Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasokas mies/nainen?

Vierailija
17.05.2014 |

Otsikko sisälsi kysymyksen, mutta tarkennuksena, että puhutaan aikuisten, yli 30-vuotiaiden miesten ja naisten deittailusta. Millainen on tasokas mies tai nainen? Onko kyse rahasta, asemasta, ulkonäöstä, niiden kombinaatiosta?

Olen aloittamassa deittailua netissä ja siksi kiinnostaa. En oleta kummoisia omasta tasostani niillä markkinoilla. Itsetuntoni on kyllä kohdillaan, ja kestän varmaankin sen että yksi lapsi ei ole mikään tasoa lisäävä asia, vaikka olenkin ihan nätti ja normaalipainoinen 38-vuotias. :D 

Tämän ei ole tarkoitus olla mikään ryppyotsainen kysely, mutta toki saa vastata myös erittäin vakavissaan. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokas = jotain ihan utopistisia vaatimuksia vaikka vaatimusten esittäjä ei täytä itse ensimmäistäkään.

Oikeasti tasoa on se että rehellisesti näkee itsensä ja muut, ei valehtele olevansa komea, sporttinen ja rikas kun todellisuudessa on kaljaa kittaava, röökille haiseva, sporttisuus tarkoittaa urheilukisojen seuraamista omasta laiskanlinnastaan, korkeintaan ekalla luokalla jostain hiihtokisoista saatu kolmas sija ja rikkauskin on sitä että siihen kaljaan ja röökiin on tarpeeksi rahaa, muuhun ei. Niin ja ammatikseen sanoo olevansa joku johtaja vaikka todellisuudessa peruskoulun jälkeen on käynyt jonkun amiksen luuhaamassa (!!!amislaisia tarvitaan tässä maassa ja arvostan korkealle hyvin ammattinsa osaavia, nyt puhun niistä jotka eivät oppineet mitään vaan luuhasivat läpi!!!) eikä ole työelämässä käyneetkään kuin jotain työkkärin kurssien harjotteluita enempää. Sitten vaaditaan tasokasta kumppania joka on mallin mitoissa, miehellä kalun pitää olla iso/naisilla ampiaisvyötärö ja isot hinkit, rahaa pitää olla että voi elättää myös vaatijan, pitää osata kaikki kodin hommat, pitää olla älykäs mutta ei kuitenkaan saa olla älykkäämpi kuin vaatija ettei vaatija tunne itseään tyhmäksi, kumppanin pitää muistuttaa ja olla kuten vaatijan äiti (sukupuolesta riippumatta), omia mielipiteitä ei saa olla ja jos niitä esittää = nalkuttaja, kaunis tai komea mutta ei liian hyvännäköinen että muut katselevat perään, kotona pitää viihtyä ja ystävät ja muu elämä lopettaa kokonaan ja ja...

Ilmoituksissa pitäisi olla kuinka pitkään se on ollut siellä ja pitäisi olla tunnistettavissa jos tekee samalta koneelta useita ilmoituksia tulisi automaattisesti ilmoitus "x määrä tehty profiileja tältä koneelta"

On siellä niitä kunnollisiakin vaihtoehtoja olemassa hyvine puolineen ja vikoineen, voisi sanoa että jos miettii mitä tasoa haluaa ollaan jo pahasti metsässä toisen ihmisen kunnioituksessa ja itsensä tuntemisessa.

Itse sairastumiseni jälkeen olen päättänyt pysyä sinkkuna, tarvitsisin todella terveen puolison jotta sairauteni ei pahenisi. En kuitenkaan voi ajatella että kukaan terve ("tasoni" yläpuolella oleva) ansaitsisi tällaista riippakiveä elämäänsä enkä sairaan ("tasoiseni") kanssa jaksaisi itse niin jättäydyn suosiolla markkinoilta pois.

Vierailija
2/4 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen analysoinut asiaa. Henkilö joka hakee seuraa sanalla tasokas, on yleensä varsin ulkonäkökeskeinen ja välittää kovasti statuksesta. Tämä taas on huono merkki sen suhteen miten lämmin, aito ja empaattinen kyseinen henkilö on. Välttele siis ne, jotka hakevat "tasokasta" seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 21:21"]

Mä olen analysoinut asiaa. Henkilö joka hakee seuraa sanalla tasokas, on yleensä varsin ulkonäkökeskeinen ja välittää kovasti statuksesta. Tämä taas on huono merkki sen suhteen miten lämmin, aito ja empaattinen kyseinen henkilö on. Välttele siis ne, jotka hakevat "tasokasta" seuraa.

[/quote]

Näin intuitiolla veikkaisin, että tämä analyysi on oikea. (:

Vierailija
4/4 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikeastaan edes hakenut sitä, mitä ilmoituksissa on, vaan ihmisten käsityksiä. Muista ketjuista on saanut lukea vaikka minkälaisia arvioita siitä, kun on wt ja mitä milloinkin, niin luulisi, että tästä aiheesta saisi irti jotain. :D Millaiset miehet minua lähestyvät, jos olen hyvä saalis/kaikkea muuta?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän