Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mattojen tamppaus parvekkeella

Vierailija
17.05.2014 |

Mitä mieltä olette mattojen tapauksesta parvekkeelle? Sallittua vai ei? Tamppauspaukka pihalla, mutta yläkerran asukki tempaisi mattonsa kaiteen yli ja alkoi kopistelemaan. Itse olin juomassa kahvia omalla parvekkeella. Kahvi ja vaatteet täyteen pölyä ja roskia. Ällöttävää!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tampata parvekkeella. Isännöitsijälle vaan viestiä.

Vierailija
2/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sinne suihkuun ja pyykkäämään ja keittämään uudet sumpit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko nipo jos sanon tuosta naapurille?

Vierailija
4/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ensin naapurille ja sitten vasta isännöitsijälle, jos parvekkeella tamppaaminen jatkuu.

Vierailija
5/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattoja ei saa tampata parvekkeella,eikä edes kopistella.

Vierailija
6/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et huutanut että lopeta, juot kahvia!! Siis ihan siinä hetkessä jos eläisi?

Ihan sama saako siellä mattoja tuuletella niin sinähän siellä nyt sait pölyt päällesi.

Mutta vastaus kysymykseesi: ei saa tehdä tuollasta.

Vierailija
7/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään saa kopistella toisen niskaan. Itse asun ekassa kerroksessa, joten ravistelen kyllä huoletta pikkumatot partsilla mutta ylemmistä kerroksista ei tulisi mieleenikään.

Vierailija
8/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 11:02"]Miten et huutanut että lopeta, juot kahvia!! Siis ihan siinä hetkessä jos eläisi?

Ihan sama saako siellä mattoja tuuletella niin sinähän siellä nyt sait pölyt päällesi.

Mutta vastaus kysymykseesi: ei saa tehdä tuollasta.

[/quote]

Huusin sille, että voiko lopettaa, roskat tulee minun päälle. Naapuri ei vastannut mitään. En edes tiedä minkälainen asukki siellä asuu.

Koska en ole tottunut kerrostaloasuja, en tiedä milloin on aiheellista valittaa ja milloin tulee mölyt pitää omassa mahassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi