Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettikö mieheni?

Vierailija
18.05.2014 |

Tiedän, että te ette voi tietää, mutta kysyn, mielipidettänne, mitä tehdä.

Mieheni oli perjantaina työporukalla juhlimassa. Hän tuli kotiin klo5 (löysin taskustaan taksikuitin). Baari, jossa kuulemma olivat, meni kiinni klo3. Olivat kuulemma kävelleet työporukan kanssa ulkona tämän jälkeen.

No eilen koko päivän mies oli kauheassa krapulassa ja jotenkin raukkana. Illalla hän sitten kertoi, että hänellä on morkkis, koska työkaveri-nainen oli yrittänyt iskeä häntä. Mies oli kuulemma sanonut tälle, että rakastaa vaimoaan ja juttu oli jäänyt siihen. Kuitenkin mies oli hirveässä morkkiksessa ja sanoi, ettei aio koskaan enää mennä juhlimaan tämän porukan kanssa. Hän jopa halusi nukkua minun ja vauvan kanssa perhepedissä viime yön, vaikka yleensä nukkuu vierashuoneessa, koska vauva heräilee niin paljon öisin.

Mies vakuutti, ettei mitään tapahtunut, mutta tuntee huonoa omaatuntoa, että nainen iski häntä?? Olisi kuulemma pitänyt tulla aikaisemmin kotiin. Tosi kova kieriskely morkkiksessa oli hänellä koko päivän. Sanoin, että ethän sinä tehnyt mitään, mitä sille voi jos joku ihastuu. Mies vaan toisteli, että olisi pitänyt tulla aiemmin kotiin.

Tunnen yhden miehen työkaverin joka oli mukana, mutta en aio häneltä tietenkään kysyä mitään. Se olisi noloa.

Ratsaanko puhelimen kaiken varalta, vaikka olenkin periaattessa sitä vastaan? Vai luotanko miehen sanaan ja annan asian olla? Tuntuu vaan huonolta, kun epäilys kalvaa. Miehen käytös on epäilyttävää. Hänellä on kyllä tosi herkkä omatunto.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:42"]Kuka pyyhkii mällit paitaansa?

[/quote]No ei ollu ilmeisesti laskenu sisään ja pyyhkiny mällit päälipaitaan, oli vielä kesä joten tarkeni riisua ja sekstailla autossa.

Vierailija
2/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomatonta settiä! :D

Mikä ihmeen veijari käy painamassa vierasta A-luokan lihaa ja sitten tulee kotiin nyyhkyttämään vaimon ja piltin viereen? Kuullostaa *todella* omituiselta, jopa pelottavalta, käytökseltä. Tehty mikä tehty. Rapatessa roiskuu jne. Turha siitä on mitään maatakaatavaa morkkista ottaa, ja varsinkaan ilmiantaa itse itseään!

Osa porukasta taas kuullostaa niin sekopäiseltä viestien, somen ja mällisten paitojen tutkimisineen (jotain CSI-litkua netistä, oikeasti?!), että miestenne kannattaisi nostaa kädet pystyyn ja poistua ihan oma-aloitteisesti. 

Lopettakaa se kuvittelu, että omistatte toisen ihmisen niin elämä helpottuu ihan pirusti. Tämä neuvo tulee perheelliseltä mieheltä, joka käy säännöllisesti aidan toisella puolen. Oletan vaimon myös tekevän samoin kaikilla "työmatkoillaan". Kotona menee hyvin, seksi pelaa ja ennen kaikkea - kukaan ei piruvie ruikuta toisen jaloissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se v.44 toimii sulla, mutta sun on turha kritisoida toisten vakaumuksia.

Vierailija
4/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti. Ei se ole mies, joka ei pane, kun on tavaraa tarjolla.

Vierailija
5/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kysyä häneltä vielä kerran. Hän on sellainen ihminen, joka murtuu paineen alla ja on huono valehtelemaan.

Vierailija
6/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kysyä häneltä vielä kerran. Hän on sellainen ihminen, joka murtuu paineen alla ja on huono valehtelemaan.

Vierailija
7/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuu aika oudolta että tuli kova morkkis pelkästään siitä että joku iskee? Mulla on tosi herkkä omatunto mutta siltikään mulla ei ole ollut morkkista vaikka aina baarissa joku iskee? Niissä tilanteissa on ollut huono omatunto jos olen antanut ymmärtää jotain muuta eli tehnyt edes jollakin tasolla jotain. Siksi en uskokaan että miehesi olisi puhdas pulmunen.

Vierailija
8/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:56"]

No tuntuu aika oudolta että tuli kova morkkis pelkästään siitä että joku iskee? Mulla on tosi herkkä omatunto mutta siltikään mulla ei ole ollut morkkista vaikka aina baarissa joku iskee? Niissä tilanteissa on ollut huono omatunto jos olen antanut ymmärtää jotain muuta eli tehnyt edes jollakin tasolla jotain. Siksi en uskokaan että miehesi olisi puhdas pulmunen.

[/quote]

Voih, tätä itsekin mietin. Mieheni on komea, joten ei varmasti ole ainoa kerta kun joku viehättyy hänestä. Siksi tämä kova morkkis ja baarin jälkeen kadonneet kaksi tuntia mietityttävät.

AP

Vierailija
9/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:56"]

[/quote]

Voih, tätä itsekin mietin. Mieheni on komea, joten ei varmasti ole ainoa kerta kun joku viehättyy hänestä. Siksi tämä kova morkkis ja baarin jälkeen kadonneet kaksi tuntia mietityttävät.

AP

Vierailija
10/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se olla, että ko. tytsy on vain tarjonnut kaverillisen suikkarin, eikä varsinaista paneskelua edes tapahtunut. Ei no big deal!

Vierailija
11/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan kävellyt baarin jälkeen daamin kanssa ja ovat sitten vähän suudelleet ja hyväilleet toisiaan ja kun olisi pitänyt alkaa tositoimiin, miehesi on jänistänyt. Rintoja on hyväillyt ja pimppaa sormeillut, tuskin sen suurempaa.

Vierailija
12/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko välttämättä tietää? Vaikuttaa siltä, että mitä tapahtuikaan niin mies katuu sitä aidosti todella paljon. Entä jos hän on pettänyt? Haluatko automaattisesti eron? 

Vierailija
13/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Morkkis ei tule siitä että kieltäytyy: päinvastoin.

Minulle on paha morkkis ja selittelyn- ja läheisyydentarve tillut vain silloin kun koen tehneeni jotain väärää.

Miehesi on tehnyt jotain mikä on aieuttanut hänelle syyllisyyttä. Se oliko se suudelma tai vaimonhaukkuminen vai seksi, ei voi tietää ennen kuin kysyt.

Sano että tiedät että nyt ob kyse jostain muuta ja vaadit selitystä.

Vierailija
14/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kuvitella, että mies on sitten enemmänkin jutellut naisen kanssa ja ns antanut ymmärtää. Tästä hänelle sitten on tullut huono omatunto, vaikkei mitään varsinaista pettämistä olisi tapahtunutkaan.

Mulle on itsellekin käynyt niin, varattuna tullut jonkun kanssa juttuun ja lähtenyt esim hakemaan kebabbia ja pitänyt hauskaa. Syyllisenä sitten aamulla istuskellut kun mies kysynyt oliko hauska ilta.

Vierailija
15/94 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:52"]Petti. Ei se ole mies, joka ei pane, kun on tavaraa tarjolla.

[/quote]Paitsi minun mieheni. Meillä on syvä ja intohimoinen suhde ja hänellä ei seiso kuin minun kanssani. On toki vuosien varrella kokeillut pettämistä mutta ei vaan seiso. Näyttää olevan yhden naisen mies, kerrallaan. Eli se rakkaus pitää siirtää rakastelukumppaniin myös.

Vierailija
16/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan käy itse vieraissa. Satutat itseäsikin siinä. Se ei ratkaise ongelmaa.

Vierailija
17/94 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 17:49"]Älä nyt vaan käy itse vieraissa. Satutat itseäsikin siinä. Se ei ratkaise ongelmaa.

[/quote]

Jaa miten niin satuttaa? Eikös sen naimisen pitäisi tuntua hyvältä??? Eikun äässiä jakeluun sanon minä!

Vierailija
18/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että eteeni tulee vielä samanlainen tilanne. Pitäisikö laittaa kotiintuloaika miehelle

Vierailija
19/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 17:28"]Aivan uskomatonta settiä! :D

Silloin pitää sopia avoimesta suhteesta. Eihän pettämistä tapahdu jos ollaan sovittu että saa hyppiä toisten sängyissä. Mun mielestä on "ihme settiä" jos joku pitää pettämistä normaalina.

Mikä ihmeen veijari käy painamassa vierasta A-luokan lihaa ja sitten tulee kotiin nyyhkyttämään vaimon ja piltin viereen? Kuullostaa *todella* omituiselta, jopa pelottavalta, käytökseltä. Tehty mikä tehty. Rapatessa roiskuu jne. Turha siitä on mitään maatakaatavaa morkkista ottaa, ja varsinkaan ilmiantaa itse itseään!

Osa porukasta taas kuullostaa niin sekopäiseltä viestien, somen ja mällisten paitojen tutkimisineen (jotain CSI-litkua netistä, oikeasti?!), että miestenne kannattaisi nostaa kädet pystyyn ja poistua ihan oma-aloitteisesti. 

Lopettakaa se kuvittelu, että omistatte toisen ihmisen niin elämä helpottuu ihan pirusti. Tämä neuvo tulee perheelliseltä mieheltä, joka käy säännöllisesti aidan toisella puolen. Oletan vaimon myös tekevän samoin kaikilla "työmatkoillaan". Kotona menee hyvin, seksi pelaa ja ennen kaikkea - kukaan ei piruvie ruikuta toisen jaloissa!

[/quote]

Kuka tätä alapeukuttaa? :D ei ihme että ollaan viellä keskiajalla.

[/quote]

Vierailija
20/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 17:28"]

Aivan uskomatonta settiä! :D

[/quote]

Tiedätkö diagnoosisi? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän