Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plus-koon kesäpukeutuminen

Vierailija
16.05.2014 |

Taas alkaa kesä lähestymään ja samat ongelmat nousee esiin...

Eli olen tällainen 42-44 kokoinen, merkistä ja vaatteesta riippuen. Suuret rinnat, mutta muuten ihan sopusuhtainen vartalo. Ehkä suunnilleen tällainen;

http://julietisthesun.com/fin/wp-content/uploads/2014/02/plus-size-body-shapers-for-women-image.jpg

Vatsan kohdalta en käytä koskaan tiukkoja vaatteita, armeliainta niin. Kuitenkin koko löysä vaate tekee minusta vielä suuremman näköisen, koska olen niin isorintainen. En kovin mielelläni käytä housut+normaalipituinen paita yhdistelmää, koska reiteni on niin leveät ja tosiaan se vatsan alue ei ole kovin kaunista katsottavaa. Jalat on ihan hyvät ja lihaksikkaat, käsivarret on melko leveät, joten ihan hihatonta en mielellään käytä, t-paitaa kylläkin.

Kesä on ainoa vuodenaika jolloin pukeutuminen tuottaa ongelmia. Muuten käytän paljon esim. sukkahousuja, jotka vetää vähän vatsaa sisään mutta näyttää silti sääret. Kesällä ei niitäkään viitsi käyttää, vaan pukeutumisen pitäisi olla mahdollisimman mukavaa ja ilmavaa. Asun kaupungissa, olen muodikas ja itseäni laittava, eli mitään tunika+leggarit linjaa en vedä koskaan. Olen 25v ja tykkään pukeutua ikäni mukaiseksi, eli kaikki pellavaleningit sun muut voi unohtaa ihan suosiolla.

Mitä päälle 25v naiselle kesällä, kun tällä kropalla ei ihan toppi+shortsit linjalla vedetä ja tosiaan housut+lyhyt paita combo tuntuu itselleni oudolta?

Ja joo, laihduta läski niin voit pukea mitä haluat. Vastaan sen jo itse itselleni, niin ehkä muiden ei tarvitse :P

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiii tuota kakkosta! Hirveästi rypytystä ja ylimäärääistä kangasta alavatsan kohdalla, sillä saa 15 cm lisää juuri siihen vatsanseudulle!

Vierailija
42/54 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 19:09"]

Eiiii tuota kakkosta! Hirveästi rypytystä ja ylimäärääistä kangasta alavatsan kohdalla, sillä saa 15 cm lisää juuri siihen vatsanseudulle!

[/quote]

? Onkohan kyse nyt samasta asusta? Eihän siinä mitenkään liikaa ole ylimääräistä kangasta. Vähän löysä paita, mutta kyllä kuka tahansa tajuaa että se on löysä paita eikä iso maha :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän pyöräilyshortseja tai alle polvipituisia legginsejä hameiden ja mekkojen alla kun reidet hankaavat.

Vierailija
44/54 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 19:09"]

[/quote]

Kuvassa kyllä vatsa näyttää tosi leveältä, mutta toisaalta myös sen kantaja on alaosasta suurempi kuin yläosasta. Itse en ole noin siro yläruumiista, eli minulle se ei näkyisi yhtään noin selvästi..

AP

Vierailija
45/54 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsi pituisia alushousuja on moneen lähtöön. Joka kaupassa olevia muotoilevia, jotka voi olla kuumat. Silkkisiä ja bambuviskoosia saa vähän etsiä, mutta ne on keveitä.

Vierailija
46/54 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olis minkäkokoinen tahansa niin ota rohkeasti värit käyttöön! Raikasta, vaaleaa ja kesäistä. Mustaan pukeutuminen synkentää ja tekee tylsännäköiseksi. Silloin kun on pukeutunut nätisti niin ei ajattele ihmisen kokoa vaan sitä miten kokonaisuus on niin sopusoinnussa. Tiedän isompikokoisempia ihmisiä kuin ap:n kuvassa ja osaavat pukeutua kauniisti. Ite tykkään Orsayn meiningistä.

Vierailija
47/54 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. löysä pehvan peittävä paita, ehkä takaa pidempi kuin edestä ja kapea hame sen pituisena että polvet ja sääret vähän näkyy. Takaa pidempi rajaisi tavallaan reisiäsi jos pidät niitä paksuina. Yläosa vaaleampi kuin alaosa.

COS-liikkeestä voisit muuten löytää kivoja trendikkäitä mekkoja, jotka voisi sopia sulle. Siellä on reilut koot ja vaatteet väljän mallisia.

Vierailija
48/54 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 19:26"]

Shortsi pituisia alushousuja on moneen lähtöön. Joka kaupassa olevia muotoilevia, jotka voi olla kuumat. Silkkisiä ja bambuviskoosia saa vähän etsiä, mutta ne on keveitä.

[/quote]

Näitä suosittelen minäkin. Aivan ihania, kevyitä hameen ja mekon alla.

Ihmettelen, kun niin moni valittaa reisien yhteen hankautumista, ja sitten ei käytä näitä, kokeile edes.

Vierailija
49/54 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 19:26"]

[/quote]

Näitä suosittelen minäkin. Aivan ihania, kevyitä hameen ja mekon alla.

Ihmettelen, kun niin moni valittaa reisien yhteen hankautumista, ja sitten ei käytä näitä, kokeile edes.

[/quote]

Mistähän löytäisi tällaiset bambuviskoosi alusshortsit? Tavalliset naisten shortsimalliset alushousut on tähän ongelmaan liian lyhyet.

Vierailija
50/54 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stocmannilla on pyöräilyshortsien mittaiset ihanan keveät silkki alushousut. Noin.25e. Mustat ja valkoiset ainakin. Joustavat, eivät sellaiset mummopantsit.

Vierailija
51/54 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku linkata hieman alle polvipituiset alushousut, jotka eivät kuitenkaan purista ylimääräistä makkaraa polvien seudulle?

Vierailija
52/54 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yhden ongelman lisää tekee materiaalivalikoima: kaikki keinomateriaalit hiostaa. Mieluiten pitäisin kesällä pellavavaatteita. Esim. Flax-merkillä on kivoja pellavavaatteita, mutta ei taida niitä saada Suomesta.

Vierailija
53/54 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.timarco.com/fi/alusvaatteet/naisten-alushousut/triumph-elegant-sensation-panty-l

ww.timarco.com/fi/alusvaatteet/naisten-alushousut/2-pakkaus-sloggi-naisten-basic-long-

Slogeissa on ainakin isoja kokoja.

Vierailija
54/54 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebayssa oli paljon bambualusvaatteita todella halvalla. Tilasin heti kokeiluun shortsit ja kokoshaperin. Toivotaan ettei hiosta :)

AP