Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko ns. pahan silmän tai kirouksien olemassaoloon?

Vierailija
20.12.2020 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko pahaan silmään varsinaisesti mutta uskon kyllä että siinä on jotain itua. Jos joku toivoo oikein pahasti toiselle hallaa, negatiivinen energia voi aiheuttaa pahaa sekä kohteelle että tälle toivojalle. Yritän yleensä ajatella ihmisistä hyvää

Vierailija
22/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon.  Olen itse ollut aikanaan sekaantunut vähän pimeämmän lajin okkultismiin (Setin temppelin jäsen jne) ja kokenut sen voiman. Nykyään uskova kristitty ja irtisanoutunut moisesta.

Mutta sekin on totta mitä joku tuossa yllä sanoi että niitä ei loppujen lopuksi  tällaisessa maallistuneeessa maassa ole kovin paljoa, jotka osaa tehokkaasti langettaa kirouksia. Eli ensisijainen epäilys ei ole syytä olla kiroukset jos on ongelmia, ellei ole astunut sellaisten tahojen varpaille jotka oikeasti tuntee noita asioita.

Kiinnostaisi kuulla lisää, mutta et varmaankaan halua täällä kertoa temppeliajoistasi.

En nyt ainakaan mitenkään tarkasti... Mutta noista kirouksista vielä se, että niihin on monia tekniikoita ja joidenkin vaikutukset on melkoisen ilkeitä.

Eka on vähän kuin käänteinen henkiparannus tai reikienergin lähetys, eli henkilö on oppinut aistimaan ja manipuloimaan elämänenergiaa ja pääsee käsiksi kohteen energiakenttään, aiheuttaen siinä kaaosta tai imien energiaa pois. Tällaista kohtaan aika monella on kohtuu hyvä suoja, ellei ole jotenkin valmiiksi epätasapainoisessa tilassa.

Sitten on magiatyyppisiä tekniikoita esim. sigilit ja  servitorit, joilla kokeneet voi saada melkoisia tuloksia aikaan.

Ja kaikkein ilkein, johon olen itsekin syyllistynyt (kuten myös tuohon edelliseen kohtaan), onneksi tosin toista okkultistia vastaan vain, eli henkiolentojen yhteyteen tietoisesti pyrkiminen ja näiden kanssa sopimuksen tekeminen, niin että henkiolento suorittaa kohteen ahdistelun. Eivät muuten ole kivoja sopimuskumppaneita ollenkaan, eivät pysy kivasti omassa talutusnuorassa niin että tekisivät vaan mitä on sovittu, sovittua hintaa vastaan, ja sitten häipyisivät.

Tuttua tietoa. Keiden kanssa olet itse tehnyt sopimuksia, jos viitsit laittaa vaikka alkukirjaimet? Oletan, että Goetiasta kyse. Mutta ymmärrän senkin, jos et halua kertoa enempää.

En uskalla edes mielessäni lausua niitä nimiä enää, etten vahingossa kutsu näitä kavereita takaisin. Tiedän että Pyhä Henki suojelee, mutta en halua kiusata, kun olen itse kerran tietoisuuteni avannut tällaisille sympaattisille entiteeteille, ja tosiaan ollut vaikeuksia päästä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nnnope. Ihminen eläin siinä missä vieressäni kehräävä kissa. Meillä ei ole mitään yliluonnollisia voimia.

Okkultistisesta näkökulmasta hauska vertaus siksi, että kissalla perinteisesti juurikin on monenlaisia kykyjä: moni harjoittaja pitää kissaa ihan siksi että kissat aistii vieraat henget ja energiat erinomaisesti, silloinkin jos isäntä tai emäntä on uponnut liikaa arkeensa ja ajatuksiinsa huomatakseen...

Vierailija
24/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, omaan eksoottista verenperimää ja sen mukana tiedän paljon näistä asioista. 

Kerro lisää.

Vierailija
25/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon.  Olen itse ollut aikanaan sekaantunut vähän pimeämmän lajin okkultismiin (Setin temppelin jäsen jne) ja kokenut sen voiman. Nykyään uskova kristitty ja irtisanoutunut moisesta.

Mutta sekin on totta mitä joku tuossa yllä sanoi että niitä ei loppujen lopuksi  tällaisessa maallistuneeessa maassa ole kovin paljoa, jotka osaa tehokkaasti langettaa kirouksia. Eli ensisijainen epäilys ei ole syytä olla kiroukset jos on ongelmia, ellei ole astunut sellaisten tahojen varpaille jotka oikeasti tuntee noita asioita.

Kiinnostaisi kuulla lisää, mutta et varmaankaan halua täällä kertoa temppeliajoistasi.

En nyt ainakaan mitenkään tarkasti... Mutta noista kirouksista vielä se, että niihin on monia tekniikoita ja joidenkin vaikutukset on melkoisen ilkeitä.

Eka on vähän kuin käänteinen henkiparannus tai reikienergin lähetys, eli henkilö on oppinut aistimaan ja manipuloimaan elämänenergiaa ja pääsee käsiksi kohteen energiakenttään, aiheuttaen siinä kaaosta tai imien energiaa pois. Tällaista kohtaan aika monella on kohtuu hyvä suoja, ellei ole jotenkin valmiiksi epätasapainoisessa tilassa.

Sitten on magiatyyppisiä tekniikoita esim. sigilit ja  servitorit, joilla kokeneet voi saada melkoisia tuloksia aikaan.

Ja kaikkein ilkein, johon olen itsekin syyllistynyt (kuten myös tuohon edelliseen kohtaan), onneksi tosin toista okkultistia vastaan vain, eli henkiolentojen yhteyteen tietoisesti pyrkiminen ja näiden kanssa sopimuksen tekeminen, niin että henkiolento suorittaa kohteen ahdistelun. Eivät muuten ole kivoja sopimuskumppaneita ollenkaan, eivät pysy kivasti omassa talutusnuorassa niin että tekisivät vaan mitä on sovittu, sovittua hintaa vastaan, ja sitten häipyisivät.

Sä olet entinen Aurora pylonin papitar joka sekosi jessejuttuihin kun ei nuppi kestänyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi