Mies 29v miettii; kävin ulkona
Ajattelin että pitäähän sitä kerran päivässä ulkona käydä. Lämpötilan korkeus yllätti, sillä minulla oli takki päällä. Kävin ensin kirjastossa mutta siellä olikin tärkeimmät paikat yllättäen suljettuna.
Sen jälkeen menin kaupungintalolle kun kuulin ihmisten puhuvan äänestämisestä. Kävin sitten äänestämässä ja se meni hyvin.
Kävelin puiston läpi. Penkillä istui joku nuorelta näyttävä nainen ja hänellä oli iso koira. Mietin että juttelisinkohan jotakin siitä koirasta. Sitten huomasin, että koiralla on kuonokoppa ja se oli huono merkki. Kun kävelin ohi, huomasin myös naisella olevan mukanaan suuren kaljalastin, josta yksi tölkki juotu. Palstan wt-jutut tulivat mieleen, vaikka nainen näytti siistiltä ja hyvinpukeutuneelta.
Sen jälkeen puistotiellä oli vielä joku todella vanha mummo, jolla oli kaksi kassia kantamisia ja mietin hetken että tarjoutuisinko kantamaan ne kassit mutta ajattelin että mummo häkeltyisi. Mietin että pitäisi minulle jotain töitä jo olla kun on tätä terveysalan identiteettiäkin.
Halusin sitten käydä kansalaisopistolla ihan vain seisoskelemassa siinä toivossa että tutustuisin johonkin ihmiseen mutta se oli kiinni. Istuin sitten penkillä jonkun mummovanhuksen kanssa ja juteltiin vähän aikaa. Olin vähällä lähteä mummon mukaan yhteen paikkaan mutta en sitten kehdannutkaan, koska tapahtuma ei ollut niin ihmeellinen.
Kävin katsomassa koulurakennusta jos se olisi vaikka auki ja pääsisi salille. Sen vieressä näin kiikareilla katselevan naisen ja mietin että juttelisinko hänen kanssaan. Naisen takaa paljastui lastenvaunu ja ajattelin että se siitä.
Paluumatkalla harkitsin elämäni toista yksintehtyä hampurilaispaikassa käyntiä mutta se oli aika täynnä. Matka jatkui kaupan läpi. Kassalla mummeli neuvoi että S-etukortti on hyvä kun kahvi on tarjouksessa. Kuuntelin loppuun ja sanoin etten ole kahvinjuoja. Kassatyttö oli epätavallisen kaunis mutta ei kuitenkaan ylimielisen näköinen.
Sitten tavarat reppuun. Torilla mietin jäätelön ostamista mutta se oli aika kallista, halvimmillaan reilusti yli 3 euroa. Pääsin takaisin kämppään. Ensitöiksi söin suklaalevyn.
Kommentit (120)
Ei ole mitään todisteita että -Mies 29v- on saanut kenellekään naiselle hyvän mielen, edes kehumalla kauniiksi. Sellainen on vain telepatiaa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:02"]
Hakeudu hoitoon.
Rouva, 55
[/quote]Tuo varmaankin neuvona sille kuolemaani toivovalle ja hänen yläpeukuttajilleen? Jos suurin osa ihmisistä alapeukuttaa tuon aloituksen mummojen auttamisineen ja suhtautuu myönteisesti itsemurhaani, niin mistä tiedän etteivät ne hoitajat edusta samaa enemmistöä? Silloin on varmasti turvallisinta olla kotona.
-Mies 29v-
[/quote]
No ehkä jos riehut niille hoitajille päivittäin miten he ovat paskoja sukupuolensa perusteella ja osoitat avointa pakkomielteistä vihaa heitä kohtaan, jollakin voi ammattitaito herpaantua siihen pisteeseen että mielessä käy toivottaa sinut haudan lepoon. Karma.
[/quote]Viimeksi tänään puolustin suomalaisia naisia ja sanoin ettei suomalaisten naisten ulkonäössä ole suuremmin huomautettavaa. Kai se on sitten sama kuin "paskaksi" haukkuminen. Kuten aina, et varmasti pysty löytämään sellaista viestiä, jossa olisin noin sanonut.
-Mies 29v-
[/quote]
Joo se korjaakin kaikki ne ihan helvetin ikävät trollailusi. Olet aiheuttanut ihmisille niin paljon mielipahaa ettei kannata ihmetellä jos näistä vuodatuksistasi joku tekee parodiaa. Se että sillä perusteella kuvittelet myös anonyymin hoitohenkilökunnan suhtautuvan sinuun vihamielisesti on ihan omaa telepatiaasi.
[/quote]Ei siitä ole mitään oikeita todisteita että olisin aiheuttanut kenellekään mielipahaa. Kuka tahansa voi väittää niin käyttääkseen sääliä kiristysvälineenä mutta se ei tee siitä totta. Tuon väitteen uskottavuutta alentaa myös huomattavasti liioiteltujen tai suorastaan valheellisten sepitysten käyttäminen.
Tosiasia on, että et voi löytää yhtään viestiä, jossa olisin sanonut naisten olevan huonoja ihmisiä, paskoja, vihaavani naisia tms. mutta minä voin löytää vaikka kuinka monta viestiä, joissa olen sanonut jotain positiivista naisista tai naiselle. Ja monta viestiä, jossa minua on haukuttu, uhkailtu vitsinä tai tosissaan ilman mitään syytä.
-Mies 29v-
[/quote]
Olet puhunut todella ikävästi naisen seksuaalisuudesta ja haukkunut naisen pillua.
onpas täällä taas törkeitä kommentteja...
Tarjoa jollekin naiselle sitä kyrpääsi! Se on sinussa se tärkein osa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:28"]
Ei ole mitään todisteita että -Mies 29v- on saanut kenellekään naiselle hyvän mielen, edes kehumalla kauniiksi. Sellainen on vain telepatiaa.
[/quote]On totta ettei sitäkään ole varmuudella todistettu mutta toisaalta todisteita on silti siitä, että olen sanonut naisia puolustavia asioita. Vastustajieni väitteistä ei ole todisteita. Tällä perusteella on todennäköisempää, että naisille on tullut aiheestakin hyvä mieli jutuistani mutta ei päinvastoin.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3979700/ketju/voisitteko_pesta_mun_hampaat
http://www.vauva.fi/keskustelu/3984949/ketju/kierra_kaukaa_tama_salonki
http://www.vauva.fi/keskustelu/3985737/ketju/mita_mielta_tasta_persun_viimeisimmasta
http://www.vauva.fi/keskustelu/3974397/ketju/miksi_suomalaiset_naiset_ovat_lihavia_ja_laiskoja
http://www.vauva.fi/keskustelu/3985815/ketju/suomalaisen_naiskauneuden_plussat_ja_miinukset
-Mies 29v-
Hei Mies29! Tavoistani poiketen kirjoitan sinulle nyt vakavan viestin. Vaikutat älykkäältä ja pohdiskelevalta ihmiseltä. Viestissäsi pisti kuitenkin silmään se, että suhtaudut moniin asioihin aika tosissaan ja yksityiskohtaisesti. Kuvailit tarkasti päivän tapahtumia ja näkemiäsi ihmisiä, mistä syntyi kuva että halusit erityisesti korostaa miten yksitoikkoista ja tyhjää elämäsi on. Lisäksi minusta tuntui, että otit jokaisen näkemäsi ihmisen suurena mahdollisuutena johonkin tuntemattomaan (ystävyys, ihastuminen, parisuhde) ja koit henkilökohtaisen pettymyksen jokaisen henkilön kohdalla, johon et saanut kontaktia.
Neuvoisin näin naisena, että yritä suhtautua elämään vähemmän vakavasti ja positiivisemmin. Ymmärrän, että neuvoni herättää sinussa todennäköisesti vastahakoisuutta, jos koet että et pysty muuttamaan perusluonnettasi ja suhtautumistasi asioihin. Uskon kuitenkin, että jokainen ihminen voi omaksua ystävällisemmän ja optimistisemman maailmankatsomuksen. "Vähemmällä vakavuudella" en tarkoita sitä, että sinun pitäisi vain pyrkiä nussimaan naisia, vaan sitä, että anna ihmissuhteille tilaa ja luontevuutta. Jos saan antaa neuvon, niin yritä olla ajattelematta jokaista vastaantulevaa naista potentiaalisena elämänkumppaninasi. Voit jutella heille muutaman sanan, yhteys voi syntyä tai todennäköisesti jäädä syntymättä. Ei siihen kannata jäädä kiinni ja ajatella kotona, että helvetti, se kassajonossa seissyt punareppuinen nainen loukkasi minua henkilökohtaisesti. Naiset vaistoavat tällaisen vakavuuden ja totisuuden miehessä hyvin helposti, sen että ovat miehelle ainoa mahdollinen pakotie sinkkuudesta ja yksinäisyydestä.
Lisäksi haluaisin ehdottaa, vaikka se varmasti tuntuu vaikealta, katkeruudesta luopumista. Et vaikuta erityisen vihamieliseltä, mutta viesteistäsi huokuu pettymys ja lannistunut toive siitä, että joku pelastaisi sinut. Olet varmasti kokenut elämässäsi ikäviä asioita ja tullut kohdelluksi epäasiallisesti. Kuitenkin voin sanoa, että tällainen asenne ei edesauta tulevien ihmissuhteiden syntymistä. Yritä hyväksyä tämänhetkinen tilanteesi ja se mitä sinulle on tapahtunut, ja kohdata muut ihmiset ilman painolasteja ja ennakkoluuloja. Voit siltikin joutua pettymään, mutta ainakin itsestäni voin sanoa, että voin kyllä tuntea sääliä epätoivoista miestä kohtaan, mutta se ei herätä minussa halua tutustua lähemmin tai seurustella.
Ystävällisin terveisin,
Nainen27
Hei, kiitti kun muistutit, että pitääkin käydä äänestämässä ennakkoon!
Mies 29 näyttää tosi surkealta näiden huomiohakuisten vuodatustenda jälkeen. Mies heittäytyy selälleen: rapsuttakaa mun mahaa, silittäkää, kun en tällä kertaa alistanut naisia ja ollut ylpeä rasisti.
Äijä on saanut enemmän hyviä ohjeita kuin kukaan palstan historiassa, mutta ei, ei kelpaa, sama paska jatkuu katkeamattomana.
Onpas täällä vihamielisiä naisia. Ei taida olla kaikki ihan hyvin.
Upea ilma!
t. Mies 30v, HKI
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:39"]
[/quote]On totta ettei sitäkään ole varmuudella todistettu mutta toisaalta todisteita on silti siitä, että olen sanonut naisia puolustavia asioita. Vastustajieni väitteistä ei ole todisteita. Tällä perusteella on todennäköisempää, että naisille on tullut aiheestakin hyvä mieli jutuistani mutta ei päinvastoin.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3985737/ketju/mita_mielta_tasta_persun_viimeisimmasta
http://www.vauva.fi/keskustelu/3974397/ketju/miksi_suomalaiset_naiset_ovat_lihavia_ja_laiskoja
http://www.vauva.fi/keskustelu/3985815/ketju/suomalaisen_naiskauneuden_plussat_ja_miinukset
-Mies 29v-
[/quote]
Todiste siitä että aiheutat jatkuvaa mielipahaa on nämä saamasi vastaukset. Normaali ihminen ymmärtää tällaisen asian, sinä tietysti syytät tapasi mukaan kaikkia muita. Ihan sama mitä sulle sanoo, todistaa tai muutakaan. Olet ylimielinen pelle joka omassa päässään on sankari. Sinä puhut päivittäin naisista täällä todella ikävästi, ja jos et sitä itse tiedä ilman "todisteita", olet hullumpi kuin arvelin.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:02"]
Hakeudu hoitoon.
Rouva, 55
[/quote]Tuo varmaankin neuvona sille kuolemaani toivovalle ja hänen yläpeukuttajilleen? Jos suurin osa ihmisistä alapeukuttaa tuon aloituksen mummojen auttamisineen ja suhtautuu myönteisesti itsemurhaani, niin mistä tiedän etteivät ne hoitajat edusta samaa enemmistöä? Silloin on varmasti turvallisinta olla kotona.
-Mies 29v-
[/quote]
No ehkä jos riehut niille hoitajille päivittäin miten he ovat paskoja sukupuolensa perusteella ja osoitat avointa pakkomielteistä vihaa heitä kohtaan, jollakin voi ammattitaito herpaantua siihen pisteeseen että mielessä käy toivottaa sinut haudan lepoon. Karma.
[/quote]Viimeksi tänään puolustin suomalaisia naisia ja sanoin ettei suomalaisten naisten ulkonäössä ole suuremmin huomautettavaa. Kai se on sitten sama kuin "paskaksi" haukkuminen. Kuten aina, et varmasti pysty löytämään sellaista viestiä, jossa olisin noin sanonut.
-Mies 29v-
[/quote]
Joo se korjaakin kaikki ne ihan helvetin ikävät trollailusi. Olet aiheuttanut ihmisille niin paljon mielipahaa ettei kannata ihmetellä jos näistä vuodatuksistasi joku tekee parodiaa. Se että sillä perusteella kuvittelet myös anonyymin hoitohenkilökunnan suhtautuvan sinuun vihamielisesti on ihan omaa telepatiaasi.
[/quote]Ei siitä ole mitään oikeita todisteita että olisin aiheuttanut kenellekään mielipahaa. Kuka tahansa voi väittää niin käyttääkseen sääliä kiristysvälineenä mutta se ei tee siitä totta. Tuon väitteen uskottavuutta alentaa myös huomattavasti liioiteltujen tai suorastaan valheellisten sepitysten käyttäminen.
Tosiasia on, että et voi löytää yhtään viestiä, jossa olisin sanonut naisten olevan huonoja ihmisiä, paskoja, vihaavani naisia tms. mutta minä voin löytää vaikka kuinka monta viestiä, joissa olen sanonut jotain positiivista naisista tai naiselle. Ja monta viestiä, jossa minua on haukuttu, uhkailtu vitsinä tai tosissaan ilman mitään syytä.
-Mies 29v-
[/quote]
Olet puhunut todella ikävästi naisen seksuaalisuudesta ja haukkunut naisen pillua.
[/quote]Myönnän sanoneeni monta kertaa sellaisia asioita naisen seksuaalisuudesta, jotka eivät nauti poliittisesti korrektia hyväksyntää. Ne ovat kiistanalaisia ja ehkä joidenkin mielestä outojakin mielipiteitä mutta eivät vihamielisiä. Jos nainen sanoisi että "miehet eivät välitä seksistä" tai "miehet nauravat naisten vartalolle" niin en minä suuttuisi ja käskisi naista tappamaan itsensä, vaan ihmettelisin mistä sellainen ajattelu oikein tulee.
En ole haukkunut naisen pillua vaan kuvaillut naisen sukuelinten ominaisuuksia parhaan tiedon valossa ja kuvaillut muotoa myös mm.lantioon sulautuvaksi tai lättänämäiseksi. Olen kuvaillut miestenkin sukuelimiä harvinaisilla nimillä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3950338/ketju/gallup_paras_nimitys_miehen_sukupuolielimelle/sivu/2
Kaikesta huolimatta suhtautumiseni naisen sukuelimiin on empaattisempaa ja myönteisempää kuin palstanaisten suhtautuminen miesten sukuelimiin yleisesti ottaen on.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3977163/ketju/normaalit_asiat_jotka_allottavat/sivu/3
http://www.vauva.fi/keskustelu/3969838/ketju/miehet_milta_tuntuu_isku_muniin
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:39"]
-Mies 29v-
[/quote]
Todiste siitä että aiheutat jatkuvaa mielipahaa on nämä saamasi vastaukset. Normaali ihminen ymmärtää tällaisen asian, sinä tietysti syytät tapasi mukaan kaikkia muita. Ihan sama mitä sulle sanoo, todistaa tai muutakaan. Olet ylimielinen pelle joka omassa päässään on sankari. Sinä puhut päivittäin naisista täällä todella ikävästi, ja jos et sitä itse tiedä ilman "todisteita", olet hullumpi kuin arvelin.
[/quote]Minun viisi ketjuani (plus hyväntahtoiset ajatukset tässäkin aloituksessa) vastaan sinun tuulesta temmattu väitteesi minun luonteestani ja ajatuksistani.
Kaikkia ei voi miellyttää.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:41"]
Mies 29 näyttää tosi surkealta näiden huomiohakuisten vuodatustenda jälkeen. Mies heittäytyy selälleen: rapsuttakaa mun mahaa, silittäkää, kun en tällä kertaa alistanut naisia ja ollut ylpeä rasisti.
Äijä on saanut enemmän hyviä ohjeita kuin kukaan palstan historiassa, mutta ei, ei kelpaa, sama paska jatkuu katkeamattomana.
[/quote]Kyllä minä vain kuvailin päiväni tapahtumia ja toivoin että joku muukin olisi tehnyt samoin mutta piti sitten järjestää tällainen kuolemani toivomisilla höystetty paskamyrsky.
Vaikka puhuisin kenkämuodista tai biokemiasta, niin joku tulisi toivottelemaan itsemurhaa ja sanomaan että ulisen, vingun ja vihaan.
En ole koskaan alistanut naisia mutta olen kyllä rasisti. En päättänyt sitä itse mutta jos lähimmäisenrakkaus ja tietämys asioista sitä tarkoittaa, niin mikäpä siinä.
-Mies 29v-
Ei, sinä et ilmaise mitään totuuksia naisista joita ei ääneen saa sanoa. Sinun "tietosi" ovat röyhkeää panettelua jonka tarkoitus on mustamaalata kaikki naiset viallisiksi ja seksittömiksi. Se että itse väität tämän vielä olevan jotain ylevää tiedotustoimintaa, eikä suinkaan naisten tahallista provosointia ja mielipahan levittämistä tekee sinusta 10 kertaa vastenmielisemmän. Minä olen äärettömän empaattinen ihminen ja minusta tuntuu todella pahalta lukea sitä miten kehtaat puolustella noin törkeää toimintaasi. Mutta sinulta ei heru sääliä ja ymmärrystä, että alan minäkin olla sitä mieltä että mene sitä muualta kerjäämään. En IKINÄ kuvitellut ajattelevani kenestäkään ihmisestä näin, mutta sinä et ole ansainnut päänsilittelyjä. Olet ilkeä ihminen, jopa tämän palstan mittakaavassa.
Siis nyt ei saa enää edes käyttää kuonopantaa koiralle, joka on painavampi kuin omistajansa?
Henkilökohtaisesti jos ostaisin itseäni vahvemmaksi kasvavan rodun pennun, sillä olisi varmuuden varalta kuonopanta joka ainoalla lenkillä uhmaiästä luotettavaksi aikuiseksi ettei opi, että voittaa ihmisen voimassa ja saa näin ollen karattua kun vain tarpeeksi yrittää.
Mutta tämäkin on siis tämän trollin logiikalla sitä, että jossain kohtaa on mokattu koirankoulutuksessa, jos ei halua että koira pääsee karkailemaan.
Samaten jos kyseessä olikin oikea kuonokoppa, niin on kyllä hemmetin hyvä asia että joku tiedostaa mokanneensa koirankoulutuksessa ja pitää koirallaan kuonokoppaa julkisella paikalla, ettei pääse sivullisia puremaan. Yleensä näkee vain toimimattomia koiria, joilla pitäisi olla kuonokoppa muttei ole.
Mies29, ehkä Stormfront olisi foorumi enemmän makuusi. Siellähän ideologina on valkoisen rodun säilyttäminen. Saisit heti pillua kun tarkoitus on niin jalo.
Tämän ketjun ainoa positiivinen oivallus oli se, että huomenna on KANSAINVÄLINEN MUSEOPÄIVÄ. Ilmainen sisäänpääsy lähes kaikkiin museoihin: esim. Ateneumissa on Tove Jansson -näyttely.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:02"]
Siis nyt ei saa enää edes käyttää kuonopantaa koiralle, joka on painavampi kuin omistajansa?
Henkilökohtaisesti jos ostaisin itseäni vahvemmaksi kasvavan rodun pennun, sillä olisi varmuuden varalta kuonopanta joka ainoalla lenkillä uhmaiästä luotettavaksi aikuiseksi ettei opi, että voittaa ihmisen voimassa ja saa näin ollen karattua kun vain tarpeeksi yrittää.
Mutta tämäkin on siis tämän trollin logiikalla sitä, että jossain kohtaa on mokattu koirankoulutuksessa, jos ei halua että koira pääsee karkailemaan.
Samaten jos kyseessä olikin oikea kuonokoppa, niin on kyllä hemmetin hyvä asia että joku tiedostaa mokanneensa koirankoulutuksessa ja pitää koirallaan kuonokoppaa julkisella paikalla, ettei pääse sivullisia puremaan. Yleensä näkee vain toimimattomia koiria, joilla pitäisi olla kuonokoppa muttei ole.
[/quote]Missä minä olen noin sanonut? Aivan...
Itse en tykkää ottaa mitään isoa lemmikkiä kaupunkiin, koska liikkuminen on niin ahdasta ja valvottua. Ja jos ottaisin koiran, pitäisin huolen että minä pystyn omilla voimillani alistamaan koiran omaan tahtooni eikä päinvastoin mutta ymmärrän että jotkut ajattelevat toisin.
En siis ole koira-auktoriteetti vaan nuo ovat vain omia ajatuksiani eikä niitä ole tarkoitettu asiantuntija-avuksi.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:03"]
Mies29, ehkä Stormfront olisi foorumi enemmän makuusi. Siellähän ideologina on valkoisen rodun säilyttäminen. Saisit heti pillua kun tarkoitus on niin jalo.
[/quote]
Ne stormfrontin naiset ovat "hieman erikoisia", joten kyllä vain mies29 saisi varmasti seuraa sieltä, joten sinne vaan.
Lähdin terassille. Löysin kuin ihmeen kaupalla vapaan pöydän terassin aurinkoiselta puolelta. Viereisessä pöydässä oli polttariporukka ja morsian oli pukeutunut hoitajaksi. Kommentoin olevani terveydenhuollollisella alalla, mutta he eivät tainneet kuulla. Join lasillisen jäävettä. Takana olevassa pöydässä istui kehonrakentajamies erittäin kauniin ja hoikan naisensa kanssa. Mietin, että jos yrittäisin iskeä hänen naistaan, hän varmaan hakkaisi minut kuoliaaksi. Mutta en voisi saattaa toista ihmistä vankilaan itseni takia. Kävin toivomassa tiskiltä, että soittaisivat Conchita Wurstia, mutta baarimikko sanoi vain, että sellaista drinkkiä ei täällä ole.
-Mies 29v-