Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-v kaveri osti tyttärelleni alkoholia

Vierailija
18.05.2014 |

Eilen tyttöni kanssa vetivät kaupungilla kännit ja ostaja oli kuulemma alkuvuodesta syntynyt bestis(tyttö 17-v). Suututtaa kun olen luottanut tuohon kaveriinkin ihan tosissaan, tunnettu monta vuotta. Eikö voida muutamaa kuukautta syksyyn odotella ennen noita ryyppyreissuja? Nyt meni tytön juhannusreissu ks. kaverin mökille jäihin ja viettää sen perheen kanssa! Tekisi mieli tehdä rikosilmoitus tuosta kaverista.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itse 18v tyttönä, onneksi minun äitini ei ikinä olisi tehnyt noin. Eipähä mun tarvinnut ikinä alaikäisenä juodakkaan kun tiesin ettei äiti siitä suuttuisi niin ei tarvinnu rajoja koetellakkaan. Jos nyt uhkailet tuollaisella niin tyttäresi juo varmasti uudestaankin ihan vaan kapinoidakseen. Ja mistä tiedät jos tyttö taas tekee lapsestasi sossuille ilmoituksen?

Vierailija
42/45 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossut varmaan naurais/myötähäpeäis teidät kaikki pihalle tän jutun jälkeen. Luulen, että lastensuojelussa on vähän parempaakin tekemistä, kuin alkaa selvittelemään paria kuukautta vaille 18-vuotiaan ryyppäyksiä... Vai mitä veikkaatte, olisko niillä sossuntädeillä paremmin aikaa selvitellä niitä OIKEITA tapauksia, kun vatipäät ei aina olisi kaikkia tälläisiä turhia ilmoituksia heti tekemässä. 

Natsimutsi, sulle tulee viä kovat ajat, jos tyttäres alkaa nyt vasta elää sitä, minkä muut aloitti jo jokunen vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kun nyt itse vaahtoat ap miten tyttäres kaverista on tehtävä ilmoituksia, niin ois kyllä peiliin katsomisen paikka:D se sun lapses on nimenomaan sun vastuulla, susta se ilmoitus sitten tehdään jos jostain. Vanhempien homma kasvattaa ja valvoa omaa jälkikasvuaan, miten kehtaat vierittää syytä lapsen kaverin niskoille.

Ja jos sen ilmotuksen teet niin milläs todistat että juuri ko. Tyttö on ne juomat hankkinut?

kannattaisko ehkä edes yrittää säilyttää hyvät välit tytönkin kavereihin? voi olla että jatkossa tyttö ei hirveesti kavereitaan teille esittele, jos asenne on toi?

ja itse asiaan, onko se nyt niiiiiiin iso? riittäiskö juttelu tytön ja kaverin kanssa, että sinä et hyväksy heidän touhuaan, ja muistutat myös lakipykälistä. Eikö se riittäisi?? tytöt eivät ole mitään pikkulapsia enää, vaan nuoria naisia joihin voisit edes yrittää suhtautua kuin täysikäisiin ihmisiin yleensäkin.

Vierailija
44/45 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja samaa mieltä siitä, että solidaarisuus ennen kaikkea. Näin munkin vanhemmat on mulle aikoinaan opettanut. Aika outoa, että tyttö vasikoi kaverinsa vanhemmilleen. Vai painostitko niin kauan että kertoi? en tiedä mitä sanoa.

Vierailija
45/45 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan