Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään olevani raskaana, en muista milloin menkat olivat viimeksi

Vierailija
18.05.2014 |

Ainakin jo pari viikkoa olen odotellut menkkoja, enkä yhtään muista koska mulla oli ne viimeksi. Voi perkeleen perkele. Muuten menkat olleet aika säännölliset, vaikka lopetin hormonaalisen ehkäisyn puoli vuotta sitten. Kortsua ollaan käytetty tietysti! Voi kurjuus, jos ehkäisy on pettänyt. Haluan lapsia, mutta en vielä!! Olen nuori ja opiskelut kesken ja miehen kanssa ollaan suunniteltu täksikin vuodeksi matkustelua ja muuta, ja kaikkea joutuu lykkäämään, jos olen raskaana, koska aborttia en tosiaan haluaisi tehdä. En uskalla tehdä testiä, vaikka sellainen on mulla itseasiassa jo kaapissa, ostettu kauan sitten. Apua, pitäisikö?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa tee testiä. Jatka vaan normaalia elämääs ja sulje silmäsi mahdolliselta raskaudelta. Urpo.

Vierailija
2/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee :) Sitten ei tarvitse murehtia eikä pelätä!

Kondomi on melko varma suoja oikein käytettynä ja kuukautiset voi olla myöhässä monista syistä.

Mutta ala hyvä nainen kirjaamaan kuukautisten eka päivä ylös! Pikku ruksi vaikka kalenterin nurkkaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin alan kirjaamaan alkamispäivän! Kirjasin aina ennen, mutta jotenkin se jäi. Ja tiedän, että jos menkkoja ei ala kuulut niin pakkohan se testi on tehdä, mutta pelottaa. Pelottaa että onkin positiivinen ja ajatukset olisivatkin sitten sekaisin hyvän aikaa, ja pitäisi pystyä keskittyä vielä työ- ja opiskeluasioihin!

Ap

Vierailija
4/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeessä tee testi, vaikka jännittäisikin. Vaikka miehen kanssa yhdessä. :) Oli joko negatiivinen tai positiivinen, kaikesta selviää!

Vierailija
5/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeessä tee testi, vaikka jännittäisikin. Vaikka miehen kanssa yhdessä. :) Oli joko negatiivinen tai positiivinen, kaikesta selviää!

Vierailija
6/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi ja jos on positiivinen tulos niin ultra sitten aika hyvin määrittään raskausviikot

Vierailija
7/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättömyys on paljon pahempaa, usko pois. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi