Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa käydä wc - käytän vaippoja

Vierailija
18.05.2014 |

Onko täällä muita, jotka käyttävät vaippoja, koska eivät jaksa ravata vessassa?

Itse teen näin ja olen 32-vuotias. Kukaan ei ole koskaan huomannut, ei edes töissä :)

Se on vaan niin vapauttavaa ah..

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käydä lääkärissä. Siihen vaivaan voi olla hyvinkin yksinkertainen ja helppo hoitokeino, jonka vuoksi joudut ravaamaan vessassa.

Terveille ihmisillä riittää pari kertaa päivässä, ja vähemmälläkin voi selvitä.

Vierailija
22/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et jaksa käydä vessassa? Oletko vammainen? Istutko pyörätuolissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 14:17"]

Miksi et jaksa käydä vessassa? Oletko vammainen? Istutko pyörätuolissa?

[/quote]

97,6?

Vierailija
24/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin voin kuvitella, että pissaisin vaippaan ja vaihtaisin sen sitten myöhemmin kun tulee sopiva hetki. Välillä ärsyttää keskeyttää jokin suurta keskittymistä vaativa toiminta vessakäynnin vuoksi. Kakkaaminen olisi kyllä sitten jo aivan liikaa! En voi kuvitellakaan kuinka inhaa olisi istua pökäle liiskaantuneena pakaroiden väliin, täynnä suolistobakteereja jotka tiedän haitallisiksi, ja hirveää hajua ympäristöön levittäen. xP

Ihanko sä ap myös kakkaat siihen vaippaasi? Onko sun kakka jotenkin niin löysää, että imeytyy hyvin siihen vaippaan?

Vierailija
25/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaan ja pissaan vaippaan. Kakkaamisessa olen kuitenkin tarkempi, missä sen teen ja milloin. En halua aiheuttaa mitään häirintää esimerkiksi hajuillani.

En ole mitenkään vammainen.

Minulla on pieni rakko ja vähäinenkin pidättäminen tuntuu häiritsevältä (ei fyysinen tekijä, vaan psykologinen). Pyrin terveelliseen elämään, joten juon vettä päivittäin noin 3-4 litraa yhteensä. Vesi tekee kakastani myös juoksevampaa. Tämän takia jouduin ennen jatkuvasti ravaamassa vessassa ja se oli rasittavaa! Lisäksi se häiritsi työtäni ja keskittymistäni.

Koen myös vessassa asioinnin iljettäväksi, sillä ne ovat usein likaisia. En myöskään tykkää äänistä & hajuista, mitä vessassa on. En halua istua samalle pöntölle, missä muut ovat istuneet (ajatuskin karmaisee!).

T. Ap

Vierailija
26/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua!

Vierailija
27/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaatko julkisissa tilanteissa? :o

Mitä teet ettei kukaan epäilisi sinua??

Vierailija
28/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hono provo.

Vierailija
29/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono provo.

Vierailija
30/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla ei oo miestä/lapsia?

Vierailija
31/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin konserteissa mainio, ei tarvi jonottaa vessaan. Senkus päästelet vaippaan.

Vierailija
32/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 15:25"]Kakkaatko julkisissa tilanteissa? :o

Mitä teet ettei kukaan epäilisi sinua??

[/quote]

Kyllä. Olen kakannut muun muassa kaupoissa. Tällöin yleensä etsin silmilläni lapsiperheen, jossa on pieniä lapsia. Olen heidän lähettyvillään ja hajun yllättäessä kaikki epäilevät lasta syylliseksi.

Joskus olen kakannut myös kahvilassa. Tällöin matkin muita asiakkaita ja pidän nenästäni kiinni. Yleensä ihmittelen myös kovaan ääneen hajua ja sen lähdettä. "Hyi täällä haisee! Mistäköhän se tulee? Onpa outoa!"

Suurimmaksi osaksi ihmiset eivät edes huomaa minun kakanneen & virtsanneen. Kerran olen jäänyt kiinni.

Vierailija
33/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jokin suolitauti tms, jonka takia noin teet? Ymmärrän, jos on esim crohn tai colitis. Fyysisesti terveellä tuollainen käytös vaikuttaa siltä, ettei kovalevy oo ihan ok!

Vierailija
34/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt kommentoiko tämän fantasioijan tarinointeja mitenkään! joku pera 50v suoltaa stooria ja vemputtaa samalla...

Vierailija
35/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
36/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kiinnijäämisesi!

Meitä on moneen junaan.

Vierailija
37/43 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tuntea sinut....?

Vierailija
38/43 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla, elokuvissa, konserteissa ja urheilutapahtumissa olen pitänyt vaippaa. Kätevähän se on kun ei tarvitse lähteä paikaltaan mihinkään. Pissaan normaalisti tunnin välein joten vaipasta on paljon apua.

Vierailija
39/43 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kontollasi ei ole muita hoidettavia itsesi lisäksi. Kesällä kannattaa käydä ns. Puskapissalla;).

Se on aika hankalaa.

Vierailija
40/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin syksyn tullen olisi kiva kuulla hyviä raparperireseptejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi