Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko ns. pahan silmän tai kirouksien olemassaoloon?

Vierailija
20.12.2020 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mutta uskon ns isien synteihin eli pahat asia seuraavat pahimmillaan monta sukupolvea. Nykytermein geeniperimä ja vanhat perityt tavat myöskin. Myös karmaan uskon.

Vierailija
2/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ne Egyptin pyramidien ym. kiroukset totta. Tietysti järkeen käypää jos hautarauhaa rikotaan.

Paha silmä? Voihan sen nahoissaan tuntea jos joku ajattelee pahaa, puhuu pahaa ja käyttäytyykin törkeästi. Tiedä sitten voiko tuosta puhua muuna kuin tyypillisenä kus*pään käyttäytymisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mutta ajattelen myös, että ne on yleensä tavisten lähettäminä niin heikkoja, ettei niistä juurikaan vahinkoa ole. Oli se sitten tiedostettua tai tiedostamatonta.

Vierailija
4/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aiemmin, mutta nyt näyttää Haavistolaisten myötä uusi aika koittaneen.

Vierailija
5/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
6/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmaan uskon.

Vierailija
7/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pienintäkään syytä uskoa kirouksiin. Uskon kyllä siihen, että monet tienaavat isot rahat noilla höpinöillä.

Esimerkiksi Saksan toisen maailmansodan hirmutöiden palkkanako oli kollektiivisesti ja yksilöllisesti useiden sukupolvien isien syntien mukaisesti euroopan rikkain teollisuusvaltio?

Kiroukset on vain tekosyy peitellä omaa välinpitämättömyyttä ja empatianpuutetta muiden ihmisten kärsimykselle. On helppo sanoa, että ne ovat kohtalonsa ehkä edellisissä elämissä ansainneet. 

Vierailija
8/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha silmä = peräpukamat

Vierailija
9/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Joidenkin ihmisten paha tahto myrkyttää kaiken heidän ympäriltään.

10/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Mutta jos ihminen itse uskoo tulleensa kirotuksi, se voi vahingoittaa häntä vakavasti.

Vierailija
11/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, omaan eksoottista verenperimää ja sen mukana tiedän paljon näistä asioista. 

Vierailija
12/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon.  Olen itse ollut aikanaan sekaantunut vähän pimeämmän lajin okkultismiin (Setin temppelin jäsen jne) ja kokenut sen voiman. Nykyään uskova kristitty ja irtisanoutunut moisesta.

Mutta sekin on totta mitä joku tuossa yllä sanoi että niitä ei loppujen lopuksi  tällaisessa maallistuneeessa maassa ole kovin paljoa, jotka osaa tehokkaasti langettaa kirouksia. Eli ensisijainen epäilys ei ole syytä olla kiroukset jos on ongelmia, ellei ole astunut sellaisten tahojen varpaille jotka oikeasti tuntee noita asioita.

Vierailija
13/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon.  Olen itse ollut aikanaan sekaantunut vähän pimeämmän lajin okkultismiin (Setin temppelin jäsen jne) ja kokenut sen voiman. Nykyään uskova kristitty ja irtisanoutunut moisesta.

Mutta sekin on totta mitä joku tuossa yllä sanoi että niitä ei loppujen lopuksi  tällaisessa maallistuneeessa maassa ole kovin paljoa, jotka osaa tehokkaasti langettaa kirouksia. Eli ensisijainen epäilys ei ole syytä olla kiroukset jos on ongelmia, ellei ole astunut sellaisten tahojen varpaille jotka oikeasti tuntee noita asioita.

Kiinnostaisi kuulla lisää, mutta et varmaankaan halua täällä kertoa temppeliajoistasi.

Vierailija
14/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kuulla lisää, mutta et varmaankaan halua täällä kertoa temppeliajoistasi.

En nyt ainakaan mitenkään tarkasti... Mutta noista kirouksista vielä se, että niihin on monia tekniikoita ja joidenkin vaikutukset on melkoisen ilkeitä.

Eka on vähän kuin käänteinen henkiparannus tai reikienergin lähetys, eli henkilö on oppinut aistimaan ja manipuloimaan elämänenergiaa ja pääsee käsiksi kohteen energiakenttään, aiheuttaen siinä kaaosta tai imien energiaa pois. Tällaista kohtaan aika monella on kohtuu hyvä suoja, ellei ole jotenkin valmiiksi epätasapainoisessa tilassa.

Sitten on magiatyyppisiä tekniikoita esim. sigilit ja  servitorit, joilla kokeneet voi saada melkoisia tuloksia aikaan.

Ja kaikkein ilkein, johon olen itsekin syyllistynyt (kuten myös tuohon edelliseen kohtaan), onneksi tosin toista okkultistia vastaan vain, eli henkiolentojen yhteyteen tietoisesti pyrkiminen ja näiden kanssa sopimuksen tekeminen, niin että henkiolento suorittaa kohteen ahdistelun. Eivät muuten ole kivoja sopimuskumppaneita ollenkaan, eivät pysy kivasti omassa talutusnuorassa niin että tekisivät vaan mitä on sovittu, sovittua hintaa vastaan, ja sitten häipyisivät.

Vierailija
15/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ainakaan mitenkään tarkasti... Mutta noista kirouksista vielä se, että niihin on monia tekniikoita ja joidenkin vaikutukset on melkoisen ilkeitä.

Eka on vähän kuin käänteinen henkiparannus tai reikienergin lähetys, eli henkilö on oppinut aistimaan ja manipuloimaan elämänenergiaa ja pääsee käsiksi kohteen energiakenttään, aiheuttaen siinä kaaosta tai imien energiaa pois. Tällaista kohtaan aika monella on kohtuu hyvä suoja, ellei ole jotenkin valmiiksi epätasapainoisessa tilassa.

Sitten on magiatyyppisiä tekniikoita esim. sigilit ja  servitorit, joilla kokeneet voi saada melkoisia tuloksia aikaan.

Ja kaikkein ilkein, johon olen itsekin syyllistynyt (kuten myös tuohon edelliseen kohtaan), onneksi tosin toista okkultistia vastaan vain, eli henkiolentojen yhteyteen tietoisesti pyrkiminen ja näiden kanssa sopimuksen tekeminen, niin että henkiolento suorittaa kohteen ahdistelun. Eivät muuten ole kivoja sopimuskumppaneita ollenkaan, eivät pysy kivasti omassa talutusnuorassa niin että tekisivät vaan mitä on sovittu, sovittua hintaa vastaan, ja sitten häipyisivät.

Tuttua tietoa. Keiden kanssa olet itse tehnyt sopimuksia, jos viitsit laittaa vaikka alkukirjaimet? Oletan, että Goetiasta kyse. Mutta ymmärrän senkin, jos et halua kertoa enempää.

Vierailija
16/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon valoon ja voimaan. Uskon että heikoilla olevat ovat potentiaaleja matalan energian, toksisen negatiivisuuden itseensävetäjiä.

Vierailija
17/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmä nyt niin hullu sentään ole. :D Eli en usko.

Vierailija
18/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nnnope. Ihminen eläin siinä missä vieressäni kehräävä kissa. Meillä ei ole mitään yliluonnollisia voimia.

Vierailija
19/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon valoon ja voimaan. Uskon että heikoilla olevat ovat potentiaaleja matalan energian, toksisen negatiivisuuden itseensävetäjiä.

Henkinen vastustuskyky toisin sanoen heikentynyt. Miksei fyysinenkin jos taloudellisista/terveydellisistä ym.  ongelmista kyse.

Vierailija
20/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan uskoa ja langettaa kirouksen pettäjäpuolison niskaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä