Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä valintoja elämässä kadut?

Vierailija
16.05.2014 |

,,,

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lapsistani.

Jos olisin saanut tietää, millaista helvettiä elämäni tulee hänen kanssaan olemaan, olisin varmasti keskeyttänyt raskauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:29"]

Yhtä lapsistani.

Jos olisin saanut tietää, millaista helvettiä elämäni tulee hänen kanssaan olemaan, olisin varmasti keskeyttänyt raskauden.

[/quote]

Musta sanottiin aivan samaa... ja silti olen niin kiltti, että huolehdin rakkaan äitini voinnista ja katson sen perään. Raukka kun on ihan seniili ja rapakunnossa. Kymmenen vuotta nyt on mennyt sen asioita hoidellessa ja varmaan parikymmentä vielä edessä.. kovilla koroilla maksan velkani.

Vierailija
4/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että aloin lukemaan vauva foorumia

Vierailija
5/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi pitänyt mennä lukioon vaan suoraan ammattikouluun sille linjalle, josta aikuispuolelta lopulta valmistuin.

Olisi pari kertaa pitänyt pitää housut jalassa. Ehkä olen päässyt elämässä aika helpolla.

Vierailija
6/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettän en laittanut Eurojackpotissa juuri sitä oikeaa riviä, kun oli yli 50 miljoonaa tarjolla!

Vierailija
7/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kouluttauduin ja työllistyin päiväkotiin työhön.

Vierailija
8/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:53"]

Että kouluttauduin ja työllistyin päiväkotiin työhön.

[/quote]

Mulla sama. Olisi pitänyt valita ammatti paremmin. Mutta toisaalta, en voinut tietää etukäteen miten rankka duuni, vaikka pienen palkan tiesinkin.

Vierailija
9/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten jättänyt ekaa pidempiaikaista poikakaveria jo ensimmäiseen pettämiseen. Piti tuhlata vielä pari vuotta nuoruudesta lisää.

Vierailija
10/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vastasin exäni yhteydenottoon.

Vierailija
11/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun syntymistäni.

Vierailija
12/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sitouduin niin nuorena(21v), jolloin en tuntenut itseäni, en tunnistanut tarpeitani enkä kamalasti arvostanut itseäni.

tämän takia vedin puoleeni miehen, joka tiesi minunkin puolestani mitä me tahdoimme ja arvosti minun tarpeita yhtä paljon kuin minä itsekin.

noh, mutta toisaalta, ilman eron tuomaa kokemusta en olisi löytänyt itseäni ollenkaan. Eli ehkä sitä,onkin turha katua.

Vierailija
13/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun myös sitä, että en lunastanut kuolinpesästä asuntoa itselleni.

Vierailija
14/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä etten valinnut parempaa koulutusta, kadun sitä että tein lapsia ja kadun sitä, että ikinä otin yhteyttä eksään kun antoi puhelinnumeronsa mulle vuosia sitten.

Vierailija
15/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:29"]

Yhtä lapsistani.

[/quote]

Musta sanottiin aivan samaa... ja silti olen niin kiltti, että huolehdin rakkaan äitini voinnista ja katson sen perään. Raukka kun on ihan seniili ja rapakunnossa. Kymmenen vuotta nyt on mennyt sen asioita hoidellessa ja varmaan parikymmentä vielä edessä.. kovilla koroilla maksan velkani.

[/quote]

No, minun lapseni ei tule koskaan huolehtimaan muista, hyvä jos itsestään, että jospa mentäisiin syyllistämään jonnekin muualle.

t. eka vastaaja

Vierailija
16/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin montaa asiaa, mutta elämääni en kadu

Vierailija
17/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun seurustelusuhdetta henkilöön, jossa ei ole tippaakaan hyvyyttä, eikä pyrkimystä parempaan. Muuten olen osannut elää elämääni varsin hyvin; mitään ei ole tarvinnut niin katua kuin sitä, että pitkällä tikullakaan koskin paskaan ja autoin sitä valtavasti elämässään eteenpäin, muiden haitaksi. Vähän niinkuin olisin antanut Breivikille kyydin saarelle tms.

Vierailija
18/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että aloin 16 v. seurustelemaan 10 v. vanhemman kusipään kanssa!!

Vierailija
19/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumalla asiat ei tule sen kummoiseksi. Niinhän sitä sanotaan kaikkea katuu vaan ei nuorna naimista.

Vierailija
20/48 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että olin ystävällinen yhdelle tyypille jonkin aikaa aina tavatessamme kun en ymmärtänyt että oli narsisti (ei tullut mieleenikään), minkä seurauksena olen kärsinyt vainoamisestaan jo kolme vuotta enkä saa sitä loppumaan. Puhelinnumeroni on kuitenkin nykyisin salainen että ei sentään tekstareita enää tule (joskus saattoi tulla 50-100 päivässä). Kotiosoitteeni tietää, muttei uskalla tulla pihaani. Postia sen sijaan tulee ja työpaikkani läheisyydessä pörrää ja kyttää menemisiäni ja kadulla ja kaupoissa ja kuppiloissa hyökkää milloin mistäkin kulmasta peräänkuuluttamaan oikeuttaan tulla kuulluksi asiasta josta on keskusteltu jo miljoona kertaa ja joka on se että miksi en halua olla hänen kanssaan tekemisissä . Kahteen vuoteen en ole sanonut mitään, mutta homma vain jatkuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme