Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako muita siivota, jos toinen vain makaa?

Vierailija
20.12.2020 |

Varsinkin jos riita päällä. Koen sen tosi alistavaksi, että toinen vain rentoutuu ja ajattelee että puuhaa sinä siellä vain kaiken saastan kanssa, se on kivaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa maata, kun toinen siivoaa.

Vierailija
2/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja tunne taitaa olla molemminpuoleinen, koska se on tehokkain tapa saada mies siivoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa asua jonkun kanssa.

Vierailija
4/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene makaamaan itsekin.

Vierailija
5/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa siivota jos joku muu on läsnä, omen tehokkaampi kun saan touhuta yksin.

Vierailija
6/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistanut vaan vaivuin vitu**ksen sekaiseen itsesääliin, jota ei tietenkään saanut näyttää, koska hirveä sota olisi syttynyt.

Onneksi ei tarvitse katsella enää ikinä mitään röhnöttäjää! Kaikki hommat teen hymyssä suin yksin, itselleni! Eikä täällä enää sotkua olekaan, kun sikapossu on häipynyt.

Fokus on nyt opiskelussa ja töissä. 💃

Ennen energia meni kulissien pystyssä pitämiseen. Miehistä on vain vaivaa, riesaa, haittaa, surua, pettymyksiä...

Vierailija
7/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toi se just on jos tuntuu siltä, että siivoaa orjana palkatta sille toiselle ja tekee niitä inhottavia paskahommia joita toinen ei halua tehdä. Ei ihme että se tuntuu ahdistavalta ja tuntee itsensä arvottomaksi. En sitten tiedä, miten vanhanajan naiset tämän järkeilivät, he kai ihan järjestään siivosivat yksin ja mies makasi töiden jälkeen... tosi vaikea eläytyä. tai voihan se olla, että se on aina ollut samalla tavalla, että hyvät miehet siivoavat mukana, huonot miehet makaavat.

Vierailija
8/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Ei siivoaminen ole minulle mitään ikävää puuhaa, vaan ihan mukavaa tekemistä, johon minua ei tarvitse käskeä. Luultavasti laitan piuhat korviin ja kuuntelen siinä samalla äänikirjaa, joten olen aika omissa maailmoissani siivotessani ja minua ei häiritse mikään. Ei varsinkaan sohvalla loikoilijat.

Vierailija
9/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin toi se just on jos tuntuu siltä, että siivoaa orjana palkatta sille toiselle ja tekee niitä inhottavia paskahommia joita toinen ei halua tehdä. Ei ihme että se tuntuu ahdistavalta ja tuntee itsensä arvottomaksi. En sitten tiedä, miten vanhanajan naiset tämän järkeilivät, he kai ihan järjestään siivosivat yksin ja mies makasi töiden jälkeen... tosi vaikea eläytyä. tai voihan se olla, että se on aina ollut samalla tavalla, että hyvät miehet siivoavat mukana, huonot miehet makaavat.

Miksi meidän kodissa ei ole mitään inhottavia paskahommia? Missä läävässä te oikein asutte, jos teillä sellaisia on.. ?

Vierailija
10/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa maata jos mies siivoaa.

Ja kun itse siivoan, haluan tehdä yksin. Inhoan siivota miehen kanssa, koska meillä on niin eri käsitys kaikesta tähän liittyvästä.

Minusta järkevin menettely on se, että jatkuvasti tehdään pientä ylläpitoa (rikkaimurilla imurointi, pintojen pyyhintä, tavaroiden vieminen omille paikoille jne). Mies taas ei häiriinny jos edellä mainittu on tekemättä ja suursiivoaa. Teen mielelläni ylläpitosiivousta mutta en halua miestä auttamaan koska hän alkaa suursiivota eli siirrellä huonekaluja, viedä mattoja ulos, mopata. Teen suursiivoukset sitten erikseen kun sille on tarve ja väli pitenee ylläpitosiivouksen avulla. Lisäksi miehelle pitää erikseen kertoa esim että pöytärätillä ei pyyhitä lattioita.

Vierailija
11/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ei siivota jos toinen vain makaa. Miksi minua pitäisi kiinnostaa jos muita ei kiinnosta. En ole kenenkään ilmainen piika.

Vierailija
12/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koskaan kumpikaan makaa, jos on siivottavaa. Kotihommat hoidetaan yhdessä pois alta, ja sitten saa kumpikin tehdä mitä huvittaa, vaikka maata.

Vierailija
13/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi meidän kodissa ei ole mitään inhottavia paskahommia? Missä läävässä te oikein asutte, jos teillä sellaisia on.. ?

No onhan se itsestään selvää että sian kanssa asuessa kämppä muuttuu pskaiseksi lääväksi. Tilanne on helppo korjata kippaamalla sika pellolle pysyvästi.

Vierailija
14/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun oon yleensä se makaaja.

Vierailija
15/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Likaisin homma on suihkun lattiakaivon puhdistus, mutta kun siinä pitää hiussiepparia ja sen puhdistaa aina silloin tällöin, niin eipä sinne kovin kummoistaa moskaa kerry. Miehellä on lyhyet hiukset, joten pitkät hiukset ovat minun ja teinien päistä vain.

Imurointi on hyvällä impparilla nopeaa ja kun huonekaluja ei ole liikaa, niin se on helpo juttu. Tasot ja pinnat on helppo pyyhkäistä pölyttömiksi, kun niillä ei ole roinaa. Vessaa on tähän saakka pessyt muutenkin se jota alkaa häiritsemään, eikä siinäkään touhussa montaa minuuttia mene. Keittiö on yleensä aina siisti ja ruuanlaiton yhteydessä se on helppo laittaa aina kuntoon, joten paskahommia ei ole sielläkään. Mies tarttuu ihan yhtä helposti imuroin kuin minäkin ja sekin on ihan normaalia, että teinit ovat siivonneet talon siihen mennessä, kun tulen töistä perjantaina.

Vierailija
16/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun oon yleensä se makaaja.

Olen laihduttamassa ja en oikein kykene siivoamaan. Nyt painoa on enää 125 kg.

Vierailija
17/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten ei siivota jos toinen vain makaa. Miksi minua pitäisi kiinnostaa jos muita ei kiinnosta. En ole kenenkään ilmainen piika.

Olet kuitenkin ollut yksi kotia likaavita tyypeistä.

Vierailija
18/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista. Ei siivoaminen ole minulle mitään ikävää puuhaa, vaan ihan mukavaa tekemistä, johon minua ei tarvitse käskeä. Luultavasti laitan piuhat korviin ja kuuntelen siinä samalla äänikirjaa, joten olen aika omissa maailmoissani siivotessani ja minua ei häiritse mikään. Ei varsinkaan sohvalla loikoilijat.

Sama täällä. Itse kuuntelen musiikkia siivotessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi