Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei sitten tullut yöksi kotiin. Mitäs nyt?

Vierailija
18.05.2014 |

Lähti ystävänsä luo illanviettoon ja sillä tiellä on yhä. Ei todellakaan ole hänen tapaistaan, aina on tullut yöksi kotiin. Todennäköisin skenaario on, että on sammunut ja jäänyt sinne yöksi, mutta mitä jos jotain onkin sattunut? Puhelin hälytti kun soitin kaksi kertaa. Kolmannella meni suoraan vastaajaan.

mitä tekisitte? Rupeanko onkimaan miehen ystävien puhelinnumeroita ja soittamaan/viestittämään tietävätkö miehen liikkeistä, vai odotanko vain että miehestä kuuluu?

kyllä vituttaa ja huolestuttaa. Pettämistä en epäile, mutta mistäpä sitäkään tietää. Olen nukkunut ehkä 2h yöllä ja pitkä päivä edessä.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että elämäsi oikeasti hymyilee, 17. Onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen ihminen tuskin on vahingoniloinen ja ilkeä. Tai itse en ainakaan olisi, joten se siitä.

Exäni oli raitis eikä tarvinnut tällaisia ylilyöntejä pelätä, mutta moni muu perustavanlaatuinen asia suhteessa oli pielessä. Olen nykyisessä suhteessani paljon onnellisempi, eikä mies juo usein. 

Mukavaa kuitenkin että olet onnellisen suhten sinäkin löytänyt. Toivottavasti löydät vielä oman sisäisen onnesikin.

ap

Vierailija
22/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse raivoan aina, jos sattuu jotain vastaavaa. Aikuinen ihminen tekee niin kuin on sovittu. Olen kanssa kiva vaimo, mutta vain jos minulle ollaan kiva. Ei ole kivaa käytöstä huolestuttaa, enkä TODELLAKAAN ala aikuista miestäni kasvattamaan kuin pikkulasta, kuten mielestäni pizzan paistaja tekee. Ihan terpeeksi noita oikeita lapsia saa kasvattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä alkas paistella pizzaa, mies vois tuoda ne kotiin tullessaan, laittaisin varmaan tekstarin perään: mun pizzaan broileria, persikkaa ja fetaa- sarkastiseen sävyyn.

Varmana vaatii keskustelun. Ei oo iso vaiva laittaa tekstaria, että onkin yötä

Vierailija
24/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä alkas paistella pizzaa, mies vois tuoda ne kotiin tullessaan, laittaisin varmaan tekstarin perään: mun pizzaan broileria, persikkaa ja fetaa- sarkastiseen sävyyn.

Varmana vaatii keskustelun. Ei oo iso vaiva laittaa tekstaria, että onkin yötä

Vierailija
25/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että AP:tä lohduttaa että äijä ei jää huoriin usein ;-)

Kiva varmaan pohtia 364/365 iltaa vuodessa, että tänäänkö se sitten tapahtuu.

Vierailija
26/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 08:36"]

Sitä saa mitä tilaa! Minä tilasin raittiin ja elämä hymyilee ;-)

[/quote]

Nauti vielä kun voit, ei se välttämättä ikuisesti ole raitis. Nimim. kokemusta on.

Vierailija
27/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe yhtäkään syytä miksi aikuista miestä pitäisi paapoa ja passata kun on töpännyt.

Palkitsetteko lapsennekin pizzalla ja muilla herkuilla, jos käyttäytyy huonosti?

Vierailija
28/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huorissa kävisi niin olisi hieman eri juttu, mutta sitä en tässä kyllä pelkää eli nuo provokaatiot menee harakoille ;). 

Olen oikeasti huolissani että miehelle on sattunut jotain. Kaipa tästä menen aamupalan laittoon ja yritän malttaa mieleni vielä muutaman tunnin. 

Kiitos kaikille tsempanneille! 

Ap

Vierailija
29/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun kivannäköisen muikkelin vieres se nukkuu.. Oivoi. En yhtään ihmettele,että teidän äijät eroaa alta aikayksikön kun ollaan niin vahtimassa koska se sälli tulee takaisin kotiin että voi taas nalkuttaa turhasta. Minkälaisia naisia suurin osa täällä on? Kyttääviä,ahdistavia ja idiootteja koko porukka. Eikä kiinnosta,vaikka alapeukutatte. Minä olen asiani sanonut.

Vierailija
30/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ensin että nukkuu nätin muikkelin vieressä ja seuraavassa lauseessa vauhkoat että nalkutetaan turhasta ;). Ihana. 

Vierailija
31/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä aina kun kaveripiirissäni on tällaista sattunut, on parille tullut ero vuoden sisällä? Eräskin pari oli ollut yhdessä 20 vuotta ja lapsia oli kolme, nuorin alle vuoden ikäinen. Toisessa lapsia oli kaksi ja pari oli ollut yhdessä reippaasti yli 10 vuotta. Kolmannessa oli yksi teini-ikäinen lapsi ja neljännessä kauan toivottu lapsi oli vasta vatsassa. Kenelläkään ei enää löytynyt kotona odottavalle muuta kuin ikäviä esimerkkejä ja erot eivät tulleet kenellekään yllätyksenä. Voihan sitä toki sulkea silmänsä ja elää niinkuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta kyllä varautuisin henkisesti.

Vierailija
32/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä miehellä mittaa. Tuohan ei ole aikuisen luotettavan miehen käytöstä. Ei välittävä ihminen jätä perhettään noin suureen huoleen ja katoa olemattomiin yökausiksi ilmoittamatta. Jokainen välittävä ihminen sen tajuaa. Tuskin on vakavampaa sattunut, yleensä aviopuolisolle kyllä ilmoitetaan jos jotain käynyt.

Ikävä että jotkut joutuvat sietämään tuollaista, ei meillä olisi toiminut.

Toisista piittaamaton tyyppi, luottamus on tärkeää. Toimisitko itse noin, kannattaa miettiä sitä?

Vierailija
33/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, onko mies kotiutunut?

Vierailija
34/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pirttihirmuilua se on, että on keskustelun paikka jos ei pidä kiinni siitä mitä sovittu? Kuuluu ihan normaaliin läheisten ihmisten kanssa kanssakäymiseen, että ilmoittaa jos ilta venyy ja jää yöksi. Tarpeeton huolestuttaminen on julmaa välinpitämättömyyttä. Jos tahatonta sammumisen vuoksi niin sitten se liiallinen dokaaminen olisi minusta myös huolestuttavaa ja keskustelun paikka. Ei aikuinen vastuullinen ja välittävä ihminen vaadi oikeutta lärveihin ja laita dokaamisen piikkiin laiminlyöntejä. Eikä kyse ole mistään sairaalloisesta kontrolloinnista,tai poirttihirmun nalkuttamisesta, vaan aivan normaalista välittämisestä. Ilmoittamatta yöksi jääminen on vähän eri asia kuin vartin myöhästymisestä kilahtaminen, jokainen tajuaa tämän. 

Vierailija
35/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pirttihirmuilua se on, että on keskustelun paikka jos ei pidä kiinni siitä mitä sovittu? Kuuluu ihan normaaliin läheisten ihmisten kanssa kanssakäymiseen, että ilmoittaa jos ilta venyy ja jää yöksi. Tarpeeton huolestuttaminen on julmaa välinpitämättömyyttä. Jos tahatonta sammumisen vuoksi niin sitten se liiallinen dokaaminen olisi minusta myös huolestuttavaa ja keskustelun paikka. Ei aikuinen vastuullinen ja välittävä ihminen vaadi oikeutta lärveihin ja laita dokaamisen piikkiin laiminlyöntejä. Eikä kyse ole mistään sairaalloisesta kontrolloinnista,tai poirttihirmun nalkuttamisesta, vaan aivan normaalista välittämisestä. Ilmoittamatta yöksi jääminen on vähän eri asia kuin vartin myöhästymisestä kilahtaminen, jokainen tajuaa tämän. 

Vierailija
36/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla vainoharhainen (ja hyvin mustasukkainen), mutta jos mun mies ei tulisi kotiin yöksi niin lemppaisin pihalle.

Vierailija
37/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se retale ulos. Mikä sika!

Vierailija
38/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehestä kuulunut.

meillä on kyllä suhteessa kaikki ollut hyvin tähän asti. Rakkautta ja luottamusta. Lapsia meillä ei vielä ole.

itsekin olen aina kummastellut suhteita joissa käy tällaista. Mielestäni yöksi tullaan kotiin jollei toisin ole sovittu. Mies on myös tätä mielltä, olemme joskus asiasta puhuneet.

Tiesin kyllä etukäteen että kostea illanvietto kyseessä, kokoontuvat tuolla porukalla 1-2 kertaa vuodessa ja aika riehakasta on. Harvoin menevät baariin, eli ovat saunoneet, grillanneet ja juoneet. Näin oletan eilenkin olleen. Aina ennen mies on kyllä saanut itsensä kotiin asti.

minulla ei ole illan eikä muidenkaan vieraiden isännän puhelinnumeroa, mutta saan kyllä selville pienellä vaivalla. Se vain tarkoittaisi että sekaannuttaisin ja huolestuttaisin sitten muita ihmisiä :/. Eli odottelen vielä muutaman tunnin jos mies heräisi ja saisi puhelimen ladattua.

ap

Vierailija
39/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelitteko siis tekstiviestien väkityksellä? Miksei miehesi SOITTANUT sinulle, kun sinä olit hänelle yrittänyt nimenomaan soittaa?? Tuosta olisin kyllä loukkaantunut!

Vierailija
40/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain alkupään viestit, mutta oudon uniriippuvaiselta ap tuntuu. Nuori, lapseton ihminen, yhdet yöunet jääneet väliin ja päivä on pilalla? Ja yö on valvottu koska poikaystävä/ avomies on kaverinsa luona! Ei siis pyrkimässä Harvardiin, ylittämässä Kalliovuoria, työhaastattelussa Shanghaissa, purjehtimassa yksin yli Atlantin ...