Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miesystävä raivostui rikkinäisistä kengistäni
21.12.2020 |
Onko tämä teko teistä niin paha?
Laitoin kengät jotka oli vähän risat kaupoille jouluostoksille.
Yhteisen vapaapäivä päätteeksi mies huomasi että kenkäni olivat olleet rikki ja haukkui minut. Isoon kauppakeskukseen ei kuulemma saa mennä rikkinäisissä kengissä ja hän olisi äidiltään saanut kuulemma lapsena piiskaa moisesta.
Hän häpeää minua kun haisen pahalle ja kuljen rikkinäisissä vaatteissa. Se kuulemma kertoo ihmisestä kaiken, jos kengät on rikki.
Kumpi tässä nyt on oikeassa?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko hän kertonut sinulle, että haiset pahalle? Mikä haisee?
Alue: Aihe vapaa
Ostitko ananaan?