Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tsempatkaa mua huomiseen 20 km juoksuun,

Vierailija
17.05.2014 |

Hermostuttaa ja tekis mieli vaan juoda kaljaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppa kunnon kännit, niin säästyt 20km juoksulta

Vierailija
2/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei krapula juoksemista estä, ehkä vähän hidastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ helvetin hyvä idea

Vierailija
4/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on valintoja.

muakin hermostutti puolimara,  mutta menin silti. ei tullut huippuaikaa, mutta MÄ TEIN SEN!

Vierailija
5/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hermostuttaa aina. Silti menen ja ajat vaan paranee vaikka tavoite on päästä hengissä maaliin. En ole yksin, siellä on n. 40 000 muutakin.

Vierailija
6/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juosta kun kävellenkin pääsee perille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele että Mies 29 läähättää koko ajan pari askelta takanasi.

Vierailija
8/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:04"]

Miksi juosta kun kävellenkin pääsee perille?

[/quote]

Siksi, että kisoissa on aikaraja ;) Alkavat purkaa reittiä takanasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:00"]

elämä on valintoja.

muakin hermostutti puolimara,  mutta menin silti. ei tullut huippuaikaa, mutta MÄ TEIN SEN!

[/quote]

Joku kateellinen alapeukutti. Hmph.

Vierailija
10/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juoksisi, mutta en joisi kaljaakaan. On muitakin vaihtoehtoja. Voi vaikka tehdä reippaan kävelylenkin ilman tavoitteita. Mutta tsemppiä silti! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otinkin gt:n

T. Ap

Vierailija
12/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tota ap:n tilaa ymmärrä kuin toinen samassa tilanteessa ollut.

Ap, kyllä se siitä. Juokset vaan omaa tahtias.