Mitä asiaa haluat kaikkein eniten?
Kommentit (32)
Ettei yksikään eläin kärsisi maailmassa kaltoinkohtelusta, janosta, nälästä, vankeudesta...
Olisi monta asiaa, mutta ehdottomasti tärkein että lapseni saisi itseluottamusta ja uskaltaisi olla oma ihana itsensä ja saisi kavereita.
Että en (tai etteivät lapseni/mieheni/vanhempani) koskaan sairastuisi vakavasti tai parantumattomasti. Toisaalta johonkinhan sitä on lopulta pakko kuolla, mutta noin niinkuin "ennenaikaisesti".
Toivon että lapseni pärjäisivät elämässään ja olisivat onnellisia kunnon kansalaisia :)
Että vihreät,perussuomalaiset ja vasemmisto kaatuisi.
Että saisin tutkintoni valmiiksi.
Elämä on ollut jo pidempään niin stressaavaa, epämääräistä mössöä tämän tutkinnon suorituksen vuoksi, että riittäisi jo. Mutta periksi ei anneta.
Toivon että minun ja tyttäreni ei enää koskaan tarvitse pelätä kotona
Terveyttä läheisille ja itselleni.
Ensimmäinen ajatus oli heti, että toivottavasti saan olla tän ihanan miehen kanssa koko loppuelämän ja ollaan onnellisia. :)
Enemmän kuin mitään muuta haluan että mieheni alkaa taas haluta minua ja kohdella kuin hän kohteli ennen lapsemme syntymää. Haluan pitää tämän perheen kasassa. :'(
Sellaisen kumppanin, joka huomioi myös minut siinä missä minä huomioin hänet. Muut elämän tavoitteeni olen jo jossain määrin hankkinut itse. Ärsyttää vaan, kun vastavuoroisuus sen hyvän tekemisessä puuttuu miltei kokonaan, onneksi tai epäonneksi kyse on vain parisuhteesta. Mies imee kaiken hyvän itseensä ja antaa ropoja vastineeksi tästä. Suuttuu jos huomauttaa tätä siitä, ettei nämä asiat mene tasan ja marttyyrin elkeillä eleilee jotain tosi pientä korvaukseksi, esim. suklaarasia tai Fazerin sininen sinne suuntaan lahjaksi, mistä tämä netonnut vaikka kitaran. Haluaisin olla hetken tuollainen mies ja leikkiä tuollaista aurinkokuningasta sen hetken kenenkään paheksumatta ja läpsiä kaikkia niitä, joita jo joutunut miltei odottamaan..Ja kokemaan sen itseriittoisuuden mistä miehet joka päivä eläviä todisteita.