Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten eilinen vaihdokas elokuva päättyi?

Vierailija
24.03.2014 |

En jaksanut katsoa loppuun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

selviskö miks se toinen poika sanoi olevansa walter?

Vierailija
2/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 16:04"]

selviskö miks se toinen poika sanoi olevansa walter?

[/quote]

Ilmeisesti poliisit halusivat kehuskella selvittäneensä jutun ja toivat väärän Waltherin, kun luulivat ettei kukaan huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kamala elokuva. Ei koskaan löytynyt sen naisen poikaa. Harmi että tuli katsottua, huono luin mikä.

Vierailija
4/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttava elokuva. Olin kyllä tosi kauhistunut, kun elokuvan myötä tuli ilmi miksi/mihin poika oli kadonnut (tai ne muut pojat). Ihan järkyttävää, tuntui tosi pahalta kun tietää että on tositapahtumia ja muutenkin, mitä kaikkea sairasta täällä maailmassa tapahtuukaan.

Tykkäsin kyllä elokuvasta, mutta aika järkyttynyt olo oli sen katsottuani. Tosin mä olen suht herkkä muutenkin...

Poika siis ei löytynyt, ilmeisestikään ei ikinä....

Vierailija
6/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

As Walter Collins' entire body had not been found, Christine Collins still hoped that Walter had survived. She continued to search for Walter for the rest of her life.[59]Christine Collins stayed in denial over the murder of her son Walter, and chose to believe that Walter may have still been alive in spite of the fact that the State of California had absolutely no doubt that Sarah Louise Northcott, Gordon Northcott and Sanford Clark had all participated in the murders of the two Winslow Brothers and Walter Collins, and that Walter Collins was indeed dead.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän