Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin työttömäksi. En pysty käymään missään enää.

Vierailija
09.05.2014 |

Jos menen kauppaan,meinaan pyörtyä kassalla. Näkö hämärtyy ja pilkkuja näkyy silmissä. En käy missään enään. En pysty matkustamaan bussilla tai junalla. En käy lääkärissäkään yksin. En saa lääkäriltä apua,hänen mielestään en tarvitse mitään lääkitystä:(. Mitä teen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen menemään yksityiselle lääkärille.

Vierailija
2/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mikä sulle on elämässä tärkeää. Mistä saat sisältöä ja elämäniloa. Ei ne lääkepurkista tule. Arvosta itseäsi, tee mukavia asioita. Ihmisarvo ei ole työstä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on paniikkihäiriö. Siihen on olemassa lääkitys ja varmaankin olet myös terapian tarpeessa.  Pyydä läheisiltäsi konkreettista apua, että kykeennyt avun ääreen, lääkärille yms. TIedän tilanteesi, olen ollut siellä itsekin, ja muistutan, että kohta olet lopullisesti työkyvytön ja/tai masentunut, ellet nyt ala hoitamaan itseäsi.

Tsemppiä ja voimia. Sun on mahdollista selvitä!

Vierailija
4/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
5/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty menmään siihen bussiin millä pääsisin kaupunkiin (täällä päin ei töitä ole). Ajattelin uudestaan soittaa lääkärilleni ja sanoa,että mahdollisesti jokin lääke olisi tarpeen. Viime syksyllä olin samasta aiheesta lääkärillä,hän antoi rauhoittavia (en ole niitä käyttänyt,kuin kerran).Tilanteeni on pahentunut syksystä,silloin pystyin kauppaan menemään ongelmitta ja kulkemaan bussilla . Tiedän mitkä asiat minulle on tärkeitä,mutta ne ei vaan riitä tällä hetkellä. ap

Vierailija
6/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän suolaa, jos tuo johtuu liian alas menevästä verenpaineesta. Sitten hanki polkupyörä, niin pääseet liikeelle kauemmaskin.

Vierailija
7/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa paniikkihäiriöltä tai ahdistuneisuuden seurauksena syntyneestä stressi reaktiosta.etsi lääkäri tai psykologi,joka ymmärtää tilanteen.saat varmasti avun ja tulet kuntoon.olen kohtalotoveri..itse masennuin,kun jäin työttömäksi.tiedän nuo tunteet ja ajatukset.älä häpeä työttömyyttä! Mutta hae apua ja puhu pajasta olosta.voimia!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä