Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tavaroiden raivaus on raskasta puuhaa
21.12.2020 |
Tällaisessa "koirankopissa" kun asuu, niin tuo raivaus on raskasta puuhaa.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Sentään raivattava alue on pieni. Raivattiin sukulaisen rintamamiestaloa tyhjäksi jossa vintti, asuinkerros ja kellarikerros. Vintissä kesällä varmaan yli 40 astetta lämmintä ja matala katto, oli kumarassa mentävä ja romua oli yli 60v edestä. Plus tietty liiterit kolme kappaletta.
Sama se meillä tässä talossa on mutta siivoan eli raivaan vaan tämän keskikerroksen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sentään raivattava alue on pieni. Raivattiin sukulaisen rintamamiestaloa tyhjäksi jossa vintti, asuinkerros ja kellarikerros. Vintissä kesällä varmaan yli 40 astetta lämmintä ja matala katto, oli kumarassa mentävä ja romua oli yli 60v edestä. Plus tietty liiterit kolme kappaletta.