta luotettava ja mukava :p

Vierailija
5/8 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 19:43"]

Oletko kokeillut pallontallaajat.net -sivuston keskustelupalstan matkaseuraa-osiota?

[/quote]

Oman kokemukseni mukaan siellä tuntuu olevan lähinnä noita seikkailijoita, jotka tykkäävät käydä ties missä Intioissa sun muualla eksoottisimmissa paikoissa eivätkä niinkään näissä pakettilomakohteissa (en toki tiedä, mikä kohde ap:lla on mielessään). Eivät siis välttämättä nauttisi minkään kokemattoman av-mamman seurasta :D

Vierailija
6/8 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta matkaseuraa.fi-sivustosta? Onko löytynyt luotettavaa ja kunnollista reissukaveria? 

Vierailija
7/8 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen myös kaivannut tässä matkaseuraa, kun jo varatun matkan (12/2016) matkakumppani-nainen (minä myös) sairastui vähän eikä uskalla nyt lähteä. Olisin niin lähdössä, mutta jo iän (70v) en enää viitsi yksin lähteä kuin nuorempana tein usein. Nyt jo varattuna 4-viikon matka ja aikakin voisi tulla pitkäksi. Jos osaisitte antaa vinkkejä mistä voisi löytyy luotettavaa, kunnollista seuraa, olisin kiitollinen. Mukavaa syksyä 🐻

Vierailija
8/8 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Toivon et löytäisin sun yhteystiedot.Olen jo 65V ja matkaseuraa haen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi