Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on täysidiootti, hävettää ihan kertoa..

Vierailija
17.05.2014 |

Ostettiin lapselle uusi turvaistuin autoon ja mies ei osaa asentaa sitä. Ei lue mitään käyttöohjeita, räpeltää sitä autoon ilman järjenhiventäkään. Siis jos tyyppi olisi edes fiksu näissä asioissa niin tämän voisi hyväksyä mutta se perkeleen alkueläin kiinnitti sitomalla turvavaljaat johonkin penkin muovipalaseen!!! Siis oikeesti, tosi turvallista! Miten on mahdollista että henkilö joka pärjää hyvin ja menestyy työelämässä, on lähes keharin tasolla normijutuissa?Onko kellään muilla täysimbesilli kotona?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!

Vierailija
42/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 02:48"]Ei jumalauta mikä femakkolauma täällä taas määkii. "nää on miesten hommia, miesten kuuluu osata vittu kaikki, mä oon nainen ja mulla voi mennä kynsi poikki" 

AAARRRGGHHHH!!

Meidän perheessä on oikeasti tasa-arvo. Jos toinen ei osaa tai hallitse jotain asiaa, niin ei siinä kohtaa toisella pala käpy ja napsuttele suutaan siinä vieressä kädet puuskassa, vaan kokeillaan jos itseltä sujuis sama homma paremmin. Meillä molemmat tekee ns naisten työt ja miesten työt ihan sujuvasti. Mulla on välillä kädet auton konepellin alla rasvassa, kun taas miehellä pölyrätti kourassa.

Suosittelisin avaamaan ne silmät tähän vuosituhannelle, vai jotain sata vuotiaitako täällä kirjoittelee?

[/quote]Jos meillä toimittaisiin näin, niin minä tekisin kaikki hommat keittiössä. Juu, ei kiitos! Minua ei haittaa että mieheltä ottaa enemmän aikaa esim tiskikoneen täytössä ja tyhjentämisessä. Mutta en todellakaan ala tekemään puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen räveltäjä oli mulla, ns. miesten työt jäi jo tasa-arvonkin nimissä mulle. Lisäksi olisi pitänyt koti hoitaa. Mies oli lisäksi aivan käsittämättömän huono sängyssä ja sivistymätön mollukka, uskoi kaiken mitä netissä kirjoitellaan, vaikka piti itseään suurena ajattelijana ja älykkönä. Erohan siitä tuli. Nyt on upea älykäs ja koulutettu mies, jolta kaikki edellä mainitut hommat sujuu kuin tanssi.

Vierailija
44/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 lisää, on upeaa, että vaikka joku uusi huonekalu ei loju pakkauksessaan kuukausia keskellä lattiaa vaan kootaan se miehen kanssa heti. Edellinen jätti kaiken odottamaan jotain parempaa aikaa, koska ei halunnut "hötkyillä"!

Vierailija
45/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap. Miehiä on moneksi ja naisia... Onneksi. Täällä nyt taas tuttuun tapaan vaahdotaan (jotkut niin vakavasti...), mutta itse luin ton imbesilli-jutun sarkasmiksi, eikö?

Varmasti rakastat miestäsi ja sen mukana myös hänen "vajavaisuuksiaan". Asenna vaan itse ja anna hänen hoitaa muita hommia. Voimia:)

Vierailija
46/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies tiuskaisee aina kaikkeen uuteen "en mä niistä mitään tiedä", jos pyydän katsomaan asiaa tai tutustumaan siihen tai lukemaan jotain. Joo, en minäkään tiedä, mutta jonkun on pakko aina opetella ja perehtyä...

Niin ja mun mies on juristi, luulisi, että kirjoitettujen ohjeiden yms. omaksuminen olisi helppoa, mutta ei se kyllä osaa käytäntöön tuoda yhtään mitään...

Vierailija
47/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kaikki pitäs osata, osaatko itse myös kaiken? Vai onko paikkasi vain hellalla? "henkilö joka pärjää hyvin ja menestyy työelämässä" .. No jos olet niin nero tekniikassa ja lastenistuimissa, Menestytko itse myös miehesi tavoin työelämässä?.. jos se tuo ruoan pöytään, ja tekee osansa, niin eikö se sitten mene aika tasan jos olet parempi lastenistuimissa? ***tu mitä jengiä.. ja sit kysytään miks jotkut miehet ei halua naimisiin.. huhhuh!

Vierailija
48/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten puhut miehestäsi. En minäkään tekisi yhtään mitään, en edes yrittäisi, kun kiitos olisi tälläinen. Sääliksi käy. Idiootti, imbesilli, alkueläin??? Kyllä mulle kelpais sun mies, kuulostaa ihanalta että edes yrittää.

Vierailija
49/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo insinööri, jonka mies odotteli rapussa, kun valot oli sammunut... apua, ja dee dee dee!

Mullakin on mies, päällikkötason, ja on se joissain arkielämän tilanteissa tyhmä, mut ei ihan tuota tasoa. No niin et niinku järkevinä heh heh ja nauretaan yhdessä, hölmöille miehille!!! *iso dee &kaksoispiste*

Vierailija
50/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla nopeasti päivittämään. Herättiin lapsen kanssa aamulla, mutta miestä ei näkynyt missään, koneella oli auki turvaistuimen asennusohjeet. Hetken päästä mies ilmestyi, oli käynyt heti aamutuimasta asentamassa istuimen käyttöohjeiden mukaisesti. Eli kyllä kyseessä on ihan hyvä mies :) Ja arvostan häntä niin miehenä kuin puolisonakin, välillä vaan kuppi menee nurin sen säätämiseen. Loppu hyvin kaikki hyvin ja nyt lapsikin matkaa turvallisesti!

Vierailija
51/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä siis ap

Vierailija
52/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:58"]Niinpä, olisinhan mä voinut sen istuimen asentaa (huom. olen lukenut asennusohjeet..) mutta nämä on niitä juttuja että olisi kiva että mies hoitaisi. Hoidan lähestulkoon kaiken muun kotona niin toivoisin että mies voisi sitten edes hoitaa nämä ns. miesten hommat. Nähtävästi turha toivo ja huomenna mulla on edessä istuimen asennushommat..

ap

[/quote]

Miesten hommat...voi luoja, mikä vuosisata nyt on? Tiedän vain yhden homman jossa munia välttämättä tarvitaan.

Vierailija
53/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:58"]Niinpä, olisinhan mä voinut sen istuimen asentaa (huom. olen lukenut asennusohjeet..) mutta nämä on niitä juttuja että olisi kiva että mies hoitaisi. Hoidan lähestulkoon kaiken muun kotona niin toivoisin että mies voisi sitten edes hoitaa nämä ns. miesten hommat. Nähtävästi turha toivo ja huomenna mulla on edessä istuimen asennushommat..

ap

[/quote]

Miesten hommat...voi luoja, mikä vuosisata nyt on? Tiedän vain yhden homman jossa munia välttämättä tarvitaan.

[/quote]

Kaikilta jää näköjään kiihkossaan huomaamatta tuo ap.n "mä hoidan kaiken muun". Eli mies on itse ryhtynyt tähän miesten naisten työt jakoon jättämällä ns. naisten hommat ap.n hoidettavaksi. Ap ei ole sanonut toivovansa tällaista jakoa, muttei ymmärrettävästi jaksa tehdä kaikkea.

Mutta hieno homma ap, ett mies toimi lopulta oikein!

Vierailija
54/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 09:18"]

Pakko tulla nopeasti päivittämään. Herättiin lapsen kanssa aamulla, mutta miestä ei näkynyt missään, koneella oli auki turvaistuimen asennusohjeet. Hetken päästä mies ilmestyi, oli käynyt heti aamutuimasta asentamassa istuimen käyttöohjeiden mukaisesti. Eli kyllä kyseessä on ihan hyvä mies :) Ja arvostan häntä niin miehenä kuin puolisonakin, välillä vaan kuppi menee nurin sen säätämiseen. Loppu hyvin kaikki hyvin ja nyt lapsikin matkaa turvallisesti!

[/quote]

Silti piti tehdä ämmämäinen itkupotkuraivari -avautuminen ja haukkua miehes täällä? Soititko vielä äidilles ja haukuit sillekin, kuinka paska luuseri tulikaan otettua?

Vitun alkueläin.

[/quote]

Niinpä. Mahtaako ap:n mies avautua jollain palstalla haukkuen vaimoaan idiootiksi, jos tältä ei joku "naisten homma" oikein suju. Epäilen ettei.

Vierailija
55/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä mitä tästäkin tulee kun kaikki lasten käytännön toimet ovat aina olleet minun harteillani (myös rahallisesti). Hankin tuttipullot, vaatteet, rattaat, turvaistuimet, polkupyörät, luistimet, saappaat sekä vastaan kaiken asennuksesta, varastoinnista, huollosta, asianmukaisesta käytöstä sekä lopuksi hävittämisestä.

Nyt mies haluaa erota ja pitää lapset joka toinen viikko itsellään. En ole aivan varma että tajuaako hän mitä se oikeasti vaatii? Hänen täytyisi ihan itse hankkia kaikki alusta alkaen ja jopa täyttää tiskikone sekä suoriutua pyykkivuorestakin...

Noin pihi tyyppi ei taida edes tajuta että 10e:lla ei saa kokonaista vaatekertaa edes kirpparilta. Ja minähän jätän lapsukaisten kamppeita tänne juuri niin paljon kuin äijä on niihin rahojaan laittanut. En tiedä mitä teen seuraavaksi mutta minulla on jotenkin sellainen tunne että tästä ei hyvä heilu... :(

Vierailija
56/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu että aika monella miehellä on se meininki että "käyttöohjeet on tyhmiä varten", sitten aletaan jotain laitetta asentaan paikalleen tai käyttään ja siinä vierähtää hetki kun ihmetellään mitenkäs tämä nyt tuleekaan ja rävelletään muutaman kerran väärin. Siinä ihmettelyajassa olisi jo lukenut ne käyttöohjeet. 

Huvittava keskustelu syntyi tästä "miesten/naisten hommat". Kaikkia asioita ei pysty luokittelemaan vain toisen hommiksi (esim. lastenistuimen asennus? Mun mielestä se nyt on asia joka kuuluu kummallekin vanhemmalle osata), mutta jotkut hommat vain on vähän enemmän miesten hommia. Itse olen työskennellyt automekaanikkona jo vuosia, mutta joudun työpaikalla välillä pyytämään miehiltä apua jossain oikein raskaissa hommissa vaikka en itse mikään voimaton hernekeppi olekaan. Ja se on mun mielestä ihan ok, en koe sitä mitenkään tasa-arvoa loukkaavana, monet miehet nyt vain sattuu olemaan voimakkaampia kuin monet naiset. Tästä asiasta kävin useasti vääntöä erään wannabe-feministin kanssa, joka loukkaantui jos puhui sähkömiehestä eikä sähköasentajasta.

Vierailija
57/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsi ehkä monessa perheessä nykyaikana miettiä ettei ole olemassa miesten tai naisten töitä vaan aikamoni nainen osaa esim.remontoida ja moni mies kokata. Siis karkeasti otettu esimerkki, mutta turhaa lyödä päätä seinään jos toinen ei osaa ja kokee tilanteen ikäväksi. MInulla isä opetti miesten töitä jotta voin sitten tehdä kun on oma koti. Mieheni osaa kyllä tehdä vaikka mitä, mutta tehdään mitä osataan.

Vierailija
58/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 09:18"]

[/quote]

Silti piti tehdä ämmämäinen itkupotkuraivari -avautuminen ja haukkua miehes täällä? Soititko vielä äidilles ja haukuit sillekin, kuinka paska luuseri tulikaan otettua?

Vitun alkueläin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi