Ei yhteistä lasta kuulu vieläkään!!! :/
Miehelläni on edellisestä liitosta 2 lasta ja itselläni 2. Nyt ollaan kohta 3 vuotta yritetty lasta, mutta ei ole tärpännyt :( Mistä ihmeestä tämä voi johtua....? Itkettää jo ihan....
Kommentit (33)
Teidän ei kuulu jatkaa sukua, sukusolut eivät toimi yhdessä.
On se hiukan wt hommaa lisääntyä kaikkien kanssa eli jokaisen miehen kanssa. Olisit miettinyt tarkemmin exäsi kanssa oloa ja lapsia jos ei riitä. Kaikki tapahtuu syystä eikä teidän vain ole tarkoitettu tapahtua lisääntymällä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:09"]
Ikä vaikeuttaa? Olitte ennen nuorempia.
[/quote]Ei vaikuttanut mulla. Oli 43 vuotta vanhat munasolut ja tulin raskaaksi, tosin mies oli muutamia vuosia nuorempi.
Henkisesti onneksi kohtaa ;)
Siis minun vanhempi lapsi on 11v. ja mieheni vanhin 16v. Miksi niin moni alapeukuttaa, jos haluaa yhteisen lapsen? Jos olisitte samassa elämäntilanteessa tai osaisitte asettua toisen asemaan niin ehkä ajattelisitte eri tavalla.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 21:50"]
6. Kyllä me muutenkin seksistä nautimme täysin rinnoin :D Vähintään joka toinen päivä ;) Ja nuorin lapsi on jo 11v. Ei, en ole kovin vanha 30v. juuri täytin. Ja tuskinpa mieskään vasektomiaa on tehnyt, tai sitten valehtelee todella hyvin, kun haluaa itsekin niin paljon meille yhteistä lasta. Kaunis kiitos teille, jotka vastasitte asiallisesti <3
[/quote]laske mikä on hedelmällisin aika ja sitten lapset mummolaan muutamaksi päiväksi ja naiskentelette yötä päivää pyhää arkea.
et täällä jotkut on kamalia! miettikää mitä kirjotatte. naisena häpeän silmät päästäni jos naiset on kirjoittanut noita törkeyksiä.
23. minun lasten isä on kuollut, että joo, olisi kai pitänyt osata ennustaa, että ei kannata hankkia lapsia miehen kanssa, joka kuolla kupsahtaa.
Kylläpä jotkut on ilkeitä täällä :/
Joskus ihmisten geenit ei vaan sovi yhteen. Pariskunta voi yrittää lasta kahdeksan vuotta, erota, ja sitten yhtäkkiä molemmat odottaa uuden kumppaninsa kanssa lasta. Tästä syystä minusta ei kuuluisi maksaa heteropareille lapsettomuushoitoja ennen kuin ovat yrittäneet ainakin kolmen eri kumppanin kanssa lasta.
Miksei miehen spermaa ei ole tutkittu? Mitä kaikkea sinulta on tutkittu? Ovuloitko ok? Onko kilpirauhaskokeet otettu? Muita horm.mittauksia? Ulrattu?
Tosi ikäviä vastauksia oot täällä saanut. Älä välitä.
Tikutatko ovulaatiota? Onko sun kierto säännöllinen?
Kannattaa ehkä hakeutua jo hoitoihin tossa kohtaa, voi olla pienestä kiinni noi asiat. Plussaonnea teille!
Olen itse vasta 16v (kyllä, älkää kysykö miksi av-palstalla) ja ihmettelen, miten AIKUISET ihmiset voivat oikeesti kirjoitella tämmösiä epäasiattomia kommentteja.
Äitini tulee perheestä, jossa on 7 lasta. Entä sitten? Jos pitää lapsista ja taloudellisesti suureen lapsikatraaseen on mahdollisuus, niin miksei voisi haluta vielä viidettä lasta?
Hävettää joidenkin av-palstalaisten puolesta. Anyway, paljon onnea teille, toivon mukaan joku kaunis päivä saatte lapsen alulle!<3
Niimpä, nämä nykyajan äidit kun ei jaksa hoitaa kuin 1 lasta, ja hädin tuskin selviävät siitäkään. valittavat vaan miten raskasta on 1 lapsen kanssa :D Ei useamman lapsen kanssa ole meillä ainakaan mitenkään vaikeaa.
T: 5 lapsen onnellinen äiti
14. Meille kaikki lapset on yhtä rakkaita, oli ne omia, toisen, tai yhteisiä <3 Meillä ei KETÄÄN syrjitä tai erotella.
Meidän lapset ja nuorisokin toivovat pikkusisarusta :) Vaikka eivät kylläkään tiedä kaikkea. Ja he eivät ole meille mitään "loppuja" lapsia!