Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on täysidiootti, hävettää ihan kertoa..

Vierailija
17.05.2014 |

Ostettiin lapselle uusi turvaistuin autoon ja mies ei osaa asentaa sitä. Ei lue mitään käyttöohjeita, räpeltää sitä autoon ilman järjenhiventäkään. Siis jos tyyppi olisi edes fiksu näissä asioissa niin tämän voisi hyväksyä mutta se perkeleen alkueläin kiinnitti sitomalla turvavaljaat johonkin penkin muovipalaseen!!! Siis oikeesti, tosi turvallista! Miten on mahdollista että henkilö joka pärjää hyvin ja menestyy työelämässä, on lähes keharin tasolla normijutuissa?Onko kellään muilla täysimbesilli kotona?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 01:13"]

Ei ole insinööri, mutta omaa lehmän hermot eli jaksaa nyplää tuollaisten asioiden kanssa. Itse olen suoraviivaisempi, luen ohjeet ja toteutan, jos ei onnistu niin hermo menee välittömästi, siksi en myöskään tykkää tehdä noita asennushommia.

ap

[/quote]

Itellä sama. Luen ohjeet hartaasti ja teen paraani mukaan. Mutta vissiin on se peukalo keskellä kämmentä. Hermo menee heti jos ei skulaa. Mies onneksi osaa, on tuhattaituri ja perehtyy jopa ohjeisiin. Ihme äijä. Taakse on jääneet ne päivät kun paukutin taulukoukkua seinään korkkarilla...

Itellä ei tuo älli riitä mihinkään kolmiulotteiseen hommaan. Saan kyllä mööpelit kasaan ohjeen mukaan jne. mutta ällistys oli suuri kun ostin Ikeasta kirjahyllyn. Vehe on niin iso, että sen kokoamiseen ei meinannut tila riittää. Sohva ja tv-taso tiellä yms. Mies vaan lato palikat matolle ja ruuvasi kasaan. Ite siinä jossain vaiheessa tahtia lyödessä ja ohjeita lukiessa huomasin, että nyt tämä menee väärin päin!!! Paniikkipaniikkipaniikki. Mies totesi, että tilanpuutten vuoksi kasaan eri päin kuin ohjeessa neuvotaan, ettei tarvii nostella eikä käännellä sitä vaan nostetaan se tästä suoraan paikoilleen. Meikä Hoo Moilasena että näinköhän. Mutta niin vaan se meni!

Mutta edelleen, minä vaihdan meidän taloudessa autoon renkaat, laitan pääasiassa ruoan, maksan laskut ja asioin virastoihin ja liikkeisiin, päätän puhelimesta ja netistä jne. Mutta miehellä on ne omat vastuualueet, jotka olen "näppärästi" ulkoistanut hänelle. Eli kaikki ne hommat joissa mulla palaa pinna. Mies taas on tosi kätsä niissä! Mies korjaa elektroniikkaa, asentaa uudet laitteet ja tottelee käskyjä. Minä ihailen häntä, mulla ei mee hermot ja molemmin puolinen kunnioitus on aitoa. Niin sen pitä mennä, että kumpikin tekee mitä osaa, ei sitä mikä on miesten ja naisten hommaa.

Vierailija
22/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 01:32"]

Mies korjaa elektroniikkaa, asentaa uudet laitteet ja tottelee käskyjä. Minä ihailen häntä, mulla ei mee hermot ja molemmin puolinen kunnioitus on aitoa. Niin sen pitä mennä, että kumpikin tekee mitä osaa, ei sitä mikä on miesten ja naisten hommaa.

[/quote]

Repesin, kun pääsin loppuun. Tuollainen työnjako kuulostaa loistavalta... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten itse kiinnittänyt kun tunnut olevan vähintään lastenistuinnero?

Vierailija
24/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta mikä femakkolauma täällä taas määkii. "nää on miesten hommia, miesten kuuluu osata vittu kaikki, mä oon nainen ja mulla voi mennä kynsi poikki" 

AAARRRGGHHHH!!

Meidän perheessä on oikeasti tasa-arvo. Jos toinen ei osaa tai hallitse jotain asiaa, niin ei siinä kohtaa toisella pala käpy ja napsuttele suutaan siinä vieressä kädet puuskassa, vaan kokeillaan jos itseltä sujuis sama homma paremmin. Meillä molemmat tekee ns naisten työt ja miesten työt ihan sujuvasti. Mulla on välillä kädet auton konepellin alla rasvassa, kun taas miehellä pölyrätti kourassa.

Suosittelisin avaamaan ne silmät tähän vuosituhannelle, vai jotain sata vuotiaitako täällä kirjoittelee?

Vierailija
25/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 02:48"]Ei jumalauta mikä femakkolauma täällä taas määkii. "nää on miesten hommia, miesten kuuluu osata vittu kaikki, mä oon nainen ja mulla voi mennä kynsi poikki" 

AAARRRGGHHHH!!

Meidän perheessä on oikeasti tasa-arvo. Jos toinen ei osaa tai hallitse jotain asiaa, niin ei siinä kohtaa toisella pala käpy ja napsuttele suutaan siinä vieressä kädet puuskassa, vaan kokeillaan jos itseltä sujuis sama homma paremmin. Meillä molemmat tekee ns naisten työt ja miesten työt ihan sujuvasti. Mulla on välillä kädet auton konepellin alla rasvassa, kun taas miehellä pölyrätti kourassa.

Suosittelisin avaamaan ne silmät tähän vuosituhannelle, vai jotain sata vuotiaitako täällä kirjoittelee?

[/quote]

Asiaa!

Vierailija
26/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 02:48"]

Ei jumalauta mikä femakkolauma täällä taas määkii. "nää on miesten hommia, miesten kuuluu osata vittu kaikki, mä oon nainen ja mulla voi mennä kynsi poikki" 

AAARRRGGHHHH!!

[/quote]

Oletko jotenkin vajaa vai miksi sinulla on sellainen luulo että nimenomaan feministit on täällä jakaneet työt sekä miesten että naisten vastaaviin? Kyllä ne femakot on sen sun todellisen tasa-arvos puoltajia.

Vierailija
27/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit on rumia ja ne pitää pahaa ääntä eikä niistä ole yhtään mihinkään.

Vierailija
28/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vielä tyhmempi umpi-idiootti haukkuu siippaansa täällä. HANKI ELÄMÄ!

Vierailija
29/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄH?! Siksi se turvaistuin ostetaan, että se kiinnitetään penkkiin oikein. Eihäs sitä koko istuinta sitten tarvi, jos sitä ei kiinnitä oikein.

tosi vaikea kyllä uskoa,että apn mies käy ihan täysillä muuallakaan elämässä? Menestyy työelämässä? Siis käy jossain suojatyössä? Onko sillä edes ajokorttia?

Vierailija
30/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tasan tarkkaan niin, ettei toi hamepuoli osaa mitään. Vittu, kynnetkin pitää hoidattaa jossain hoitolallassa. Mä asennan tuolit, korjaan kaiken, hoidan ulkotyöt ja teen ruuankin 70 rosenttisesti ja syötävästä ruuasta 100 %. Ämmä ei tiedä, mutta lähtee tangentin suuntaan kun nuorin kolli saavuttaa 18vee ikäpyykin. Pyöriköön nurkissa vielä.

Vierailija
31/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on ruualla ja syötävällä ruualla?!

Vierailija
32/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minun korvaani kuulostaa ikavalta etta omasta puolisosta voi puhua noin, ja kutsua imbesilliksi. Josmolemmat lahtisivat talle linjalle, voisi olla etta suhde kestaisi hyvin lyhyen aikaa. Ei kaikesta tarvitse olla samaa mielta, mutta en ikina lahtisi mustamaalaamaan omaani jonnekkin palstalle. Onko tama yleinen ilmio etta puolisot puhuvat toisistaan, kun joistain koiranpennuista, jotka kakkivat olkkarin matolle????

Vierailija
33/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä avutonta sakkia. Oletteko te nuoret äidit tosiaan ihan kädettömiä ja jakamassa askareita ns. Miesten ja Naisten töihin, mitä tasa-arvoa se on?! Se tekee, joka osaa ja naisellisuus ei ole sidoksissa pölynimuriin tai miehekkyys jakoavaimeen :O

Kaikkein tympein ja kypsymättömin piirre on kuitenkin tuo puolisoiden ilkkuminen ja lyttääminen! Ihan oikeastiko olette joutuneet valitsemaan niin huonoja miehiä lastenne isiksi, että kunnioitus on tuota luokkaa? Miksei olekaan käynyt parempi flaksi, miettikääpä peilin äärellä tovi.

Vierailija
34/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 06:01"]

Meillä on tasan tarkkaan niin, ettei toi hamepuoli osaa mitään. Vittu, kynnetkin pitää hoidattaa jossain hoitolallassa. Mä asennan tuolit, korjaan kaiken, hoidan ulkotyöt ja teen ruuankin 70 rosenttisesti ja syötävästä ruuasta 100 %. Ämmä ei tiedä, mutta lähtee tangentin suuntaan kun nuorin kolli saavuttaa 18vee ikäpyykin. Pyöriköön nurkissa vielä.

[/quote]rosenttisesti? Sika!

Vierailija
35/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa viisasta haukkua täällä puolisoaan mm. inbesilliksi! Kertoo kyllä kirjoittajista kaiken tarpeellisen.

Vierailija
36/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:59"]

ans ku mä arvaan... sun mies varmaan ammatiltaan ihan insinööri.

[/quote]

Olin juuri heittämässä tämän saman veikkauksen! :D

Vierailija
37/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 06:24"]

[/quote]Hih, samaa ihmettelin.

Vierailija
38/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 06:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 06:24"]

[/quote]Hih, samaa ihmettelin.

[/quote]

Olisiko näin, että miehen kokkaamat ruuat ovat syömiskelposia, naisen taas niin epäonnistuneita, ettei niitä voi sanoa syötäväksi ruuaksi. Oletteko vähän "inbesillejä" :P

Vierailija
39/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:59"]

ans ku mä arvaan... sun mies varmaan ammatiltaan ihan insinööri.

[/quote]Eivät ole tumpeloita. Kaikki mikä vähänkin tekniikkaan liittyy niin osaavat.

Vierailija
40/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkueläin :'Ddd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi