Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v miettii; kävin ulkona

Vierailija
17.05.2014 |

Ajattelin että pitäähän sitä kerran päivässä ulkona käydä. Lämpötilan korkeus yllätti, sillä minulla oli takki päällä. Kävin ensin kirjastossa mutta siellä olikin tärkeimmät paikat yllättäen suljettuna.

Sen jälkeen menin kaupungintalolle kun kuulin ihmisten puhuvan äänestämisestä. Kävin sitten äänestämässä ja se meni hyvin. 

Kävelin puiston läpi. Penkillä istui joku nuorelta näyttävä nainen ja hänellä oli iso koira. Mietin että juttelisinkohan jotakin siitä koirasta. Sitten huomasin, että koiralla on kuonokoppa ja se oli huono merkki. Kun kävelin ohi, huomasin myös naisella olevan mukanaan suuren kaljalastin, josta yksi tölkki juotu. Palstan wt-jutut tulivat mieleen, vaikka nainen näytti siistiltä ja hyvinpukeutuneelta.

Sen jälkeen puistotiellä oli vielä joku todella vanha mummo, jolla oli kaksi kassia kantamisia ja mietin hetken että tarjoutuisinko kantamaan ne kassit mutta ajattelin että mummo häkeltyisi. Mietin että pitäisi minulle jotain töitä jo olla kun on tätä terveysalan identiteettiäkin.

Halusin sitten käydä kansalaisopistolla ihan vain seisoskelemassa siinä toivossa että tutustuisin johonkin ihmiseen mutta se oli kiinni. Istuin sitten penkillä jonkun mummovanhuksen kanssa ja juteltiin vähän aikaa. Olin vähällä lähteä mummon mukaan yhteen paikkaan mutta en sitten kehdannutkaan, koska tapahtuma ei ollut niin ihmeellinen.

Kävin katsomassa koulurakennusta jos se olisi vaikka auki ja pääsisi salille. Sen vieressä näin kiikareilla katselevan naisen ja mietin että juttelisinko hänen kanssaan. Naisen takaa paljastui lastenvaunu ja ajattelin että se siitä.

Paluumatkalla harkitsin elämäni toista yksintehtyä hampurilaispaikassa käyntiä mutta se oli aika täynnä. Matka jatkui kaupan läpi. Kassalla mummeli neuvoi että S-etukortti on hyvä kun kahvi on tarjouksessa. Kuuntelin loppuun ja sanoin etten ole kahvinjuoja. Kassatyttö oli epätavallisen kaunis mutta ei kuitenkaan ylimielisen näköinen.

Sitten tavarat reppuun. Torilla mietin jäätelön ostamista mutta se oli aika kallista, halvimmillaan reilusti yli 3 euroa. Pääsin takaisin kämppään. Ensitöiksi söin suklaalevyn.

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies29 selität että nautin seksistä tuntemattoman miehen kanssa FYYSISESTI?

Vierailija
22/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:58"]

Mies 29 kävi ulkona, ihan pihalla.

[/quote]

Mies 29 on aina ihan pihalla, ihan kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 18:51"]

Miten mies29 selität että nautin seksistä tuntemattoman miehen kanssa FYYSISESTI?

[/quote]

Sulla kohoaa se itsetunto, naisen orgasmi ei ole mies29 mielestä fyysisestä stimulaatiosta johtuvaa, vaan pyskologista, ja tapahtuu vain naisen itsetunnon kohotessa.

Se on kai mies29 mielestä ikään kuin mielessä tapahtuva hyvänolontunne, joka sitten saa naisen lihakset kouristelemaan orgasmin omaisesti.

Vierailija
24/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 18:58"]

[/quote]

Sulla kohoaa se itsetunto, naisen orgasmi ei ole mies29 mielestä fyysisestä stimulaatiosta johtuvaa, vaan pyskologista, ja tapahtuu vain naisen itsetunnon kohotessa.

Se on kai mies29 mielestä ikään kuin mielessä tapahtuva hyvänolontunne, joka sitten saa naisen lihakset kouristelemaan orgasmin omaisesti.

[/quote]

Mitä vittua!? :D

Vierailija
25/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko mies29 vastata että miten on mahdollista että nautin fyysisesti seksistä vieraan kanssa  jos haen vain itsetunnon kohotusta?

Vierailija
26/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]No toki se itse yhdynnän aikana tapahtuva stimuloituminen on hyvinkin fyysistä ja mekaanista, mutta yhdyntään johtuva kiihottuminen johtuu usein eri asioista kuin miehellä. Viattomalle teinipojalle riittää paljaan ihon näkeminen ja kömpelökin kosketus naisen tai tytön puolelta herättää suurta uteliaisuutta ja saattaa aiheuttaa liiankin nopean orgasmin. Naisen yhdyntään saattelevat motivaatiotekijät ovat erilaisia. Ihmisten ikääntyessä naiset ja miehet tulevat hieman lähemmäksi toisiaan ja tilit tasoittuvat hieman. 

-Mies 29v-

Vierailija
27/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:04"]

Voisitko mies29 vastata että miten on mahdollista että nautin fyysisesti seksistä vieraan kanssa  jos haen vain itsetunnon kohotusta?

[/quote]Itsetuntoa kohottaa siis se, kun mies jahtaa ja himoaa naista. Miehen himo näkyy mm.erektiona. Naisen himo ei näy juuri mitenkään ja mieheltä vaaditaan kovempaa kuntoa ja itseluottamusta seksistä nauttimiseen. Miehen pitää olla vähän kylmäverinenkin. 

-Mies 29v-

Vierailija
28/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:05"]

[/quote]

[/quote]No toki se itse yhdynnän aikana tapahtuva stimuloituminen on hyvinkin fyysistä ja mekaanista, mutta yhdyntään johtuva kiihottuminen johtuu usein eri asioista kuin miehellä. Viattomalle teinipojalle riittää paljaan ihon näkeminen ja kömpelökin kosketus naisen tai tytön puolelta herättää suurta uteliaisuutta ja saattaa aiheuttaa liiankin nopean orgasmin. Naisen yhdyntään saattelevat motivaatiotekijät ovat erilaisia. Ihmisten ikääntyessä naiset ja miehet tulevat hieman lähemmäksi toisiaan ja tilit tasoittuvat hieman. 

-Mies 29v-

[/quote]

Paskapuhetta. Kiihotun nimenomaan miehen peniksen näkemisestä ja siitä että mies koskee minuun oikealla tavalla. :) Sori, olet väärässä.

Vierailija
29/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on todella ylimielinen asenne naisiin mies29. väität että tiedät minua paremmin mistä nautin ja minkälaisesta seksistä ja kenen miehen kanssa. Et usko vaikka sanon, että nautin tuntemattoman kanssa seksistä. Miten voisit ikinä seurustella kenenkään naisen kanssa kun koko ajan lyttäät naisia ja heidän tuntemuksiaan itsestään? aiotko naisystävällesi aina sanoa, ettei hän voi pitää tietyistä asioista vaan SINÄ tiedät paremmin mistä hän pitää ja miksi. Eikö tuo ole hivenen pelottavakin piirre? Itse en haluaisi tulla parisuhteessa koko ajan lytätyksi ja että mies kertoisi mistä minä pidän kuuntelematta mitä itse sanon.

Vierailija
31/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:07"]

[/quote]Itsetuntoa kohottaa siis se, kun mies jahtaa ja himoaa naista. Miehen himo näkyy mm.erektiona. Naisen himo ei näy juuri mitenkään ja mieheltä vaaditaan kovempaa kuntoa ja itseluottamusta seksistä nauttimiseen. Miehen pitää olla vähän kylmäverinenkin. 

-Mies 29v-

[/quote]

Naisen himo näkyy todellakin monella tavalla. Pillu valuu mahlaa ja pupillit laajenee... Pillun värikin muuttuu.

Vierailija
32/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

-Mies 29v-

[/quote]

Paskapuhetta. Kiihotun nimenomaan miehen peniksen näkemisestä ja siitä että mies koskee minuun oikealla tavalla. :) Sori, olet väärässä.

[/quote]Kiihotutko muka roikkuvan peniksen näkemisestä?

-Mies 29v-

Vierailija
33/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:14"]

[/quote]

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Kiihotutko muka roikkuvan peniksen näkemisestä?

-Mies 29v-

[/quote]

Kiihotun, miksen kiihottuisi? Miehen penis on hyvin kaunis elin.

Vierailija
34/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:13"]

-Mies 29v-

[/quote]

Naisen himo näkyy todellakin monella tavalla. Pillu valuu mahlaa ja pupillit laajenee... Pillun värikin muuttuu.

[/quote]Olet varmasti oikeassa mutta ei tuo ole yhtä näkyvää kuin miesten kohdalla. Miehen kiihottuminen näkyy vaatteiden läpi. Naisten kosteus vaihtelee ja koska naisten paikat vaihtelevat melko paljon, on miehen vaikea sanoa esim.vulvan värin tai muodon perusteella onko nainen kiihottunut vai ei, varsinkin ensimmäisellä kerralla.

-Mies 29v-

Vierailija
35/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:12"]

Sulla on todella ylimielinen asenne naisiin mies29. väität että tiedät minua paremmin mistä nautin ja minkälaisesta seksistä ja kenen miehen kanssa. Et usko vaikka sanon, että nautin tuntemattoman kanssa seksistä. Miten voisit ikinä seurustella kenenkään naisen kanssa kun koko ajan lyttäät naisia ja heidän tuntemuksiaan itsestään? aiotko naisystävällesi aina sanoa, ettei hän voi pitää tietyistä asioista vaan SINÄ tiedät paremmin mistä hän pitää ja miksi. Eikö tuo ole hivenen pelottavakin piirre? Itse en haluaisi tulla parisuhteessa koko ajan lytätyksi ja että mies kertoisi mistä minä pidän kuuntelematta mitä itse sanon.

[/quote]

VASTAA TÄHÄN MIES29!

Vierailija
36/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huomaahan sen heti sormettaessa onko nainen kiihottunut vai ei...Märkä pillu on lupaava merkki.

Vierailija
37/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:17"]

[/quote]

VASTAA TÄHÄN MIES29!

[/quote]Ehkä olen ilmaissut itseni epäselvästi ja huonosti. En siis kiistä sitä, etteikö nainen voisi nauttia seksistä 'tuntemattoman' kanssa mutta keskimäärin miehen himo on se ohjaava voima ja naisen himo vapaaehtoista tai passiivisesti ilmenevää. Siksi seksi on raskas urheilusuoritus miehelle eikä sovi herkille eikä masentuneille miehille tai tarkemmin sanoen tällaiset miehet jäävät ilman, koska he eivät osaa tai uskalla ilmaista halua kovin spontaanisti tai tarpeeksi itsevarmasti, niin että nainen alkaisi haluamaan heitä. Ja tavallisesti lähestyessä seuraus on joka tapauksessa negatiivinen. 

Laajentaisin tätä asiaa vielä sanomalla, että mielestäni mies nauttii kokonaisvaltaisemmin seksistä ja naisesta yleensä. Miehelle esim.nukkuvan naisen kosketteleminen voi olla mielenkiintoista ja stimuloivaa toimintaa, vaikka siinä ei ole vastavuoroisuutta. Naisilla tuollainen on todella harvinaista ajattelua tai käytöstä. Naisten on vaikea kiinnostua tai saada miehestä mitään lisäarvoa elämäänsä, jos mies ei aktiivisesti tuota sellaista ihailun, erektion ja väsyttävän seksisuorituksen kautta. Nainen taas voi vapaasti olla joko veltto objekti tai aktiivinen toimija. 

-Mies 29v-

Vierailija
38/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v- tietää telepaattisesti millaista naisena on harrastaa seksiä. Hänellä on käytössään tieteellinen nautintomittari jossa on mm. kokonaisvaltaisuuskäyrä. Hän on harrastanut seksiä sekä miehenä että naisena telepaattisesti ja mitannut nautinnin laadun ja määrän. Että turha jonkun naisen, saati sitten useamman tulla kertomaan hänelle kun hän meediona tietää teitä kaikkia paremmin.

Vierailija
39/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:17"]

[/quote]

VASTAA TÄHÄN MIES29!

[/quote]Ehkä olen ilmaissut itseni epäselvästi ja huonosti. En siis kiistä sitä, etteikö nainen voisi nauttia seksistä 'tuntemattoman' kanssa mutta keskimäärin miehen himo on se ohjaava voima ja naisen himo vapaaehtoista tai passiivisesti ilmenevää. Siksi seksi on raskas urheilusuoritus miehelle eikä sovi herkille eikä masentuneille miehille tai tarkemmin sanoen tällaiset miehet jäävät ilman, koska he eivät osaa tai uskalla ilmaista halua kovin spontaanisti tai tarpeeksi itsevarmasti, niin että nainen alkaisi haluamaan heitä. Ja tavallisesti lähestyessä seuraus on joka tapauksessa negatiivinen. 

Laajentaisin tätä asiaa vielä sanomalla, että mielestäni mies nauttii kokonaisvaltaisemmin seksistä ja naisesta yleensä. Miehelle esim.nukkuvan naisen kosketteleminen voi olla mielenkiintoista ja stimuloivaa toimintaa, vaikka siinä ei ole vastavuoroisuutta. Naisilla tuollainen on todella harvinaista ajattelua tai käytöstä. Naisten on vaikea kiinnostua tai saada miehestä mitään lisäarvoa elämäänsä, jos mies ei aktiivisesti tuota sellaista ihailun, erektion ja väsyttävän seksisuorituksen kautta. Nainen taas voi vapaasti olla joko veltto objekti tai aktiivinen toimija. 

-Mies 29v-

[/quote]

Se että haluaa käyttää tajuttomana olevaa ihmistä omaan seksuaaliseen stimulointiinsa ei ole mitään "kokonaisvaltaisempaa nauttimista" toisesta ihmisestä. Se lähenee seksuaalista hyväksikäyttöä ja tarkoittaa empatiakyvyn puutetta. Siinä olet kyllä oikeassa että tällainen on miehillä yleisempää.

Nainen nauttii miehen katselusta ja koskettelusta. Se on ihan kivijalka seksissä ja seksuaalisessa kiihottumisessa. Naiselle on jostain syystä plussaa se että kumppani on tähän kosketteluun suostunut ja on siinä mukana.

Vierailija
40/120 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tää mies vetää nämä tosiasiansa? Mutuin varaan rakennettuja fantasioita. Sanojen vääntelyä ja uusia merkityksiä. Täysin luupäinen suhtautuminen palautteeseen.