---- Mulla on mikkokuustonen-obsessio - mikä neuvoksi?
Näen päiväunia mikkokuustosesta ja oi miten ihq se onkaan! Mistä tälläinen sairaus on muhun tarttunut ja onko tähän jokin rokotus tahi muu lääkitys olemassa?
Kokemuksia kaipailisin. Miten olette parantuneet, vai pitääkö tämän kanssa vain oppia elämään? Onko vaikuttanut pahastikin parisuhteeseen? Yritin ruotia ukkoani edes vähän mikkokuustosen näköiseksi, mutta se karkasi parturintuolistani. Mikkokuustonenhan ei ole edes hirveän läski, mutta ukkoni ei suostu laihduttamaan. Sängyssäkin se haluaa että sanon sitä Pertiksi eikä mikkokuustoseksi, mikä taas tappaa minun seksihaluni ihan täysin.
Voiko tuon Pertin vaihtaa mikkokuustoseen vaikka Gigantissa?
Kommentit (13)
Ootko sen ketä panisit muttet kehtaa myöntää -ketjun ap?
Tv:ssä oli joskus joku mainos että voi ukolle vaihtaa äänen, ehkä sun pitäis mikko kuustosen ääni saada sille omalles.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:55"]
Ootko sen ketä panisit muttet kehtaa myöntää -ketjun ap?
Tv:ssä oli joskus joku mainos että voi ukolle vaihtaa äänen, ehkä sun pitäis mikko kuustosen ääni saada sille omalles.
[/quote]
En ole tällainen häpeilijä. Olen kertonut mikkokuustonen-obsessiostani laajalti kaikille tuttavilleni. Yleensäkin minulla on enää olemassa vain yksi ainoa puheenaihe, mikkokuustonen. En ajattelekaan mitään muuta kuin mikkokuustosta. Ostin kirppikseltä mikkokuustosen kasetteja, vaikkei meillä ole mitään vehjettä, millä niitä voi soittaa. Onko mikkokuustosta saatavilla nykymediohin sopivassa muodossa? Voisin sitten soittaa mikkokuustosta myös perttiseksin aikana.
ap
Mikkokuustos-neuroosi saattaa sisältää myös erilaisia pakkotoimintoja. Onko sulla niitä? Tukan sukimista esim.? Mulla oli kerran tää neuroosi mutta onneksi pääsin lääkityksellä eroon. Kuustonen oli koko ajan mielen päällä ja yöllä unissa koko ahdistuneen kroppani päällä :(
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:23"]
Mikkokuustos-neuroosi saattaa sisältää myös erilaisia pakkotoimintoja. Onko sulla niitä? Tukan sukimista esim.? Mulla oli kerran tää neuroosi mutta onneksi pääsin lääkityksellä eroon. Kuustonen oli koko ajan mielen päällä ja yöllä unissa koko ahdistuneen kroppani päällä :(
[/quote]
Onko huokailu pakkoliike? Tukkaa kyllä suin tämän tästä, mutten osannut ollenkaan yhdistää sitä mikkokuustoseen. Huojentavaa kuulla, että tähän on kehitetty lääkitys. Mitä lääkkeitä käytit ja oliko mikkokuustoshoitoon helppo päästä? Tunnistaako lääkärit taudin oireet? Pelkään saavani mikkokuustosleiman otsaani, jos tunnustan ongelmani viralliselle taholle.
ap
En mä kehdannut hoidossa mainita mikkokuustosta, verhosin tän vaivan ihan kahvikuppineuroosiin. Nyt hiukan huono omatunto että alensin ihqun kuustosen kahvikupin arvoiseksi mutta pakko mikä pakko. Jos sä huokailet koko ajan niin kyllä se kuuluu mikkokuustos-taudinkuvaan.
Rauhoittavan lääkityksen sain ja ihan ite
kekkasin alkaa kuunnella vera teleniuksen ja unto satorannan kipaleita juutuubista. Jotenkin niiden valovoimaisuus imaisi tän kuustospaineenkin mukanaan.
Tiedäksää kuustosvitsejä?
Suomalainen iskelmälaulaja siirtyi raskaampaan sarjaan. Uuden levyn kannessa lukeekin:
"Mikko Kuus-Kuus-Kuustonen - Demoni on valmis
Mikko Kuustonen seurusteli kerran nuorukaisena kirkkoherran tyttären kanssa ja oli innoissaan, kun pääsi ensimmäisen kerran tapaamaan tytön vanhempia. Tiesihän Mikko, että jos vanhemmat hyväksyisivät hänet, tyttö voisi vaikka antaa... suudelman.
Siinä sitä istuttiin olohuoneessa ja keskusteltiin tosiolevaisesta, kun
jännitys ja kahvi alkoivat vaikuttaa Mikon suolistossa. Pian poika ei
enää pystynyt pidättelemään vaan päästi pienen pierun. Kirkkoherra katsoi vihaisesti perheen koiraa, joka sattui makailemaan
Mikon tuolin alla, ja torui: "Musti!" Mikko huokaisi helpotuksesta ja jysäytti toisenkin kerran koiran
piikkiin. "Musti!", nuhteli tällä kertaa kirkkoherran rouva. Kului muutama tovi, ja ilma vain kiersi Mikon suolistossa. Eihän siinä auttanut muuta kuin päästää ilmoille kunnon jyräys. "Musti!" ärjyi kirkkoherra naama punaisena. "Tule nyt jo pois sieltä tuolin alta, ennen kuin se pitkätukkainen hipinretale paskantaa päällesi!"rukaisena kirkkoherran
M
Pitää heti etsiä no mainitsemasi tähdet. Kiitos virtuaalituesta, se tuli tarpeeseen. Häpeä on kyllä ikävä asia. Olen vahvasti sitä mieltä, että yhteiskunnan pitäisi järjestää meille mikkokuustos-tukiryhmä ja mikkokuustoshäiriöisten tukikonsertteja. Missä on hoitohenkilökunnan mikkokuustonen-obsession diagnosointiohjeet ja kliininen mikkokuustosoireyhtymätutkimus? ?
Kohtsillään pitää jo paneutua vuoteeseen. Mikkokuustonen mielessä nukahdan, mikkokuustonen mielessä herään.
ap
juu varmaan jos ap:kin pakottautuu kuuntelemaan aina vera teleniusta kipaleen verran ennen kuin saa luvan kuunnella kuustosta, loppuu se mieliteko aika pian.
HERRANJUMALA mitä te teitte mulle? Kuuntelin hetken noita kahta demonia. Nyt joudun puhdistamaan sieluani mikkokuustosmaratonilla loppuyön. Että kehtaatte kiusata onnetonta ihmistä. Vähän sama kuin puristaisi anorektikon kahden obeesin järkäleen väliin niin että se melkein kuolisi. Että kehtaatte. :(
ap
Mikkokuustonen lensi mun uniin, eikä suostu lähtemään sieltä pois.
ap
Akradakabra, minä rakastan sinua. :)