En jaksa käydä wc - käytän vaippoja
Onko täällä muita, jotka käyttävät vaippoja, koska eivät jaksa ravata vessassa?
Itse teen näin ja olen 32-vuotias. Kukaan ei ole koskaan huomannut, ei edes töissä :)
Se on vaan niin vapauttavaa ah..
Kommentit (43)
Mitä vaippoja käytät?
Suuremmat vaipat, siis aikuisten vaipat näkyvät aina vaatteiden alta. Jotkut pervot kuvaavat salaa naisten takamuksia ulkona.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 13:20"]
Onpa taas paska provo. Panosta nyt edes vähän, hyvä ihminen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 13:38"]
miks et syö vaippoja myös?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:00"]
Taidan tuntea sinut....?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 15:57"]Kerro kiinnijäämisesi!
Meitä on moneen junaan.
[/quote]
Olin kesällä torilla ja päästin tuttuun tapaan kakat vaippaan. Ikävä kyllä olin kakannut samaan vaippaan jo aikaisemminen ja näin ollen tapahtui jotakin traagista: Kakkaa alkoi valumaan sääriäni pitkin ja ikävä kyllä minulla oli hame.
Selitin ystävälleni jotain ruokamyrkytyksestä.
Sullahan on sitten etu, kun vedät perskännit ja sammut jonnekkin kuset ja paskat housuissa korjaan siis vaipoissa :)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 13:57"]
Mutta jaksat vaihtaa vaipan?
[/quote]
ja kuurata pympsän? Vai etkö kuuraa+
[/quote]
pympsä
No kyllä nyt sun ikäisen pitäisi jaksaa käydä vessassa! Ei voi olla totta
Taidat olla henkisesti 32v mutta taidat muuten olla about 1v...
Minun on puolestaan pakko käyttää vaippoja ärtyneen suolen oireyhtymän vuoksi ja kärsin koska vaipat hautovat ihoa.
Onpa taas paska provo. Panosta nyt edes vähän, hyvä ihminen.
Harjoittelet siis jo riittävän varhain kunnallisen vanhainkodin ja vuodeosaston tapoja ja tottumuksia. Opettele vielä tulemaan toimeen laihalla vellillä, niin sopudut hyvin aikanasi kunnalliskotiin.
Toivottavasti kontollasi ei ole muita hoidettavia itsesi lisäksi. Kesällä kannattaa käydä ns. Puskapissalla;).
Tarkoitatko "jaksamisella" sitä, että sinua hävettää niin hirmuisesti, jos joku kuulee vessasta jotain ääntä, tai haistaa käyntisi jälkeen jotain?
Jossakin muualla pitäisin provona, mutta täällä en. Lienetkö se sama, jolla oli omissa häissäänkin vaippa? Kerro meillekin, miten sulhanen siihen suhtautui.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 13:57"]
Mutta jaksat vaihtaa vaipan?
[/quote]
ja kuurata pympsän? Vai etkö kuuraa+