Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö MSG buustamaan ruokien makua?

Vierailija
10.11.2025 |

Taidan laittaa tilaukseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus kymmenen vuotta sitten kilon maustekaupasta.

Hitaasti ja harvoin olen käyttänyt. Sopii tosi hyvin kasvisruokiin antamaan "lihanmakua" ja aika moneen muuhunkin ruokaan. Ei tarvitse paljoa.

Joskus 00 tienoilla oli mammoilla se msg-paniikki, kun prosentilla ihmisistä oli lievä yliherkkyys aineeseen. Monta hyvää ruokaa pilattiin typerän psykoottisen pelon takia.

Vierailija
2/10 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Schenker Group on hyvä, mutta en ole huomannut, että se mitään safkoja buustaisi. Joten vastaukseni on kielteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä sanot tuon otsikon? "Käytätkö ämäsgee buustaamaan ruokien makua?" Mikä tää juttu on, että ei kirjoiteta sijapäätteitä? Onko se vain laiskuutta vai kenties osaamattomuutta?

Vierailija
4/10 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin joskus kymmenen vuotta sitten kilon maustekaupasta.

Hitaasti ja harvoin olen käyttänyt. Sopii tosi hyvin kasvisruokiin antamaan "lihanmakua" ja aika moneen muuhunkin ruokaan. Ei tarvitse paljoa.

Joskus 00 tienoilla oli mammoilla se msg-paniikki, kun prosentilla ihmisistä oli lievä yliherkkyys aineeseen. Monta hyvää ruokaa pilattiin typerän psykoottisen pelon takia.

Tutkimuksissa ei ole löydetty yhtäkään ihmistä, jonka yliherkkyys voitaisiin todeta sokkotutkimuksilla. Jos ihminen ei tiedä syövän natrium glutamaattia niin oireita ei tule. Msg:tä on luonnostaan mm lihassa, sienissä ja tomaateissa, joten aineelle herkän pitäisi saada reaktio myös näistä. 

Vierailija
5/10 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullutkaan.

Vierailija
6/10 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kyllä - laitan sitä kaikkiin ruokiin ja jengi tykkää kotiruoan mausta. Kotikeittiössä en mihinkään.

Vierailija
7/10 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä sanot tuon otsikon? "Käytätkö ämäsgee buustaamaan ruokien makua?" Mikä tää juttu on, että ei kirjoiteta sijapäätteitä? Onko se vain laiskuutta vai kenties osaamattomuutta?

Olen pahoillani että olet homo

Vierailija
8/10 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis etkö ymmärrä, mitä kysyn?

Vierailija
9/10 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että olet hämmentynyt homo.

Vierailija
10/10 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että olet hämmentynyt homo.

Pikku Eemi ei ymmärrä vaikeita sanoja ja asioita. Juuri viime viikolla oppi lukemaan ilman tavuviivoja. Reipas parikymppinen nuori mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän