Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiaa haluat kaikkein eniten?

Vierailija
18.05.2014 |

Vain yhden, minkä tahansa asian saisi valita.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen kumppanin, joka huomioi myös minut siinä missä minä huomioin hänet. Muut elämän tavoitteeni olen jo jossain määrin hankkinut itse. Ärsyttää vaan, kun vastavuoroisuus sen hyvän tekemisessä puuttuu miltei kokonaan, onneksi tai epäonneksi kyse on vain parisuhteesta. Mies imee kaiken hyvän itseensä ja antaa ropoja vastineeksi tästä. Suuttuu jos huomauttaa tätä siitä, ettei nämä asiat mene tasan ja marttyyrin elkeillä eleilee jotain tosi pientä korvaukseksi, esim. suklaarasia tai Fazerin sininen sinne suuntaan lahjaksi, mistä tämä netonnut vaikka kitaran. Haluaisin olla hetken tuollainen mies ja leikkiä tuollaista aurinkokuningasta sen hetken kenenkään paheksumatta ja läpsiä kaikkia niitä, joita jo joutunut miltei odottamaan..Ja kokemaan sen itseriittoisuuden mistä miehet joka päivä eläviä todisteita.

Vierailija
22/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei yksikään eläin kärsisi maailmassa kaltoinkohtelusta, janosta, nälästä, vankeudesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi monta asiaa, mutta ehdottomasti tärkein että lapseni saisi itseluottamusta ja uskaltaisi olla oma ihana itsensä ja saisi kavereita. 

Vierailija
24/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en (tai etteivät lapseni/mieheni/vanhempani) koskaan sairastuisi vakavasti tai parantumattomasti. Toisaalta johonkinhan sitä on lopulta pakko kuolla, mutta noin niinkuin "ennenaikaisesti".

Vierailija
25/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että lapseni pärjäisivät elämässään ja olisivat onnellisia kunnon kansalaisia :)

Vierailija
26/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vihreät,perussuomalaiset ja vasemmisto kaatuisi.

Vierailija
27/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin tutkintoni valmiiksi.

Elämä on ollut jo pidempään niin stressaavaa, epämääräistä mössöä tämän tutkinnon suorituksen vuoksi, että riittäisi jo. Mutta periksi ei anneta.

Vierailija
28/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että minun ja tyttäreni ei enää koskaan tarvitse pelätä kotona

Vierailija
29/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyttä läheisille ja itselleni.

Vierailija
30/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus oli heti, että toivottavasti saan olla tän ihanan miehen kanssa koko loppuelämän ja ollaan onnellisia. :)

Vierailija
31/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkinto valmiiksi ja eräs mies.

Vierailija
32/32 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin mitään muuta haluan että mieheni alkaa taas haluta minua ja kohdella kuin hän kohteli ennen lapsemme syntymää. Haluan pitää tämän perheen kasassa. :'(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän