Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojat toivoo lomalta hyviä uima-altaita tai vesipuistoa - EHDOTUKSIA/KOKEMUKSIA?

Vierailija
17.05.2014 |

Puhuttiin miehen ja poikien (11 ja 9v) kanssa yhteisestä kesälomareissusta ulkomaille ja kysyttiin mikä reissussa olisi pojille tärkeää. Tärkeimmäksi kriteeriksi nousi hyvät uima-altaat tai hyvä vesipuisto. Ollaan käyty Floridassa Disneyn vesipuistossa poikien ollessa nuorempia ja sieltä löytyi paljon aktiviteettejä (erilaisia mäkejä, trampoliineja, vesiputouksia jne) joissa koko perhe viihtyi pitkään.

Olis mukava kuulla kokemuksia tai ehdotuksia hyvistä paikoista. Kuvissahan kaikki näyttää aina hienolta, mutta todellisuus voi olla toinen... Joten omakohtaiset kokemuksenne tulisivat kullan arvoisiksi! Kiitos :)

Niin ja reissu voi olla omatoimimatka tai pakettimatka, ei väliä kunhan Euroopan sisällä pysyttäisiin :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nazarilla on useampia hotelleja, joissa upeat altaat ja osassa myös vesipuistot liukumäkineen. 4 kertaa olen Nazarin matkalla ollut ja kuvat ovat aina vastanneet todellisuutta.

Vierailija
2/5 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipuistoja on lähestulkoon joka kohteess ja vieläpä monia..esim. rhodoksella, mallorcalla

Jossain hotelleissakin on liukumäkiä..esim turkissa ja kanarialla olen.nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastakaa kotimaan matkailua ja käykää jukuparkissa ja tropiclandiassa :-)

Vierailija
4/5 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:38"]

Vesipuistoja on lähestulkoon joka kohteess ja vieläpä monia..esim. rhodoksella, mallorcalla

Jossain hotelleissakin on liukumäkiä..esim turkissa ja kanarialla olen.nähnyt.

[/quote]

Nyt kun oot lukemaan oppinu ni voit varmaan samalla opetella sisäistämään lukemasi asiat?

Vierailija
5/5 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku :) Maauimaloita, Jukupark, merenrantoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme